Algemeen Privehuis Yvonne, Algemeen, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ErikS

Newbie
9
08/10/21
4
1
Voor het begin van mijn reis naar privehuis Yvonne. Belde ik netjes met het huis en kreeg ik de madame des huizes eraan. Ik zag de advertenties van Mika en Nicky en was zeer geïnteresseerd. De trip ernaartoe duurt voor mij 55 min. Dus ik vraag netjes van tevoren of de dames ook donkere mannen aannemen aangezien ik een donkere huidskleur heb en weet dat niet alle dames in dit vak daarmee werken. Daar hebben de dames hun eigen redenen voor en dat respecteer ik. Ieder heeft zo zijn eigen smaak denk ik dan.

De madame des huizes geeft aan dat ieder dame met hun date donkere mannen. Ze bevestigd dit meermaals. Dus ik denk oke top. Dan wil ik een afspraak maken met Nicky geeft ze aan dat dit niet kan als je voor de eerste keer komt omdat er meerdere mensen wel eens niet komen opdagen dus ik moest gewoon langskomen en kijken. Mocht Nicky bezet zijn dan was er nog Mika. Dus ik denk oke. Ik waag het erop. Ik vond het wel raar dat ze Mika begon aan te raden terwijl ik meerdere keren vroeg voor Nicky maar ik dacht er verder niks van. Ik kom vervolgens aan en Nicky is natuurlijk bezet. Zou nog 30 minuten duren. Ik kies ervoor om te wachten en een afspraak te maken aangezien ik toch al in de buurt was. Vervolgens is het tijd. Ik kom eraan. Heb al afgerekend met de gastheer en vervolgens komt de dame ziet ze mij en zegt ze nee. Blijkt dus dat ze toch niet met donkere mannen date. Ik denk oke. Dan vraag ik dus naar Mika en wat blijkt. Zij date ook niet met donkere mannen volgens de Duits sprekende gastheer en hij geeft mij vervolgens het geld terug.

Ik ben nog nooit zo verbaasd geweest over de lakse en slechte klantenservice van een privehuis als nu. Dit was echt schandalig. In totaal 2 en half uur van mijn tijd verspild door dit gedoe. Voor een privehuis dat schijnbaar al 25 jaar bestaat is dit wel echt regelrecht een schande.
Helaas maar ik zal nooit meer terugkeren naar dit huis. Het is een kleine moeite om je dames te kennen en eerlijk te communiceren. Nicky is een nieuwe dame dus mogelijk wisten ze het niet maar van Mika zou het bekend moeten zijn aangezien ze daar al een tijdje werkt. Ik kan er persoonlijk niet tegen als huizen liegen voor een centje. Nu heb ik mijn tijd en brandstof verspild voor een tripje wat dus al gedoemd was te mislukken vanaf het begin. Het was toch 65 km heen en 65 km terug. Met de stijgende brandstofprijzen kijk je toch al naar een aardig zakcentje dan aan reiskosten. Het scheelt dat ik een elektrische auto heb maar dan toch is het onprofessioneel en niet netjes van hun. Zo behoud je geen klanten.

Aanvulling 16-11-2022

Wie had dat nou gedacht. Dat de madame des huizes mij zou contacteren omdat ze het vervelend vond dat ik zo'n slechte ervaring had gehad in haar privehuis. Ik was erg verbaasd. Ik heb veel negatieve ervaringen gehad maar dan was het houdoe en nooit meer terug. De gastvrouw of gastman deed vaak niks eraan hoe slecht de service ook was. Dus ik nam het voor lief dat ik nooit meer zou terugkeren bij privehuis Yvonne. Dat had ik dus mis. Yvonne stuurde mij een bericht om het goed te maken en haar privehuis een 2e kans te geven. Ze verzekerde mij dat haar dames open staan voor mensen van een andere kleurtje en dat ik een gratis uurtje mocht met een dame naar keuze. Toen ik dat hoorde heb ik effe 2x opnieuw moeten lezen. 1 gratis uur?! en met een dame naar keuze!? Dat hoef je mij niet twee keer te zeggen. Dus met goeie moed nam ik de deal aan in ruil voor een eerlijke recensie nadat ik het huis heb bezocht en de service van een dame heb mogen genieten. Daar ging ik mee akkoord. Ze beloofde dat ik bij de befaamde Mika mijn herkansing mocht ik nemen maar ze zou een paar weken op vakantie zijn. Hooguit 2 a 3 weken. Ik gaf aan wel te kunnen wachten en daar begon het spel. Na 1 maand nog niks te horen gekregen even nagevraagd en toen bleek dat Mika er nog niet was zou weer even duren. Bijna meer als 2 maanden later dan toch gekozen voor een andere dame. Mika is namelijk niet meer teruggekeerd bij huize Yvonne?

Ik mocht afspreken met een nieuwe dame genaamd Michaela. Een aardige, slanke en mooie dame die oprecht haar best deed. De date was leuk en aangenaam maar ook ene beetje ongemakkelijk. Ik merkte een beetje druk bij haar maar at leidde niet af van de date dat ze oprecht goed was en heel aardig in de omgang. Al met al vind ik het netjes van Yvonne dat ze contact met me nam om het goed te maken. Dit is echt een unicum voor mij in dit wereldje. Chapeau daarvoor. De uitvoering liet wat te wensen maar de gedachte telt. Fijne gastvrouw en een fijne gratis date gehad. De koffie vooraf smaakte ook lekker. Nadeel is wel de gezamenlijke ontmoetingsruimte. Iedereen kan binnenlopen. Dus je ziet vaak andere medewandelaars wat nogal ongemakkelijk is als je op je privacy gesteld bent of uit de buurt komt.

Daarnaast het obsessief en stalkerig gedrag van de madame des huizes om mij de recensie te laten veranderen in een positieve recensie waaruit duidelijk zou zijn dat privehuis Yvonne niet discriminerend zou zijn. Ik kan zeggen dat Privehuis Yvonne open staat voor diversiteit. De ervaring die ik heb gemaakt was hopelijk maar een momentopname. Desalniettemin zal ik niet terug keren bij privéhuis Yvonne door de gedrag die zij vertoont. Het is allerminst fijn en schrok me best af. Details laat ik achterwege maar na een aantal keer geprobeerd te hebben mijn originele post te verwijderen heb ik besloten mijn originele post aan te passen en zo te vertellen hoe de goedmaken poging van Yvonne is gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Wat een enorme K* ervaring. Ik weet dat er in de buurt nog een paar prive huizen liggen.. Je bent niet even doorgereden naar Simpelveld?

Ik heb een keer bij Yvonne meegemaakt dat er een duitser met een noordafrikaans uiterlijk binnenkwam en door een dame werd meegenomen. Dat zegt natuurlijk niet alles. Het lijkt mij heel erg dat je op zo'n manier gediscrimineerd wordt. Ik stel mij voor dat je altijd in een nieuwe omgeving toch weer even onbewust moet afwachten hoe men op je huidskleur reageert.
 
Wat ontzettend vervelend om te lezen. Lijkt me heel denigrerend om mee te moeten maken. Uiteraard snap ik dat iemand zijn voorkeur kan hebben. Maar ik heb 0 begrip voor discriminatie.
 
Voor het begin van mijn reis naar privehuis Yvonne. Belde ik netjes met het huis en kreeg ik de madame des huizes eraan. Ik zag de advertenties van Mika en Nicky en was zeer geïnteresseerd. De trip ernaartoe duurt voor mij 55 min. Dus ik vraag netjes van tevoren of de dames ook donkere mannen aannemen aangezien ik een donkere huidskleur heb en weet dat niet alle dames in dit vak daarmee werken. Daar hebben de dames hun eigen redenen voor en dat respecteer ik. Ieder heeft zo zijn eigen smaak denk ik dan.

De madame des huizes geeft aan dat ieder dame met hun date donkere mannen. Ze bevestigd dit meermaals. Dus ik denk oke top. Dan wil ik een afspraak maken met Nicky geeft ze aan dat dit niet kan als je voor de eerste keer komt omdat er meerdere mensen wel eens niet komen opdagen dus ik moest gewoon langskomen en kijken. Mocht Nicky bezet zijn dan was er nog Mika. Dus ik denk oke. Ik waag het erop. Ik vond het wel raar dat ze Mika begon aan te raden terwijl ik meerdere keren vroeg voor Nicky maar ik dacht er verder niks van. Ik kom vervolgens aan en Nicky is natuurlijk bezet. Zou nog 30 minuten duren. Ik kies ervoor om te wachten en een afspraak te maken aangezien ik toch al in de buurt was. Vervolgens is het tijd. Ik kom eraan. Heb al afgerekend met de gastheer en vervolgens komt de dame ziet ze mij en zegt ze nee. Blijkt dus dat ze toch niet met donkere mannen date. Ik denk oke. Dan vraag ik dus naar Mika en wat blijkt. Zij date ook niet met donkere mannen volgens de Duits sprekende gastheer en hij geeft mij vervolgens het geld terug.

Ik ben nog nooit zo verbaasd geweest over de lakse en slechte klantenservice van een privehuis als nu. Dit was echt schandalig. In totaal 2 en half uur van mijn tijd verspild door dit gedoe. Voor een privehuis dat schijnbaar al 25 jaar bestaat is dit wel echt regelrecht een schande.
Helaas maar ik zal nooit meer terugkeren naar dit huis. Het is een kleine moeite om je dames te kennen en eerlijk te communiceren. Nicky is een nieuwe dame dus mogelijk wisten ze het niet maar van Mika zou het bekend moeten zijn aangezien ze daar al een tijdje werkt. Ik kan er persoonlijk niet tegen als huizen liegen voor een centje. Nu heb ik mijn tijd en brandstof verspild voor een tripje wat dus al gedoemd was te mislukken vanaf het begin. Het was toch 65 km heen en 65 km terug. Met de stijgende brandstofprijzen kijk je toch al naar een aardig zakcentje dan aan reiskosten. Het scheelt dat ik een elektrische auto heb maar dan toch is het onprofessioneel en niet netjes van hun. Zo behoud je geen klanten.
 
Ik ben jaren geleden vaker bij Yvonne geweest maar die prijzen die ze nu hanteert is toch echt bizar gewoon. Voor een uur euro145,00??
Zeker weten dat zulke prijzen tegen ze zullen gaan werken. Er zullen steeds minder mannen hun hobby gaan uitvoeren.
 
Ik ben jaren geleden vaker bij Yvonne geweest maar die prijzen die ze nu hanteert is toch echt bizar gewoon. Voor een uur euro145,00??
Zeker weten dat zulke prijzen tegen ze zullen gaan werken. Er zullen steeds minder mannen hun hobby gaan uitvoeren.
Tsja
Ik ga altijd 30 min maar ik vind €80 voor een half uur ook echt de Max !!!
Nadeel van Kerkrade is t je zo in Duitsland zit maar je ziet overal dat nu de prijzen van veel producten toenemen, dat andere branches ook de prijzen omhoog gooien !
 
Prijzen gaan overal flink omhoog, maar dat is met alles wel. Nadeel is dat prijzen niet snel meer zakken in de toekomst. Prive 68 houdt het nog op 70 p 30m maar dat is denk ik wel zo slim😉.
 
Ik kom met enige regelmaat bij Yvonne, altijd goed verzorgd en ik ben nog nooit teleurgesteld naar buiten gelopen. De mooie dames hebben nog altijd alle tijd genomen om het me/ons naar de zin te maken,, op andere plekken is dat helaas nog wel eens anders geweest. Kans bestaat inderdaad dat je een andere wandelaar tegenkomt in de wachtruimte maar dat is voor mij geen probleem. Wat mij betreft een aanrader dit adres.

Remco
 
In de laatste dagen van het Hookers tijdperk, heb ik hier Daria bezocht. De beste ervaring ooit in Limburg. Helaas al een hele tijd niet meer gezien. Iemand een idee waar ze is?
 
Enige tijd vaste klant geweest bij Yvonne. Nooit te klagen gehad, altijd netjes, met respect en discreet behandeld geweest. En het is er altijd netjes en hygiënisch. Kortom een Top Privéhuis en wat mij betreft een aanrader. Ben er al een hele tijd niet meer geweest, omdat mijn favoriete dame er niet meer werkt helaas.
 
Enige tijd vaste klant geweest bij Yvonne. Nooit te klagen gehad, altijd netjes, met respect en discreet behandeld geweest. En het is er altijd netjes en hygiënisch. Kortom een Top Privéhuis en wat mij betreft een aanrader. Ben er al een hele tijd niet meer geweest, omdat mijn favoriete dame er niet meer werkt helaas.
Hoi,we hebben een hele leuke vervanging voor Daria en dat is Jenna. Ze heeft dezelfde kwaliteiten als Daria. Is een Nederlandse van 26 jaar. Heb nog geen fotos maar die komen nog. xx
 
Terug
Bovenaan Onderaan