Algemeen Private Dreamgirls, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kwam nog maar in 1 privehuis en dat was Casa Lucia. Ik vroeg me af of langsgaan, zonder afspraak bij PDG hetzelfde loopt: ontvangst, binnenkomen, dames komen zich voorstellen, je maakt een keuze,.... Daar lijken veel leuke dames te zitten maar ik weet graag al wat te verwachten als ik een eerste keer ga.
Het is gelijk vroeger kiezen voor het juiste snoepje. Natasja of Laura zullen je begeleiden naar de kamer. En zullen you de dames voorstellen. Uit mijn ervaring en waar ik al heerlijke momenten bij beleeft heb zijn🔥 Laura, Sofia, Nora, fay, tifany, Claudia van deze dames zal je wel met een breede glimlach naar huis vertrekken 👌🔥

Het is gelijk vroeger kiezen voor het juiste snoepje. Natasja of Laura zullen je begeleiden naar de kamer. En zullen you de dames voorstellen. Uit mijn ervaring en waar ik al heerlijke momenten bij beleeft heb zijn🔥 Laura, Sofia, Nora, fay, tifany, Claudia van deze dames zal je wel met een breede glimlach naar huis vertrekken 👌🔥
Die Laura spreekt me aan via de foto's maar kon nog nergens een review over haar lezen... of ik zoek niet goed genoeg... ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan