Algemeen Antwerpen - Privéhuis algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi dukkiet
lees dit pas nu…
vlakbij maison d'amour is nog privé nathalie
had wel goede naam, nu weet ik niet en de dames zijn best lekker op de site
Prijzen zijn idd klein beetje logischer dan bij PG en maison.
Maar is dit echt nu het aanbod in Antwerpen?
Heel Triest geworden.... zijn er hier draadjes van dames, die er werken?
 

Hier zijn de prijzen wel nog meer dan ok....

30 minuten 70
45 minuten 110
60 minuten 130

Opgezocht en ligt op paar 100 m van private girls.

Ik had het al eerder gezien, maar er waren nooit dames. Nu wel.

Kan iemand hier eerlijke info over geven?
zowel bij Nicole geweest als bij Jazmin
Nicole spreekt nederlands gezicht ietsje ouder dan vermelde 28 jaar maar vind ik zeker een knappe meid haar figuurtje prima en exact van de foto
Jazmin foto's zijn echt die van Jazmin spreekt perfect engels leuke meid leuke sex
dit voor 130 euro/ uur doordeweeks en maandag 120 euro
daar krijg je geen loodgieter meer voor aan huis die na een half uur al weer weg is
vind dat er in deze rubriek bijzonder veel gemekkerd word over prijzen zeker ivm PG en maison
anderzijds lees ik ook heel veel positieve ervaringen van DVP's die ik ken en zeker kan beamen zoals Kyara, Bea, Renee, isabella
als je deze rubriek leest lijkt het of de minimum norm een supermodel is die het doet voor 100 euro per uur en dan nog uitgebreid bedankt voor de geweldige sex die ze heeft mogen krijgen
 
zowel bij Nicole geweest als bij Jazmin
Nicole spreekt nederlands gezicht ietsje ouder dan vermelde 28 jaar maar vind ik zeker een knappe meid haar figuurtje prima en exact van de foto
Jazmin foto's zijn echt die van Jazmin spreekt perfect engels leuke meid leuke sex
dit voor 130 euro/ uur doordeweeks en maandag 120 euro
daar krijg je geen loodgieter meer voor aan huis die na een half uur al weer weg is
vind dat er in deze rubriek bijzonder veel gemekkerd word over prijzen zeker ivm PG en maison
anderzijds lees ik ook heel veel positieve ervaringen van DVP's die ik ken en zeker kan beamen zoals Kyara, Bea, Renee, isabella
als je deze rubriek leest lijkt het of de minimum norm een supermodel is die het doet voor 100 euro per uur en dan nog uitgebreid bedankt voor de geweldige sex die ze heeft mogen krijgen
Iedereen doet wat hem wil, maar voor de 'meeste' dames bij PG, ligt het naar mijn mening niet in verhouding.
Hun vorige prijzen waren dat nog wel. En dan spreek ik vooral over 45 en 60 minuten.

Maar 100 euro per uur is nooit geweest. Spijtig genoeg xd.
Wel 120 voor 45 minuten, en dat was best ok.

Nu is het 140 voor 45 minuten. Nja...

Nee nogmaals 130 of 125 had logischer geweest. Maar dat is mijn mening. Als ze perse moesten stijgen in prijzen.

Maar goed ieder zijn mening dus..... zonder een dame persoonlijk te benoemen.

Want smaken verschillen.

En trouwens die discussie haalt ook niets uit tenslotte.....
 
Iedereen doet wat hem wil, maar voor de 'meeste' dames bij PG, ligt het naar mijn mening niet in verhouding.
Hun vorige prijzen waren dat nog wel. En dan spreek ik vooral over 45 en 60 minuten.

Maar 100 euro per uur is nooit geweest. Spijtig genoeg xd.
Wel 120 voor 45 minuten, en dat was best ok.

Nu is het 140 voor 45 minuten. Nja...

Nee nogmaals 130 of 125 had logischer geweest. Maar dat is mijn mening. Als ze perse moesten stijgen in prijzen.

Maar goed ieder zijn mening dus..... zonder een dame persoonlijk te benoemen.

Want smaken verschillen.

En trouwens die discussie haalt ook niets uit tenslotte.....
misschien opgevallen de laatste twee jaar dat voor iedereen het leven duurder wordt
 
Ja ok maar 180 voor een uur ipv 150 op de meeste plaatsen.

Dat is wel erover, maar nja nogmaals de discussie hierover opnieuw openen heeft weinig nut,

Ieder zijn mening..... En ga niet veel uithalen.
Ga naar Dea voor 30 min. Goedkoper dan de meeste privé ontvangsten en 10x beter dan de meeste. Niets te klagen dus. De andere bij PG ken ik niet
 
Ga naar Dea voor 30 min. Goedkoper dan de meeste privé ontvangsten en 10x beter dan de meeste. Niets te klagen dus. De andere bij PG ken ik niet
Ben het met je eens bij PG en maison weet je normaal echt wel dat het uur waar je voor betaald hebt het volledige uur zal zijn, dat wat er op de mogelijkheden staat ook zo zal zijn dat de meeste dames gewoon Nederlands spreken. Allemaal zaken die niet zo evident zijn bij de snel voorbijvliegende zuidamerikaanse meisjes of chinese meisjes. Die zekerheid vind ik wel een centje waard in vergelijking met het kansspel dat je speelt met al die buitenlandse meisjes het kan meevallen maar veelal niet 150 euro weggegooid is ook duur.
 
Hoi hoi,

Gisteren voor de eerste keer naar buddha club geweest in boom belgie, er waren actiefe koppels waar je mee mocht doen lekker geil wie was er ook aanwezig?

Groetjes Mo
 
Ben het met je eens bij PG en maison weet je normaal echt wel dat het uur waar je voor betaald hebt het volledige uur zal zijn, dat wat er op de mogelijkheden staat ook zo zal zijn dat de meeste dames gewoon Nederlands spreken. Allemaal zaken die niet zo evident zijn bij de snel voorbijvliegende zuidamerikaanse meisjes of chinese meisjes. Die zekerheid vind ik wel een centje waard in vergelijking met het kansspel dat je speelt met al die buitenlandse meisjes het kan meevallen maar veelal niet 150 euro weggegooid is ook duur.
Ik heb toch ook al een pak mindere ervaringen of teleurstellingen. Zoals dubbele boekingen bij PG en private girls. En nog tal van dingen, maar ok.
Bovendien Vlaams? Hun beste dame Dea (en Rennee bij Maison) zijn alleszins al niet Vlaams.

en met alle respect een aantal dames zijn stilaan klaar voor een transfer naar Lynn Somers qua datum. Niks mis mee, ieder zijn meug!

Trouwens kijk link:

Als zelfs de dames al het wanbeleid aankaarten.

Een jaar geleden had ik ook gezegd dat dit twee goede plaatsen waren. Maar nu vind ik het toch wel drastisch gedaald daar.

Veel van de betere dames stoppen en veel dames beginnen op zichzelf omdat ze ook inzien dat er veel nadelen zijn gekomen. Voor de klanten maar dat kaatst ook terug naar hen natuurlijk. Waardoor blijkbaar zelfs de betere op zichzelf starten.
 
In balen, Mol, Dessel, Retie en Turnhout toch enkele leuke ads van Latina's gezien.

Iemand ervaring met deze dames?



En deze van Turnhout --> Sofia

 
Iemand ervaring met deze dame?

Haar profiel staat al heel tijd op RL, en de foto's erbij spraken me totaal niet aan.


Echter, nu staat er plots een foto bij en als dat de dame is, dan lijkt ze me toch de moeite om eens te bezoeken.

De dame met het witte shirt lijkt me een geile mature dame en absoluut doenbaar, maar dat zou dezelfde dame moeten zijn als met het rode corsetje?? :rolleyes:

Iemand er al ooit geweest...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met deze dame?

Haar profiel staat al heel tijd op RL, en de foto's erbij spraken me totaal niet aan.


Echter, nu staat er plots een foto bij en als dat de dame is, dan lijkt ze me toch de moeite om eens te bezoeken.

De dame met het witte shirt lijkt me een geile mature dame en absoluut doenbaar, maar dat zou dezelfde dame moeten zijn als met het rode corsetje?? :rolleyes:

Iemand er al ooit geweest...?
Niet direct mijn smaak dus nee...
 
Tonnia, goedkoop van prijs en er zijn op dit forum zaken over te vinden, zelfs debatten of ze al dan niet omgebouwd is. Op hookers destijds was de advertentie anders, ze zou nog steeds een website hebben en als ik me niet vergis ontvangt ze prive in NL ergens omgeving nijmegen/Arnhem en zit ze tijdens het weekend in Antwerpen schipperskwartier. Geen persoonlijke ervaring ooit mee gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan