Recensie Privé donkmeer, Overmere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mauriceke

Newbie
Forumpionier
8
07/07/21
1
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-donkmeer.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Afspraak maken ging vrij vlot, prijs € 70 voor een half uur. Je krijgt achteraf een sms met duidelijke uitleg waar te parkeren in de buurt en waar de dame ontvangt.
Ontvangst was vrij koeltjes, geen klein gesprek of zoiets. Omkleden in de slaapkamer en nadien wasje aan de wastafel. Ook de dame doet haar wasje. Terug naar de slaapkamer en eens op het bed begint ze onmiddellijk met aftrekken en pijpen. Geen geknuffel of gezoen, direct eraan beginnen dus. Tijdens het pijpen heeft ze een klein handdoekje bij zich en om de 5 seconden pijpen doet ze het spuug in haar mond in het handdoekje o_O Daarna haar gebeft, na een tijdje werd ze toch wat nat en konden er ook 2 vingers in. Haar dan genomen in missio met condoom, redelijk wat fake gekreun. Van (tong)zoenen was absoluut geen sprake ! Ook was er een licht zweetgeur in de buurt van haar oksels. Heb haar dan gevraagd om mij klaar te pijpen....dat kon als het vlug zou gaan, want "je hebt maar 5 minuutjes meer" :mad: Ik zei geen probleem, dat lukt wel. Het eerst kwakje schoot in haar mond en voor het tweede schot eruit kwam zat ze al recht en had ik al een handdoek op mijn piemel (hoe ze dat zo vlug gefikst heeft ?!?!)... dus de resterende kwakjes waren in de handdoek. Kreeg dan nog 2 vochtige doekjes om af te vegen, kleren aan en naar buiten ! Bij het afscheid wou ik haar nog een zoen geven, maar ze draaide ostentatief haar gezicht zodat ik toch maar niet op haar mond een zoen zou geven.
De tijd tussen binnen en buiten gaan was exact 22 minuten.
Leeftijd en beschrijving in de adv kloppen wel en de foto's zijn echt.
Totaal geen communicatie buiten het hoogstnodige.
Voor mij : nooit meer.
Bij deze zijn jullie verwittigd.
 

Afspraak maken ging vrij vlot, prijs € 70 voor een half uur. Je krijgt achteraf een sms met duidelijke uitleg waar te parkeren in de buurt en waar de dame ontvangt.
Ontvangst was vrij koeltjes, geen klein gesprek of zoiets. Omkleden in de slaapkamer en nadien wasje aan de wastafel. Ook de dame doet haar wasje. Terug naar de slaapkamer en eens op het bed begint ze onmiddellijk met aftrekken en pijpen. Geen geknuffel of gezoen, direct eraan beginnen dus. Tijdens het pijpen heeft ze een klein handdoekje bij zich en om de 5 seconden pijpen doet ze het spuug in haar mond in het handdoekje o_O Daarna haar gebeft, na een tijdje werd ze toch wat nat en konden er ook 2 vingers in. Haar dan genomen in missio met condoom, redelijk wat fake gekreun. Van (tong)zoenen was absoluut geen sprake ! Ook was er een licht zweetgeur in de buurt van haar oksels. Heb haar dan gevraagd om mij klaar te pijpen....dat kon als het vlug zou gaan, want "je hebt maar 5 minuutjes meer" :mad: Ik zei geen probleem, dat lukt wel. Het eerst kwakje schoot in haar mond en voor het tweede schot eruit kwam zat ze al recht en had ik al een handdoek op mijn piemel (hoe ze dat zo vlug gefikst heeft ?!?!)... dus de resterende kwakjes waren in de handdoek. Kreeg dan nog 2 vochtige doekjes om af te vegen, kleren aan en naar buiten ! Bij het afscheid wou ik haar nog een zoen geven, maar ze draaide ostentatief haar gezicht zodat ik toch maar niet op haar mond een zoen zou geven.
De tijd tussen binnen en buiten gaan was exact 22 minuten.
Leeftijd en beschrijving in de adv kloppen wel en de foto's zijn echt.
Totaal geen communicatie buiten het hoogstnodige.
Voor mij : nooit meer.
Bij deze zijn jullie verwittigd.
Zoals ze zelfs zegt een tikkeltje genot niets langer ?
 
Soms ga je eens bij damens die er niet zo knap uitzien maar als de sex dan super is dan kun je dat wel even opzij zetten.
Al meermaals meegemaakt maar ook dat is bij deze dame niet aan de orde.
 
Soms ga je eens bij damens die er niet zo knap uitzien maar als de sex dan super is dan kun je dat wel even opzij zetten.
Al meermaals meegemaakt maar ook dat is bij deze dame niet aan de orde.
Mij gaat ze nooit zien ,maar en zijn er vele die toch van de gelegenheid gebruik zullen maken , morgen advertentie onder andere naam minder foto's en andere plaats ? En de centjes blijven bij de dame binnen komen .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan