Prive ontvangst, dvp laat niks meer horen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat vind ik vaak zo opmerkelijk: je maakt specifiek een afspraak en dan krijg je het voorstel om dan maar een totaal andere vrouw te kiezen, alsof dat geen verschil maakt. Soms wordt er nog net bij gezegd "Ach joh. Doe niet zo moeilijk, deze heeft toch ook een gleuf".
De receptioniste was er wel open over: ze had me willen bellen, maar ze durven dat niet aan om jou als wandelaar niet in verlegenheid te brengen. Ze weten immers nooit of jijzelf opneemt of dat er mensen binnen gehoorafstand zijn.
Ze wilde me nog een voorstelrondje doen met de andere aanwezige dames, maar die waren bezig, dus ik kreeg er maar eentje te zien.
Maar deze keer ging ik echt met een specifiek doel. Niet de gleuf, overigens, maar haar bovenomvang.
 
Ik ga nooit naar privehuizen maar misschien wordt de klant gewoon afgewezen? Volgens mij kunnen de dames de klant gewoon zien bij binnenkomst.
Dat is het eerste wat in mij opkomt bij dit soort verhalen als de dame ineens niet kan
 
Tuurlijk mag een dame een klant weigeren en er hangen daar camera's rond, maar of ze daar gebruik van maken weet ik eerlijk gezegd niet. Wel weet ik dat dames van arabisch of marokkaanse afkomst liever geen mannen van hun eigen afkomst willen ontvangen, dus het kan zomaar zijn dat zij daar gebruik van maken om een klant te beoordelen.
Zoiets had ik weleens gelezen hier van een dvp dat ze de klanten die binnenkomen gewoon kunnen zien en dan eventueel kunnen bepalen om zich niet voor te stellen of de afspraak af te zeggen
 
Zoiets had ik weleens gelezen hier van een dvp dat ze de klanten die binnenkomen gewoon kunnen zien en dan eventueel kunnen bepalen om zich niet voor te stellen of de afspraak af te zeggen
kan natuurlijk en zal misschien ook gebeuren.

ik kan alvast zeggen dat ik in mijn geval gewoon een nieuwe afspraak met de desbetreffende dame heb geboekt de week erna en deze zonder problemen verlopen was. Ze vertelde toen inderdaad dat ze in verlof was de week ervoor en vond het ook vervelend dat het privéhuis daar bij mijn boeking niet aan gedacht had.
 
kan natuurlijk en zal misschien ook gebeuren.

ik kan alvast zeggen dat ik in mijn geval gewoon een nieuwe afspraak met de desbetreffende dame heb geboekt de week erna en deze zonder problemen verlopen was. Ze vertelde toen inderdaad dat ze in verlof was de week ervoor en vond het ook vervelend dat het privéhuis daar bij mijn boeking niet aan gedacht had.
Het zal ook niet in alle gevallen een afwijzing zijn maar het kan wel
 
Zoiets had ik weleens gelezen hier van een dvp dat ze de klanten die binnenkomen gewoon kunnen zien en dan eventueel kunnen bepalen om zich niet voor te stellen of de afspraak af te zeggen
Maar wat als je voor een tweede keer dezelfde dame boekt en in de wachtkamer weer te horen krijgt dat de dame niet kan. Ik zou dat als klant vervelend vinden ben je toch 2 keer voor niets gekomen. Ik heb het hier uiteraard over als de klant niet weet dat hij bij de eerste date afgewezen werd en het weer probeert.
 
Laatst bewerkt:
Maar wat als je voor een tweede keer dezelfde dame boekt en in de wachtkamer weer te horen krijgt dat de dame niet kan. Ik zou dat als klant vervelend vinden ben je toch 2 keer voor niets gekomen. Ik heb het hier uiteraard over als de klant niet weet dat hij bij de eerste date afgewezen was en het weer probeert.
Bij de tweede keer dan zou er een lampje moeten gaan branden, dan zal het geen toeval zijn
 
Dat is waarom bepaalde raam wandelaars soms een uur in de kou staan te wachten als hun favoriete dvp bezet is. Haar en anders niet denken ze dan. Een dame die je kent en een klik mee hebt, dat is meer dan sex. Kan een willekeurige gleuf je niet geven, die dag qls je echt die dvp wilde hebben. Wandelen is met ups en downs. Soms kan je echt down zijn als een bepaalde dame langdurig bezig is of er gewoon niet is.
 
Ik heb dat andersom ook meegemaakt. Inmiddels gebeurt dat mij gelukkig neit meer. Je kan vaak wel al wat merken aan de manier van het contact of het gebrek eraan. Voor mij werkt het even videobellen goed vooraf. Dat zal andersom waarschijnlijk ook een goed idee zijn. Het klinkt misschien een beetje ongerelateerd aan het uit eindelijk wel of niet op komen dagen, maar in mijn ervaring zijn de mensen die makkelijk zijn in het contact over het algemeen ook degenen die hun afspraken nakomen.
 
Ik heb dat andersom ook meegemaakt. Inmiddels gebeurt dat mij gelukkig neit meer. Je kan vaak wel al wat merken aan de manier van het contact of het gebrek eraan. Voor mij werkt het even videobellen goed vooraf. Dat zal andersom waarschijnlijk ook een goed idee zijn. Het klinkt misschien een beetje ongerelateerd aan het uit eindelijk wel of niet op komen dagen, maar in mijn ervaring zijn de mensen die makkelijk zijn in het contact over het algemeen ook degenen die hun afspraken nakomen.
Het zou kunnen dat een onervaren persoon op het laatste moment heel zenuwachtig wordt en afzegt
 
Ik ga nooit naar privehuizen maar misschien wordt de klant gewoon afgewezen? Volgens mij kunnen de dames de klant gewoon zien bij binnenkomst.
Dat is het eerste wat in mij opkomt bij dit soort verhalen als de dame ineens niet kan
Ik neem binnenkort de proef op de som. Tot dan gaan we maar uit van het gegeven dat ze daadwerkelijk niet meer in staat was nog een dienst te verlenen.
 
Ook al meegemaakt. Op voorhand afgesproken dat ik op dat uur aan haar studio zou zijn… kom ik daar aan, appt ze dat ze wat later gaat zijn… 15 minuten werd 30… sorry sorry Ben onderweg… 45 minuten gewacht en dat gestuurd dat ik geen tijd meer had en terug naar huis gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan