Privé ontvangst voor erotische massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sexy mooi dame elegante en leuk je wilt en. Momento ontspannend een erotische gevoelige prostaatmassage Ik ben een experto en het maken van uw fantasie-n uw lichaam onderdompelen en een zee van nieuwe sensaties

Ik hou van erotische body to body massage met een happy end maar vind plassex ook spannend te doen. Met mij lekkere grote borsten masseer ik je lichaam tot je het uitschreeuwt van pure genot. Ik hou ervan om een lange sexy sessie te doen, ik zal je verwachtingen overtreffen en je meenemen naar de seksuele hemel, ik ben open van geest en ben klaar om je fantasieën te verkennen
 
Deze in Amstelveen, alleen erotische maasage:
Zie recensie

 
Ervaring met haar?
Ja , maar een paar jaar geleden.
Aardige en reeele vrouw, met beide benen op de grond. De foto's kloppen (iig toen) qua postuur, wel had ze wat tattoo's , en wat ze zegt op haar website en in haar advertentie klopt ook.
Wat ze wel doet, en wat ze NIET doet, en dat ze ook echt geen trek heeft in respectloze klanten .

Massage was verder prima en lekker - maar reken dus op eenrichtingsverkeer .
Ze was alleen qua reistijd voor mij erg ver/onhandig (toen nog in A'dam Noord), en is om die reden bij mij niet op de herhalingslijst gekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan