Prostitutie pand te koop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als een concullega de telefoon kan opnemen, vraag ik me ook af of de dubbele boeking echt per abuis gemaakt was.
Dat idee had ik dus ook: een gevalletje per ongeluk expres. Maar 9 op 10 dagen? Oef, oef, oef, dat is veeeeel vaker dan ik verwacht had.

@ForumLurker de firma Treatwell roomt 30% commissie, van elke boeking af. Lekker hoor... Not
Ja ok, was een voorbeeld om aan te geven dat er al mogelijkheden voor zijn. Vast ook andere apps in de markt die minder vragen. Lijkt me ook wel beter als de betaling door de klant verder los staat van het reserveringsysteem.
 
Die fouten zie ik 9 per 10 werkdagen. Dan moet een of meer van mijn klanten wachten of probeert de gastvrouw de afspraak zoveel mogelijk te verplaatsen of gewoon af te zeggen. Ik krijg ook vaak te horen van de gastvrouw zelf terwijl ze naar het agendaboekje kijkt, dat er één of meer dubbele boekings op de pagina staan. De meiden bij ons mogen de telefoon niet opnemen. Als een concullega de telefoon kan opnemen, vraag ik me ook af of de dubbele boeking echt per abuis gemaakt was.

Wachtlijsten kunnen ook gedigitaliseerd worden.
Is het dan niet meer bewust? Dat als de dvp een dubbele boeking heeft, de kans groot is dat hij een andere dame kiest?
En kun je dan misschien niet je eigen agenda bijhouden en dat op de dag zelf doorgeven aan de gastvrouw?
Vaak lijkt het mij dat je er dan ook zeker van bent dat de klant komt en je niet voor niets zit te wachten.
 
Die fouten zie ik 9 per 10 werkdagen. Dan moet een of meer van mijn klanten wachten of probeert de gastvrouw de afspraak zoveel mogelijk te verplaatsen of gewoon af te zeggen. Ik krijg ook vaak te horen van de gastvrouw zelf terwijl ze naar het agendaboekje kijkt, dat er één of meer dubbele boekings op de pagina staan. De meiden bij ons mogen de telefoon niet opnemen. Als een concullega de telefoon kan opnemen, vraag ik me ook af of de dubbele boeking echt per abuis gemaakt was.

Wachtlijsten kunnen ook gedigitaliseerd worden.
Als dit zo vaak voorkomt lijkt me dat geen fout maar een bewuste keuze te zijn , dat die klant bijvoorbeeld geen zin heeft om te wachten en dan maar een andere dame neemt of zo iets
Ik zie dat spieker me net voor was met zijn bericht wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt , excuses

Great minds think alike zullen we maar denken
 
Laatst bewerkt:
Ja ok, was een voorbeeld om aan te geven dat er al mogelijkheden voor zijn. Vast ook andere apps in de markt die minder vragen. Lijkt me ook wel beter als de betaling door de klant verder los staat van het reserveringsysteem.
Als waarderingen en recensie systeem, maak ik ook wel gebruik van Treatwell. De boekingen doe ik zoveel mogelijk, direct via de aanbieder.

Mijn ex was als pedicure, ook aangesloten, bij Treatwell, ik heb er dus 1e hands slechte ervaringen mee. En mijn gunfactor ligt, ten aller tijde, bij de pedicure, masseuse, kapper, etc.
 
Is het dan niet meer bewust? Dat als de dvp een dubbele boeking heeft, de kans groot is dat hij een andere dame kiest?
En kun je dan misschien niet je eigen agenda bijhouden en dat op de dag zelf doorgeven aan de gastvrouw?
Vaak lijkt het mij dat je er dan ook zeker van bent dat de klant komt en je niet voor niets zit te wachten.
Dat wilde ik doen. Maar ik heb geen contact met sommige klanten en er zijn veel mannen vooral nieuwe klanten die het huis bellen om een afspraak te maken. Aangezien dat ik een andere baan heb, kan ik niet overdag telefonisch bereikbaar zijn. En de mannen met en relatie kunnen bijna nooit buiten kantooruren of in het weekend bellen 😄😄.

Het zou wel kunnen zijn dat de fouten geen echte fouten zijn. Maar in mijn geval krijg ik vaak van de andere meiden of de gastvrouw te horen dat de klant weggelopen is omdat ik niet beschikbaar was. Je kan wel verwachten dat een klant voor een andere meid kiest als ik niet beschikbaar ben maar bij mijn werkplek is er geen andere dame die wat looks en achtergrond betreft op mij lijkt. Dus die strategie kan je alleen gebruiken als je de smaak van de klant kent.
 
Er waren ook meer dan een paar werkdagen in de laatste tijd dankzij Covid19, dat ik de enige dame aan de slag was 😆😆 voor de zes tot zeven uurtjes die ik er was. En ik heb het over een vrijdag en/of een zaterdag hè, niet maandag of dinsdag.
Holy Mozes, ik hoop dat het huis extra blij met je is en ook zuinig op je is. "Werknemer" van de maand, elke maand.
 
Dat wilde ik doen. Maar ik heb geen contact met sommige klanten en er zijn veel mannen vooral nieuwe klanten die het huis bellen om een afspraak te maken. Aangezien dat ik een andere baan heb, kan ik niet overdag telefonisch bereikbaar zijn. En de mannen met en relatie kunnen bijna nooit buiten kantooruren of in het weekend bellen 😄😄.

Het zou wel kunnen zijn dat de fouten geen echte fouten zijn. Maar in mijn geval krijg ik vaak van de andere meiden of de gastvrouw te horen dat de klant weggelopen is omdat ik niet beschikbaar was. Je kan wel verwachten dat een klant voor een andere meid kiest als ik niet beschikbaar ben maar bij mijn werkplek is er geen andere dame die wat looks en achtergrond betreft op mij lijkt. Dus die strategie kan je alleen gebruiken als je de smaak van de klant kent.
Ik stuur je wel een pb als ik weer naar DH kom 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan