Privehuis/club- hygiëne dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mercedes 200

Newbie
22
24/11/21
18
Huize Sandra Breda.

Beste mede wandelaars, ik ben een fan van huize Sandra kom er regelmatig maar moet toch iets vertellen voor andere wandelaars de meisjes die jou verwelkomen met netkousen aan en dat zijn er 3of 4 doen deze op de kamer niet uit douchen daarom ook niet halen alleen maar een washandje door hun poesje en dat was het . Ik vind dat er meer hygiëne mag plaats vinden na een wilde vrijpartij, die overigens niet blijft bij € 140 voor een uurtje het is altijd duurder met wat extra's
 
Gezonder voor je huid dan 6x per dag douchen met water en zeep. Daarnaast is zeep sowieso funest om je geslachtsdelen vaak mee te wassen, zeker voor de dames. Voor de rest lebber je niet de rest van het lichaam af, dus is het daarvoor ook niet nodig. Wat denk je trouwens dat er overgedragen wordt als je willekeurig iemand een hand geeft?

Kijk, iemand moet wel fris ruiken,maar dat overdreven hygiënische gepoets en geschrob werkt alleen maar averechts voor je gezondheid en is uiteindelijk nadelig voor de hygiëne, omdat je je eigen weerstand om zeep helpt, met zeep. Een washandje over de poes vind ik prima.
 
En hoe kan je bevestigen dat de dames alleen met een washandje over hun poes gaan en nadat je buiten bent gestapt niets meer doen om zichzelf op te frissen? De meeste privehuizen hebben een douche in de wachtruimte die uitsluitend door de dames gebruikt is. Zolang een dame fris ruikt en je geen equivalent van kopkaas op hun poes ziet, is alles dan niet in orde? Een vagina meerdere keren op een dag grondig met zeep wassen is wel afgeraden. Daar krijgt een dame heel snel schimmel en bacteriële infecties van
 
Gezonder voor je huid dan 6x per dag douchen met water en zeep. Daarnaast is zeep sowieso funest om je geslachtsdelen vaak mee te wassen, zeker voor de dames. Voor de rest lebber je niet de rest van het lichaam af, dus is het daarvoor ook niet nodig. Wat denk je trouwens dat er overgedragen wordt als je willekeurig iemand een hand geeft?

Kijk, iemand moet wel fris ruiken,maar dat overdreven hygiënische gepoets en geschrob werkt alleen maar averechts voor je gezondheid en is uiteindelijk nadelig voor de hygiëne, omdat je je eigen weerstand om zeep helpt, met zeep. Een washandje over de poes vind ik prima.
 
Beste wandelaars , als je lekkere sex hebt dan zweet je over je hele lichaam ook de dame dat droogt dan op en als je dan om 15.00 uur binnenstapt zijn er 4 man voor je geweest en dan kom jij lekker likken en knuffelen in het zweet van een ander
 
Beste forum lurker, we verschillen van mening zie ik maar dat geef niks want daar is het forum voor je hoeft het niet met elkaar eens te zijn . Ik kom er ook elke week en wij weten precies over welke dames het gaat geef niks ik ga naar de dames die eerst lekker douchen en jij bij die andere opgelost 🤣🤣🤣👍👌
 
beste wandelaars , HS heeft 8 speelkamers waarvan 6 met douche, als ik met de betreffende dame naar de kamer ga gaan we samen eerst onder de douche ( want ik kom van mijn werk) dat is lekker fris en dan afdrogen daarna kan het spel beginnen maar die dames met lange kousen vinden dat te veel werk oké 🤗🤓
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan