Algemeen Private Girls, Wommelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben er ondertussen 5 keer geweest. Eerste keer Anna en dat was een zware teleurstelling. Op het einde excuseerde zich, want ze had haar dag niet en dat gebeurd blijkbaar wel eens meer….tweede keer Kyara en dat was TOP! Niets gemerkt van haar leeftijd en ze doet echt haar best om,de klanten tevreden te stellen. Nadien gehoopt haar terug tegen te komen, maar 3 keer pech gehad. Dan toch andere dame gekozen en allemaal compleet waardeloos! Conclusie: ik ga zeker nog eens bellen voor een afspraak met Kyara en voor de rest zien ze mij daar niet meer…
Ik ga enkel voor Kyara naar daar. Ondanks respect voor alle andere dames hoor.
 
Die indruk heb jij, maar als er bepaalde leden hetzelfde plaatje blijven herhalen tot irritatie van anderen, dan wordt er ingegrepen. Wat jou posts betreft, er staan er nog genoeg, maar er zijn er een heel deel verwijderd waarin je steeds hetzelfde vermeldt. Tevens begin je gewoon opnieuw nadat er gemodereerd is.

We hebben ondertussen door dat je de prijzen te hoog vindt, en dat de service erop achteruit gaat. Het is je goed recht om dit te vinden en je mag je mening hierover geven, maar het is niet de bedoeling van dit continu te blijven herhalen.
Amen 🙏
 
Het is goed dat je doet. Ik zie ook de meerwaarde niet om daarvoor die gevaarlijk Autolei op te gaan.
Ik begrijp wel dat niet iedereen in het SKW gezien wil worden.
Dus je betaalt vooral voor je discretie.
Zo veel meer discreet is een drukke baan nu ook weer niet, .. ..? Trouwens zijn er dan zelfs vaak opt dak aant werken.
Maar voor de rest ga ik dus echt geen verdere commentaar meer geven. :-(
 
Terwijl altijd dezelfde, dan ook weer reageren om te reageren.🤦‍♂️..... en tis 30 euro minder, geen 180 maar 150 🤦‍♂️als je daar dan persé over wil neuten. Xd
Je valt in herhaling. Graag hiermee stoppen. Elke volgende post over hetzelfde wat al tig keren is vermeld krijgt een topicban.
Dan is het onmiddellijk einde discussie.
Zeg dan aub ook niet dat er niet is gewaarschuwd.
 
Niet rechtstreeks over de veel te dure prijzen, maar kan iemand verklaren, waarom de prijs ongunstig wordt bij een langer verblijf.
Dat is echt bizar, normaal wordt die i. p.v nadeliger, toch juist aantrekkelijker in functie van de tijd je ergens blijft?
Maar ik ben persoonlijk toch ook niet zo positief over deze plaats in het algemeen. Vroeger was het er in elk geval een stuk beter.

van 6/10 naar een 3/10.... En niet enkel omwille van de veel te hoge prijzen, nog andere dingen ook.

ik zeg niet dat die positivo's subjectief zijn, maar ik zou ze zeker niet bij de beste privé huizen van Antwerpen zetten. Anderzijds er is ook nog maar weinig concurrentie van privé huizen in de regio.

in elk geval ieder heeft recht op zijn mening. Ze zoeken wel veel naar dames, wat ik wel snap, de kwaliteitsnormen zijn er gedaald, nog 1 of 2 ok dames, de rest middelmatig tot onvoldoende. Al is dat ook ieder zijn smaak uiteraard.

jammer! Maar zie het er niet direct terug beteren.
 
Niet rechtstreeks over de veel te dure prijzen, maar kan iemand verklaren, waarom de prijs ongunstig wordt bij een langer verblijf.
Dat is echt bizar, normaal wordt die i. p.v nadeliger, toch juist aantrekkelijker in functie van de tijd je ergens blijft?
Maar ik ben persoonlijk toch ook niet zo positief over deze plaats in het algemeen. Vroeger was het er in elk geval een stuk beter.

van 6/10 naar een 3/10.... En niet enkel omwille van de veel te hoge prijzen, nog andere dingen ook.

ik zeg niet dat die positivo's subjectief zijn, maar ik zou ze zeker niet bij de beste privé huizen van Antwerpen zetten. Anderzijds er is ook nog maar weinig concurrentie van privé huizen in de regio.

in elk geval ieder heeft recht op zijn mening. Ze zoeken wel veel naar dames, wat ik wel snap, de kwaliteitsnormen zijn er gedaald, nog 1 of 2 ok dames, de rest middelmatig tot onvoldoende. Al is dat ook ieder zijn smaak uiteraard.

jammer! Maar zie het er niet direct terug beteren.
Ik ben het volledig eens .Ik ben er nog maar bij 1 dame geweest maar ik vind de tijd waar aan gewerkt moet worden als ge voor 1 uur gaat en na 50 minuten al terug buiten staat en 180 euro moet achterlaten das dan 180 euro voor 45 minuten? En het is niet alleen dit huis maar de rest ook.Bij sommige dames krijgt ge een opgewaardeerde massagesalon .Het gaat inderdaad achteruit.
 
Ik ben het volledig eens .Ik ben er nog maar bij 1 dame geweest maar ik vind de tijd waar aan gewerkt moet worden als ge voor 1 uur gaat en na 50 minuten al terug buiten staat en 180 euro moet achterlaten das dan 180 euro voor 45 minuten? En het is niet alleen dit huis maar de rest ook.Bij sommige dames krijgt ge een opgewaardeerde massagesalon .Het gaat inderdaad achteruit.
Ik ga daar ook naar toe voor een dame.
Maar nog nooit gevoel gehad dat ik vroeger buitenstond dan effectief betaalde tijd. In tegendeel soms iets te vroeg werd sympathiek ontvangen in het salon, direct een drankje gekregen. Ik vind het daar zeker niet slecht. Maar goed ieder zijn eigen ondervinding
 
Ik ga daar ook naar toe voor een dame.
Maar nog nooit gevoel gehad dat ik vroeger buitenstond dan effectief betaalde tijd. In tegendeel soms iets te vroeg werd sympathiek ontvangen in het salon, direct een drankje gekregen. Ik vind het daar zeker niet slecht. Maar goed ieder zijn eigen ondervinding
Het gaat hier bij mij wel over Kyara om 2 uur afgesproken goed en wel 15 na 2 op bed en 15 voor 3 legt ze den Block der op dikke afzuip . Ik kan begrijpen dat ge grote fan zijt als ge 3 uur boekt . Mij ziet ze niet meer terug. Maar ze is niet alleen. Ik was vroeger gelukkiger na 1 uur werd erop de deur geklopt en dan was het pas gedaan.
 
Het gaat hier bij mij wel over Kyara om 2 uur afgesproken goed en wel 15 na 2 op bed en 15 voor 3 legt ze den Block der op dikke afzuip . Ik kan begrijpen dat ge grote fan zijt als ge 3 uur boekt . Mij ziet ze niet meer terug. Maar ze is niet alleen. Ik was vroeger gelukkiger na 1 uur werd erop de deur geklopt en dan was het pas gedaan.
Werkethiek is belangrijk. Nu ja, ik heb Kyara 1 keer ontmoet en met mij was ze wel heel eerlijk. Alleen niet echt men type. maar wel een lieve dame.
 
Het gaat hier bij mij wel over Kyara om 2 uur afgesproken goed en wel 15 na 2 op bed en 15 voor 3 legt ze den Block der op dikke afzuip . Ik kan begrijpen dat ge grote fan zijt als ge 3 uur boekt . Mij ziet ze niet meer terug. Maar ze is niet alleen. Ik was vroeger gelukkiger na 1 uur werd erop de deur geklopt en dan was het pas gedaan.
Niemand verplicht u om terug te gaan. Maar ik heb nog nooit slechte ervaringen mee gemaakt met Kyara in tegendeel. Ik kom ook enkel in dat privé huis voor Kyara.
 
Laatst bewerkt:
Niemand verplicht u om terug te gaan. Maar ik heb nog nooit slechte ervaringen mee gemaakt met Kyara in tegendeel. Ik kom ook enkel in dat privé huis voor Kyara.
Menne nummer 1 verdediger 😁🤗 zo lief , ach wat kan ik zeggen , ik kan niet ieders zijn type zijn , zijn ze vriendelijk tegen mij , ben ik vriendelijk terug , ik probeer gwn zoveel mogelijk mezelf te zijn en sorry , misschien ligt het soms wel aan hunzelf dat ze wat vroeger buiten staan … vind je dat je niet fair behandeld word en dat je te vroeg word doorgestuurd , zeg me dat dan op de kamer op de moment zelf , van seg kyara is er niet nog wat tijd over voor een massageke of whatever …. Ik ben ook maar gwn een mens , en je kan gwn je mond open trekken denk ik dan, ik zal ni bijten unless you want me too , toch 🤷‍♀️😁😘
 
Het gaat hier bij mij wel over Kyara om 2 uur afgesproken goed en wel 15 na 2 op bed en 15 voor 3 legt ze den Block der op dikke afzuip . Ik kan begrijpen dat ge grote fan zijt als ge 3 uur boekt . Mij ziet ze niet meer terug. Maar ze is niet alleen. Ik was vroeger gelukkiger na 1 uur werd erop de deur geklopt en dan was het pas gedaan.
Spijtig dat het voor jou tegengeslagen is , ik kan niet voor iedereen goed doen of goed zijn … ale ja ! Hopelijk vind je een huis en een meid waar je wel gelukkiger buiten komt …. 🙃
 
Nu... ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken...
Maar... zelf heb ik altijd een erg leuke tijd beleefd met Kyara! Zeker weten!
Ik denk dat het bij mij meer de plaats was waar ik haar heb bezocht
Mss, als ik haar zou meenemen naar een leuke wellness met hapjes dat de vonken er dan meer van afspringen. Want ze heeft wel die juiste drive. 😋
 
Ik denk dat het bij mij meer de plaats was waar ik haar heb bezocht
Mss, als ik haar zou meenemen naar een leuke wellness met hapjes dat de vonken er dan meer van afspringen. Want ze heeft wel die juiste drive. 😋
Nu... persoonlijk vind ik niks fout met die kamer op het gelijkvloers hoor... (behalve misschien dat het vlak bij de ingang ligt... en je iedereen hoort binnen komen)

Ruime kamer met erg ruim bed, AC én inloopdouche op de kamer!
Tel daar dan Kyara bij... Magic!
 
Terug
Bovenaan Onderaan