Algemeen Antwerpen - Privéhuis algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is helaas zo... vrees ik!
En... ook hier op dit forum staan de beste stuurlui aan wal hoor!
Is eerder dat het ook voor klanten nog aantrekkelijk moet blijven.

Ik heb gelezen dat je privé omgaat met een van de dames daar. Maar je moet wel alles in de context zien.

Bij PG en ook Maison straffen ze u als je langer blijft en dat is onlogisch.

Heeft niks met beste stuurlui aan wal te maken. Bij half uur doen ze 10 euro bij. Waarom bij 45 of 60 dan plots 20 bijvoorbeeld.

Ze zouden beter luisteren naar de mening van klanten.
 
Klopt!
Dus... wie houdt je tegen? Begin een concurrerend huis!
En... met jou connecties heb je zo een geweldige 'line-up' of girls!
Ik heb al vaak gemerkt dat van zodra er veel kritiek is op PG, je dit in het belachelijke begint te trekken.

Tis niet omdat je een dame er persoonlijk kent, dat dit moet.

De kritiek is trouwens niet heel onterecht.
 
Kritiek terecht of niet... En trouwens daar dient dit forum tenslotte ook voor...
Maar... alleen maar kritiek leveren langs de zijlijn... is natuurlijk wel erg makkelijk!
 
Is eerder dat het ook voor klanten nog aantrekkelijk moet blijven.
Ik heb gelezen dat je privé omgaat met een van de dames daar. Maar je moet wel alles in de context zien.
ja! Klopt. Persoonlijk vind ik Kyara erg leuk!
En... verder vind ik PG goed bereikbaar. De kamer op het gelijkvloers is prima: grote kamer met ruim bed, inloopdouche en AC op de kamer... Je kan het (heel wat) slechter treffen!

En... als dat huis straks ook nog weg is... blijft er helemaal niets over!
 
ja! Klopt. Persoonlijk vind ik Kyara erg leuk!
En... verder vind ik PG goed bereikbaar. De kamer op het gelijkvloers is prima: grote kamer met ruim bed, inloopdouche en AC op de kamer... Je kan het (heel wat) slechter treffen!

En... als dat huis straks ook nog weg is... blijft er helemaal niets over!
Ja maar met het huidige management ga ik het niet missen. Slechter kan altijd. Maar qua huidige prijs/kwaliteit. Ze hadden het beter gehouden. Kwaliteit daalde wel maar de prijs was tenminste normaal.

Kyara is niet direct mijn type, maar dat is persoonlijke smaak.
 
Ja maar met het huidige management ga ik het niet missen. Slechter kan altijd. Maar qua huidige prijs/kwaliteit. Ze hadden het beter gehouden. Kwaliteit daalde wel maar de prijs was tenminste normaal.

Kyara is niet direct mijn type, maar dat is persoonlijke smaak.
Het huidige management? Geen idee...
Ik spreek gewoon rechtsreeks af met Kyara... en altijd mooie geregeld. Een van de voordelen van 'vaste klant' zijn.
 
Kritiek terecht of niet... En trouwens daar dient dit forum tenslotte ook voor...
Maar... alleen maar kritiek leveren langs de zijlijn... is natuurlijk wel erg makkelijk!
Tis zoals je daarstraks aangaf de prijs zou vooral gunstiger mogen bij langer verblijf.
Dit is onlogisch..

Ik las onlangs van u Schippersstraat wegblijven, ik zie geen verschil noch qua dames noch qua prijs meer. Maar ok.. Mijn perspectie.

Voor mij persoonlijk meer teleurstelling bij PG dan Schippers...

Ligging goed? Dan toch liever Maison qua ligging
 
Tis zoals je daarstraks aangaf de prijs zou vooral gunstiger mogen bij langer verblijf.
Dit is onlogisch..

Ik las onlangs van u Schippersstraat wegblijven, ik zie geen verschil noch qua dames noch qua prijs meer. Maar ok.. Mijn perspectie.

Voor mij persoonlijk meer teleurstelling bij PG dan Schippers...

Ligging goed? Dan toch liever Maison qua ligging
Nu... als jij in het SKW leuke dames weet die ontvangen op een ruime kamer met ruim dubbel bed en AC en inloopdouche op de kamer... laat me weten!

Kleine (onverluchte) 'peeskamers' met eenpersoonsbed en lavabo'tje (of natte doekjes!!) daar bedank ik voor!

En... natuurlijk aan prijzen die lager zijn dan PG! Laat maar weten! Ben benieuwd...
 
Nu... als jij in het SKW leuke dames weet die ontvangen op een ruime kamer met ruim dubbel bed en AC en inloopdouche op de kamer... laat me weten!

Kleine (onverluchte) 'peeskamers' met eenpersoonsbed en lavabo'tje (of natte doekjes!!) daar bedank ik voor!

En... natuurlijk aan prijzen die lager zijn dan PG! Laat maar weten! Ben benieuwd...
Alsof PG zo geweldig is. En je zei het zelf over de prijzen bij PG.

Een ding is wel merkbaar, sinds hun stijging, zijn er al veel dames weg.

Dit heeft nu eenmaal consequenties want voor mij was dat toch persoonlijk een reden. Als er minder klanten komen, dan ook minder werk en verdwijnen er dames(Rox, Vero, Mia)..... En nog hoor....

Maar ok ik heb geen tijd om constant te Discussieren. Het is een spijtige zaak.

Het is zoals op restaurant gaan. Als die prijzen overdreven zijn dan ga je ook liever eens een fritje steken. 🤣

En vaak nog lekkerder ook buiten goedkoper. Awel dat is dan SKW, maar normaal is een privehuis ook niet zo duur, PG overdrijft vooral met hoe langer je blijft, niks tegemoet te komen. En dat zei je zelf ook.

Maar nogmaals meningen verschillen en zo waauw vind ik het niet. Ze hebben 4 kamers en eentje veel kleiner dan SKW Kamer hoor.

Het beleid kan gewoon echt beter. En prijs is voor mij ook een bepalende factor. Misschien bij u niet maar bij sommige mensen wel.
 
Alsof PG zo geweldig is. En je zei het zelf over de prijzen bij PG.

Een ding is wel merkbaar, sinds hun stijging, zijn er al veel dames weg.

Dit heeft nu eenmaal consequenties want voor mij was dat toch persoonlijk een reden. Als er minder klanten komen, dan ook minder werk en verdwijnen er dames(Rox, Vero, Mia)..... En nog hoor....

Maar ok ik heb geen tijd om constant te Discussieren. Het is een spijtige zaak.

Het is zoals op restaurant gaan. Als die prijzen overdreven zijn dan ga je ook liever eens een fritje steken. 🤣

En vaak nog lekkerder ook buiten goedkoper. Awel dat is dan SKW, maar normaal is een privehuis ook niet zo duur, PG overdrijft vooral met hoe langer je blijft, niks tegemoet te komen. En dat zei je zelf ook.

Maar nogmaals meningen verschillen en zo waauw vind ik het niet. Ze hebben 4 kamers en eentje veel kleiner dan SKW Kamer hoor.

Het beleid kan gewoon echt beter. En prijs is voor mij ook een bepalende factor. Misschien bij u niet maar bij sommige mensen wel.
Bla...bla...bla...
Ik informeerde dus naar 'ruime kamers met AC en douche mogelijkheid in SKW.

Niet dus... blijkbaar? Waarbij dank!
Had ik dus toch gelijk...
 
Bla...bla...bla...
Ik informeerde dus naar 'ruime kamers met AC en douche mogelijkheid in SKW.

Niet dus... blijkbaar? Waarbij dank!
Lol heb u privé geantwoord. Dat ik de kamers bij PG ook niets vind. Dus voor mij maakt het niets uit.

Soit ze hebben in hun eigen vingers gesneden bij PG. Maar ieder zijn mening zeker.

Klanten weg, Goede dames zoals Mia weg, ...... Jammer 90/125/170 had een logischere prijsstijging geweest dan 90/140/180 maar goed is hun beslissing.
 
Nu... dat vind ik ook!
Voor langere dates zouden ze (ietwat) lager tarief moeten hanteren!
Bij MdA hebben ze maar 4 kamers en soms 5 tot 7 dames in huis. Wanneer ze dan ook voldoende klanten hebben, dan begrijp ik wel waarom ze langere dates niet goedkoper maken. Dat is niet handig als er een nieuwe klant en andere dame moeten wachten tot er een kamer vrij komt.
 
Bij MdA hebben ze maar 4 kamers en soms 5 tot 7 dames in huis. Wanneer ze dan ook voldoende klanten hebben, dan begrijp ik wel waarom ze langere dates niet goedkoper maken. Dat is niet handig als er een nieuwe klant en andere dame moeten wachten tot er een kamer vrij komt.
Trouwens hoor van de dames... dat 30 min afspraken veruit de grootste groep zijn hoor... Dus de belangrijkse inkomstengroep.
 
@mozarella Zet die ploat af aub
Waarom? Een stijging ok.... Maar bij hun is het gewoon onlogisch.
Maar goed ik ga me niet terug in de discussie mengen.
Dat is trouwens het probleem. Ik lees bij mozzarella ook dat hij geen zin in discussie heeft, hun prijzen bij PG, zijn gewoon overdreven bij langere afspraken, ook al is er voor alles wel een tegen antwoord.

Ik ben het in elk geval wel met hem eens en geen idee waarom hij die plaat dan moet afzetten. Je kunt ook niet reageren. Aan zet die plaat af, heeft ook niemand iets. Denk ik dan. 🙄🤔
 
Bij MdA hebben ze maar 4 kamers en soms 5 tot 7 dames in huis. Wanneer ze dan ook voldoende klanten hebben, dan begrijp ik wel waarom ze langere dates niet goedkoper maken. Dat is niet handig als er een nieuwe klant en andere dame moeten wachten tot er een kamer vrij komt.
Zo druk is het daar echt niet zenne. Voldoende klanten bij PG sowieso niet.
Al zouden meer kamers wel mogen. Als je meer dan 4 dames hebt....
Soit het is nu zo!
 
Bij MdA hebben ze maar 4 kamers en soms 5 tot 7 dames in huis. Wanneer ze dan ook voldoende klanten hebben, dan begrijp ik wel waarom ze langere dates niet goedkoper maken. Dat is niet handig als er een nieuwe klant en andere dame moeten wachten tot er een kamer vrij komt.
Hebben ze geen 5 kamers? 2 beneden en 3 boven.
Er staan soms wel veel dames op de agenda, maar sommigen beginnen maar om 16u en andere stoppen om 17u. De meeste blijven daar geen hele dag, ik betwijfel of je daar gaat moeten wachten tot de kamer vrij is.
 
Hebben ze geen 5 kamers? 2 beneden en 3 boven.
Er staan soms wel veel dames op de agenda, maar sommigen beginnen maar om 16u en andere stoppen om 17u. De meeste blijven daar geen hele dag, ik betwijfel of je daar gaat moeten wachten tot de kamer vrij is.
Ik was laatst boven met Renee en heb daar 2 kamers (1 kleine en 1 grote) en een badkamer gezien. Het was op dat moment ook druk, volgens mij waren alle kamers wel bezet. De parkeerplaats stond ook aardig vol.
 

Eindelijk een nieuw privé huis. Iemand al geweest?
Nieuw privé huis??
Dat bestaat al jaren.

Is een goed gerund huis, professionele "madam", en service van de meisjes doorgaans zeer goed.
Het is al even geleden wegens ver uit mijn richting, maar ben er toch al enkele keren geweest en nooit teleurgesteld.

Er bestaat hier uiteraard ook al (minstens) een topic over:
 
Nieuw privé huis??
Dat bestaat al jaren.

Is een goed gerund huis, professionele "madam", en service van de meisjes doorgaans zeer goed.
Het is al even geleden wegens ver uit mijn richting, maar ben er toch al enkele keren geweest en nooit teleurgesteld.

Er bestaat hier uiteraard ook al (minstens) een topic over:
Ah ok bedankt! Ik kende dit nog niet. En prijzen zijn redelijker dan PG en maison
 
Terug
Bovenaan Onderaan