Algemeen Privehuis La Cloche, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat kan wel zo zijn, Johnny Walk, dat betwist ook niemand. Maar blijkbaar trof deze wandelaar een dame die daarvan niet op de hoogte was. Pakweg vijf jaar geleden is zoiets mij ook eens overkomen bij La Cloche: op de kamer gaf de dame aan dat pijpen met condoom extra kostte. In de war, zei ik dat dit bij de standaardprijs hoorde die ik aan de gastvrouw had betaald. Het werd een welles-nietes discussie waar de gastvrouw bij werd gehaald, en die gaf mij gelijk. De sfeer was wel verpest dus kreeg ik m'n geld terug en ben weggegaan. Hoe dat meisje heette, weet ik echt niet meer. Ze is er ook niet lang geweest.

Het verhaal van deze wandelaar is dus niet uniek, en spreekt niet tegen wat er op de site van LC vermeld wordt.

Er zijn altijd meiden die waar dan ook geld willen bijverdienen op een niet correcte manier dat heb ik bij de ramen ook meegemaakt en ik ben als klant dan in staat uit te leggen dat ik dat niet ga doen gelukkig is me dat in 30 jaar wandelen een enkele x voorgekomen. Een perfecte wereld bestaat nu eenmaal niet.

Terug
Bovenaan Onderaan