Privé erotische massages

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie hier mijn recensie van Nicole uit Rotterdam
 
Ik kan privé massages wel waarderen en heb de meeste adressen afgelopen jaren wel bezocht.
Dan moet je zo nu en dan wat nieuws proberen. Onderstaande (in Utrecht) is er één uit de categorie 'gegokt en verloren.'
https://link.marktplaats.nl/m1732497280

Tekst impliceert meer dan een reguliere massage en de foto's suggereren een professionele masseuse die zich van deze taak zal kwijten.

De realiteit is een amateur, wiens fysiek ver buiten mijn voorkeursprofiel (o.a. slank) ligt. Nu is dit bij een massage niet van doorslaggevend belang, maar voor 100 euro mag je toch meer verwachten dan het, met voornamelijk één hand, zielloos uitsmeren van de massageolie per lichaamsdeel. Dit was zo slecht dat het daadwerkelijk slaapverwekkend was en daarmee misschien toch nog recht deed aan een deel van de advertentietekst.

De handjob werd een kleine tien minuten voor tijd ingezet, geen enkele prikkeling in de drie kwartier ervoor. Al met al zeer matig, je kunt dit adres met een gerust hart skippen.
 
Via MP is deze ook opmerkelijk te noemen:
https://link.marktplaats.nl/m1734237703
Ik was ook wel een beetje een eigenaardige klant want ik wilde echt alleen een massage zoals aangeboden. Nadat ze wat had geblowd pakte zij een condoom, ik vroeg waarom en ze antwoordde "i want you to fok me." Dat heb ik haar uit haar hoofd weten te praten. Wellicht had ik gewoon mee moeten doen. We hadden verder een leuke middag, veel meer dan het afgesproken uur. Daarna mijn best moeten doen om het contact verder af te houden.
Of het bij anderen ook ongeveer zo verloopt durf ik niet te zeggen maar als je eens een héél ander mens wil ontmoeten...
 
Via MP is deze ook opmerkelijk te noemen:
https://link.marktplaats.nl/m1734237703
Ik was ook wel een beetje een eigenaardige klant want ik wilde echt alleen een massage zoals aangeboden. Nadat ze wat had geblowd pakte zij een condoom, ik vroeg waarom en ze antwoordde "i want you to fok me." Dat heb ik haar uit haar hoofd weten te praten. Wellicht had ik gewoon mee moeten doen. We hadden verder een leuke middag, veel meer dan het afgesproken uur. Daarna mijn best moeten doen om het contact verder af te houden.
Of het bij anderen ook ongeveer zo verloopt durf ik niet te zeggen maar als je eens een héél ander mens wil ontmoeten...
Ik accepteer maar 1% van de telefoontjes die ik ontvang.
En voor de rest van de 99% veel succes met de massagetherapeut die u zoekt.

Nou ja o_O Jij hoorde bij die 1% dan.
Wat is er aan jou zo anders dan aan die andere 99%?
Is je lul van goud of zo.
 
Ach dat is ook maar een tekst. Ik ben zeer doorsnee, alledaagse Hollandse pummel. Ze bedoelt "ik ben netjes". Anderen noemen dingen als 'ik ben discreet en verwacht hetzelfde van u' -- het zijn volgens mij frases met de bedoeling naarlingen en viezige mannen weg te houden.
 
Lijkt me fake, ook sinds 10 maart niet meer bijgewerkt.
Hiervan heb ik op Hookers één recensie gezien. Die was positief, maar ook met vermelding dat het zeer lastig afspreken is. Dit kan ik beamen. Heb toen de advertentie laatste keer weer online kwam verschillende keren gebeld, helaas nooit contact kunnen krijgen.

Geen ervaring, maar ook benieuwd.

Deze dame is al jaren actief. Ontvangstlocatie in Zeist. Foto's zijn van een ander. De massage is goed. Goede b-t-b, klokkenspel wordt vanaf het begin beroerd, afronding prima.
 
Dank, Cinta!
En wie heeft ervaring met deze dames?


 
Dank, Cinta!
En wie heeft ervaring met deze dames?


Dezelfde als de 2e SJ link uit je vorige bericht ;)

Afschuwelijk. Veel negatieve recensies op Hookers gehad. Adverteerde jarenlang o.a. als Diane op Speurders. Zelf tien jaar terug denk ik eens ingetuind.
 
Ik heb weer een dame in het Utrechtse gevonden: wie heeft ervaring met Tamara?


Ze ziet er interessant uit maar ook een tikkie aan de oude kant. Al wil dat niet meteen slecht zijn natuurlijk.
 
Ik heb weer een dame in het Utrechtse gevonden: wie heeft ervaring met Tamara?


Ze ziet er interessant uit maar ook een tikkie aan de oude kant. Al wil dat niet meteen slecht zijn natuurlijk.
Ik ben bij haar geweest, destijds in Amstelveen. Bijzonder aantrekkelijke vrouw, heel aardig, heeft heel erg goed voor zichzelf gezorgd en dat is te zien aan haar verrukkelijke lichaam. Heeft veel ervaring en ze kan je makkelijk en helder vertellen wat wel en niet mag van haar (aanraken prima maar nergens 'in') en zij weet je niet alleen met haar vaardige lijf en handen maar ook met de juiste woordkeus van haar uitnodigende en aansporende zinnen heel goed tot je hoogtepunt te brengen.
 
Tiffany was jaren werkzaam bij MW Soest en Nijmegen, is nu (weer) voor zichzelf begonnen.
Geeft echt goddelijke (Lingam) massages en ziet er nog heerlijk uit ook.

Ze huurt een ruimte bij Privéhuis Almere.

100% eens!!! ik ben bij veel dames in MW Soest geweest en zij is met stip de beste. Laatst ook bij haar in Almere geweest, prima locatie maar Soest is voor mij zo veel handiger.
 
100% eens!!! ik ben bij veel dames in MW Soest geweest en zij is met stip de beste. Laatst ook bij haar in Almere geweest, prima locatie maar Soest is voor mij zo veel handiger.
Hoop heel erg dat ze terugkomt in Soest. Almere is voor mij ook niet handig en ben heel benieuwd naar haar. Nu zeker!
 
Allemaal geen Aziatische dames, hè? Ik dacht dat die het massagewereldje domineerden.
Ik heb (net als minstens een ander forumlid dat erover schreef) het geluk gehad eerst in een massagesalon een heel prettige dame te hebben ontmoet, die me na enkele fijne bezoekjes haar tel.nr gaf. Daarna ben ik bij haar al een aantal keren thuis geweest, van de week komt ze ook bij mij thuis. Ongelooflijk lief mensje. Jij zou waarschijnlijk, met wat zoeken en op gegeven moment een klik hebben, vast wel hetzelfde kunnen vinden.
 
k heb (net als minstens een ander forumlid dat erover schreef) het geluk gehad eerst in een massagesalon een heel prettige dame te hebben ontmoet, die me na enkele fijne bezoekjes haar tel.nr gaf. Daarna ben ik bij haar al een aantal keren thuis geweest, van de week komt ze ook bij mij thuis. Ongelooflijk lief mensje. Jij zou waarschijnlijk, met wat zoeken en op gegeven moment een klik hebben, vast wel hetzelfde kunnen vinden.

Ik weet ook wel een dame bij een van mn favoriete salons maar dat schiet nog niet erg op dus moet nog wat investeren dan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan