Algemeen Private Girls, Wommelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het hier echt enorm achteruit gegaan de laatste tijd.
Veel buitenlandse dames met een skw aanbod, en dan zelfs nu ook nog eens de serieuze prijsstijgingen.(en vooral zonder dit wat op voorhand aan te kondigen).
140 euro 45 minuten, is totaal geen interessante optie meer, komt van 120, laat staan dat je voor een buitenlandse dame 180 euro per uur neertelt. Vind ik wel te veel, betere opties met hopen op redlights dan.
Bovendien ging de service bij de dame waar ik meestal bij kwam er ook nog eens enorm op achteruit, i.p.v. vooruit, dus ja voor mij persoonlijk ga ik al zeker voor mindere service, immers niet graag meer betalen. Al wou ik het nog een kans geven, maar helaas nu hup voldongen feit.
Maar dit blijft wel heel impulsief, immers naar de klanten toe, communiceer je zoiets toch een week of paar weken op voorhand en niet zo opeens. Dit doe je toch uit respect.
Maar dan nog, vind ik dat de 45 minuten optie geen enkel nut meer biedt nu, betwijfel of iemand die optie nog zal nemen. Nja half uur is maar 10 meer, maar de dame die ik er neem, treuzelt constant, dan betaal je bij wijze van spreken 90euro voor 20 minuten, als je geluk hebt, want ze moet steeds nog altijd van alles doen. Heeft dan nog veel noten op haar zang. 👎👎👎 nja dit is toch echt wel een heel pak minder nu qua recensie. Buitenlandse dames daar ook vooral. Terwijl je in de meeste privéhuizen voor 150 per uur, toch al een Vlaamse dame kunt hebben. Hier 180 nja dat is toch wat serieus erover. Bij hun buren andreas massage borsbeek zelfs maar 130 voor een uur. Hoop ergens dat ze vooral die 45 minuten toch eens herbekijken want het rare is 80+40=120(vroeger)
90+ 40=130 dus hoe komen ze aan 140 nu.... bizar! Wou er deze week paar keer langsgaan, maar nu betwijfel ik het.
In het SKW betaal je voor 20 minuutjes 50 euro voor een buitenlandse dame.... vind dit heel spijtig. Kwam er wel eens graag, vooral ook omdat de prijs/kwaliteit ok was, but the tables have turned! Enige troost is dat de dame, die ik graag had, toch een heel pak minder goed was geworden, altijd wel iets de laatste tijd... dus ja dat speelt zeker ook mee. Maar in mijn ogen is dit toch een blunder van formaat. En ook jammer dat er een aantal de kantjes mogen aflopen, ....ooit waren ze bij de betere privéhuizen. Daarom is de prijsstijging net nu het daar zo draait, absurd te noemen! En acties voor klanten doen ze ook nooit.

R.I.P.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verschoot er ook van .
Voor half uur 90 is met 10 € naar boven.
Maar 140 voor 45 min en 180 voor een uur.
Is wat te veel van het goeie.
En idd bij private girls, de service buiten een aantal toppers daar is serieus aan het dalen.
Voor 180 heb ik dichter bij huis, boddy massage + intiem
 
Dit is inderdaad echt te absurd voor woorden! Bijna allemaal oostblokkers, doen wat ze willen, echt triest! Maar vrees niks aan te doen!

Ik zal wel terug naar mijn vorige gaan.

Vlaamse en hanteert nog wel normale tarieven
80 halfuur
120 45 minuten
150 uur
 
De eerste keer bij PG had ik geloof ik Anna en dat was voor de prijsverhoging en ik had toen ook een matige ervaring. Het leek allemaal een beetje tegen haar zin. Ik verstond ze slecht toen ze een paar vragen stelde bij het wassen en zag dat ze snel gefrustreerd was en met haar ogen aan het rollen was. Eens op de kamer was de service oké maar bij het vragen voor te tongzoenen zag ik dat het tegen haar zin was en ze zei wel oké maar ik kon van de houding zien dat het te veel was en dan wil ik niet verder aandringen dus ook gezegd dat het niet hoeft als ze niet wilt en uiteindelijk niet gedaan.

Nu de 2de keer was bij Dea eergisteren en dat was een geweldige ervaring, ik heb hier ook een review over geschreven. Best wel prijzig want ik had een uur genomen.

Ik had nog een paar andere dames op het oog bij PG om eens een afspraakje met te maken maar wat ik lees blijkt Dea wel bij de toppers te zijn. Roxanne had ik ook eens graag gezien maar ik lees op sommige reviews dat het niet altijd een aangename date is maar ze is wel een knappe verschijning echter wat ben je met een knappe verschijning als er geen klik kan gemaakt worden.

Ik ga denk ik nog wel eens terug maar enkel voor Dea. 🙂
 
Inderdaad Dea is daar veruit de beste, maar zelfs bij haar vind ik de prijs nu overdreven.
Ook al is ze de beste, dan heb je nog Kyara, maar die is de dubbele leeftijd van Dea.

Maar eerlijk dan heb je ze wel gehad daar...... Niets tegen die dames, maar deze prijzen. Komaan daar is toch niet over nagedacht.....

Ik dacht ook naar Dea te gaan. Ben er vroeger vaak bij geweest en omdat de huidige dame waar ik bij ga, echt het serieus uithangt daar. Maar dan hup dit weer! Zonder boe of bah, bam 20 lappen erbij. Zeker als je vaa(k)er in de maand wil komen.

Roxana is zeker mooi, maar niet als Dea. Haar service is voor mij zoals bij eentje van SKW waard, 50 euro. Dan weet je het wel. Maar als je Dea kiest dan zit je idd nog ok. Zij is toch paar klasses hoger dan de meeste daar! Dat klopt wel.

Maar Roxana is zeker niet de slechtste die je kan kiezen. Tis daar zo achteruit aant gaan. Man man toch, maar wrs de enige kippenboer daar. Geen idee, maison d'amour van de mama, is net ook hetzelfde opgeslagen. Maar daar is de kwaliteit ook niet echt beter. Die hebben zelfs geen Dea in hun rangen momenteel. Andreas massage vlakbij is blijkbaar op vakantie.

Ze zouden een paar jongere versies van Kyara moeten binnen halen, en dan ok die prijs, maar nu. En vanwaar ineens..... ze mogen zoiets toch wat aankondigen op voorhand.
 
Laatst bewerkt:
Ze zouden een paar jongere versies van Kyara moeten binnen halen.


Haha! Geweldig!
Daarom ook dat ik zei SKW, allemaal oostblok dames.....

Kyara is volgens mij nog de enige echte Vlaamse, die deftig is.....
Zeg ik toch niks mis mee, maar ik heb liever toch wat jonger.

Is niks bedenkelijke steek aan. Ik heb zoiets van als de kwaliteit stijgt, ok dan kan ik leven met een redelijke prijsverhoging. Maar deze is absurd, want de kwaliteit is nog nooit zo laag geweest als nu....
Ik ga echt niet alles opsommen, want dan ben ik uren bezig.....pffff... ik geef hier mijn eerlijk mening. Ik hoop toch dat ze zich wat bezinnen,..... en maison d'amour aapt gewoon achterna lol.
 
Laatst bewerkt:
Een paar extra 'Kyara's' zou helemaal niet slecht zijn! OMG!

Ja idd, die dame is altijd stipt, eerlijk, correct..... Ben er ook paar keer bij geweest.

Maar ik ga niet snel over de 30 jaar.... en deze prijs is ook voor haar te hoog. Maar een kyara van 25, zou ik dat direct neertellen. Hahaha

Ik heb ook niets tegen de dames. Alleen prijs/kwaliteit is dit niet correct.
 
Nu... met haar leeftijd heb ik geen enkel probleem hoor!
Echt... een mooie vrouw... met alle juiste rondingen... en super inzet! Heerlijk!
Wat wil je nog meer?
 
Nu... met haar leeftijd heb ik geen enkel probleem hoor!
Echt... een mooie vrouw... met alle juiste rondingen... en super inzet! Heerlijk!
Wat wil je nog meer?
Nja haar figuur is idd waaauw, maar ik weet niet, ik heb dan liever Dea....
Roxana heeft ook een mooi figuurtje, mss net iets te slank. Maar weet je in het skw heb je er allemaal zulke meisjes.

Verschil is idd wel dat Dea en Kyara wel iets hoger klasse service verlenen dan de rest daar. Maar het bedrag van 180 is erover, en 140 voor 45 minuten ook echt wel.

Dus nja voor de rest was de prijs vroeger al zeker voldoende. Maar nogmaals als mannen ermee akkoord gaan. Is dat hun zaak.

Ik vind gewoon ook vooral, doe dat niet zo plots. Moesten ze een beetje inzicht hennen dan zetten ze dit recht.... maja
 
Nja haar figuur is idd waaauw, maar ik weet niet, ik heb dan liever Dea....
Roxana heeft ook een mooi figuurtje, mss net iets te slank. Maar weet je in het skw heb je er allemaal zulke meisjes.

Verschil is idd wel dat Dea en Kyara wel iets hoger klasse service verlenen dan de rest daar. Maar het bedrag van 180 is erover, en 140 voor 45 minuten ook echt wel.

Dus nja voor de rest was de prijs vroeger al zeker voldoende. Maar nogmaals als mannen ermee akkoord gaan. Is dat hun zaak.

Ik vind gewoon ook vooral, doe dat niet zo plots. Moesten ze een beetje inzicht hennen dan zetten ze dit recht.... maja
Ik snap dat een prijsverhoging niet aangenaam is maar ze hoeven dit toch nergens te verantwoorden of op voorhand te melden?

Ik ben zo lang nog niet bezig met deze hobby dus mijn excuses als dit normaal wel gebeurd maar als ze van de ene dag op de andere kiezen om prijzen te verhogen is dat toch hun volste recht? En als de klant het te duur vind zal de klant gewoon moeten passen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever gunstige tarieven. 😉
 
En... dan wordt het misschien (eindelijk) ook eens wat minder druk!
Want... almaar klagen over 'hoge prijzen'... maar probeer maar eens een afspraak te boeken... altijd volzet!

Prijzen worden bepaald door vraag en aanbod he! En... met zulke sterke vraag...
 
En... dan wordt het misschien (eindelijk) ook eens wat minder druk!
Want... almaar klagen over 'hoge prijzen'... maar probeer maar eens een afspraak te boeken... altijd volzet!

Prijzen worden bepaald door vraag en aanbod he! En... met zulke sterke vraag...

Als dat de bedoeling is, om vaste en trouwe klanten te belonen, dan vind ik dat toch geen al te verstandige aanpak.

Als ze dit echt zo willen, dan kunnen ze beter een klantenkaart systeem geven.

Bijvoorbeeld halfuur een stempel of zegel, of whatever. 45 minuten twee zegels of stempels, en voor een uur drie ofzo.

En na x aantal stempels, halfuur, na y aantal stempels 45 minuten en na z aantal stempels 1uur gratis. Moet natuurlijk niet te simpel zijn. Maar toch dat men er ooit kan komen. En liefst met een vervaldatum.

Zo worden vaste en trouwe klanten die heel vaak en veel komen, pas extra gemotiveerd.
 
Als regelmatige en jarenlange bezoeker van Private Girls vind ik ook dat de kwaliteit achteruit gaat.

Kyara en Monica zijn en blijven top en ook met Maya heb ik al leuke momenten beleefd maar de andere dames zijn minder (niet tongzoenen, weinig enthousiasme). Vroeger was dat minder het geval.

Prijsverhoging: prijzen zijn jarenlang constant gebleven terwijl er intussen significante inflatie was. Heb dus wel begrip voor prijsverhoging maar kwaliteit dames is aandachtspunt.
 
Voor mij telt vooral de service. Wat ben je met een jonge zeer knappe en slanke dame als er geen enkel enthousiasme is? Ooit al meegemaakt (niet bij PG) en dat is toch ook maar afknapper.
Trouwens niet echt sympathiek tov de vernoemde dames om hen als oud of onaantrekkelijk te gaan bestempelen. Dat is niet het geval, wel integendeel.
Maar uiteindelijk hebben we allemaal onze eigen voorkeuren natuurlijk…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij telt vooral de service. Wat ben je met een jonge zeer knappe en slanke dame als er geen enkel enthousiasme is? Ooit al meegemaakt (niet bij PG) en dat is toch ook maar afknapper.
Trouwens niet echt sympathiek tov de vernoemde dames om hen als oud of onaantrekkelijk te gaan bestempelen. Dat is niet het geval, wel integendeel.
Maar uiteindelijk hebben we allemaal onze eigen voorkeuren natuurlijk…
Daarnet zij je nog dat er een hele boel niet enthousiaste dames tegenwoordig zitten lol.

Ik denk dat ik idd met de marketing van PG aant discussies voeren ben. 🤣
 
Daarnet zij je nog dat er een hele boel niet enthousiaste dames tegenwoordig zitten lol.

Ik denk dat ik idd met de marketing van PG aant discussies voeren ben. 🤣
Nu zijn we over twee verschillende zaken bezig. Je moet goed lezen wat ik schreef.
Ik schreef inderdaad dat er steeds meer weinig enthousiaste dames zitten maar dat sommige dames (Kyara,Monica) top zijn waarop jij begon over leeftijd en ik reageerde dat leeftijd minder belangrijk is voor me en vooral de service telt.

Marketing van PG: slaat nergens op. Lees m'n bericht over de dalende kwaliteit, denk niet dat de marketeer van PG zo iets zou schrijven.
 
Inderdaad, en als je op het menu van hun site op prijzen drukt dan krijg je te lezen dat je bij PG al terecht kan vanaf 50€.

Ze zouden beter hun prijzen eerlijk en consequent overal het zelfde vermelden. Ipv foute info.
Juridisch gezien moeten ze zich houden aan de geadverteerde prijzen.
Wie kijkt er nu op hun forum… veel zullen het er in verhouding niet zijn.
Mij zien ze er alvast niet meer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probleem is dat in het Antwerpse weinig is kwa prive huizen.
In borsbeek nog 1 en berchem 2 ( prive inge en sansa).
Met sansa geen goede ervaring.
En in borsbeek nog niet geweest ( ook allemaal niet Nederlands talig.
Dan een stuk verder in Brecht/sint job José d'amour wat blijkbaar familie is.
 
Ja das spijtig dan valt dit huis er ook af voor mij 180€ vind ik iets teveel van het goede er is hier iemand aan het bijverdienen maar denk niet dat het de meisjes zijn 🙄
 
Ja das spijtig dan valt dit huis er ook af voor mij 180€ vind ik iets teveel van het goede er is hier iemand aan het bijverdienen maar denk niet dat het de meisjes zijn 🙄
Ja in het voordeel van de meeste meisjes gaat dit op termijn zeker en vast niet zijn in deze tijden.

Daar heb ik ook wel een heel dubbel gevoel bij. De meisjes kunnen hier tenslotte niks aan doen.

Bovendien en dat vind ik raar dat je dit niet mag melden, de meisjes zelf adverteren nog wel met normaal aanvaardbare prijsjes i.p.v. de absurd verhoogde.

Maar dat mag je niet melden. Stel je komt daar en verwacht 120 euro en ze zeggen dan nee het is 140, terwijl het bij de meisjes hun advertentie als 120 staat. Of 160 en nee het is 180 voor een uur. En je hebt gepast geld bij. Vind toch dat dit forum dient om zoiets aan te kaarten.

Ze hadden dit eerst best paar weken op voorhand aangekondigd, dan hadden zulke toestanden zich ook nooit voor gedaan. Al blijft het natuurlijk echt wel overdreven.

Discussies over de prijssetting zijn volgens de moderator not done. Geen idee waarom persoonlijk maar ok.

Maar met twee verschillende tarieven adverteren, vind ik al helemaal not done. Erg onprofessioneel,.....Vind het sinds er enkel nog 80% oostblok is, toch serieus een boeltje geworden.

Vind het ook erg voor sommige meisjes daar, allemaal heel erg dubbel!
 
Laatst bewerkt:
Ja in het voordeel van de meeste meisjes gaat dit op termijn zeker en vast niet zijn in deze tijden.

Daar heb ik ook wel een heel dubbel gevoel bij. De meisjes kunnen hier tenslotte niks aan doen.

Bovendien en dat vind ik raar dat je dit niet mag melden, de meisjes zelf adverteren nog wel met normaal aanvaardbare prijsjes ipv de absurd verhoogde.

Maar dat mag je niet melden. Stel je komt daar en verwacht 120 euro en ze zeggen dan nee het is 140, terwijl het bij de meisjes hun advertentie als 120 staat. Of 160 en nee het is 180 voor een uur. En je hebt gepast geld bij.

Ze hadden dit eerst best paar weken op voorhand aangekondigd, dan hadden zulke toestanden zich ook nooit voor gedaan. Al blijft het natuurlijk echt wel overdreven.

Discussies over de prijssetting zijn volgens de moderator not done. Geen idee waarom persoonlijk maar ok.

Maar met twee verschillende tarieven adverteren, vind ik al helemaal not done. Erg onprofessioneel,.....Vind het sinds er enkel nog 80% oostblok is, toch serieus een boeltje geworden.

Vind het ook erg voor sommige meisjes daar, allemaal heel erg dubbel!

Leuk dat je dat voor ons toch nog even duidelijk maakt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan