Prostitutie pand te koop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar moet het nodige aan gebeuren om dat bewoonbaar te krijgen zeg... En weet niet of kopers het heel interessant vinden om 'n paar raampjes erbij te gaan verhuren. Dus best kans dat die gaan verdwijnen.
 
Denk ook niet dat iemand er € 2 miljoen voor neer gaat tellen plus nog een flink bedrag om het netjes te maken om dan een paar raampjes te kunnen verhuren.
Je hebt overal mensen voor. Ook miljonairsvrouwen die een B&B beginnen en in de ochtend vroeg opgaan om een ontbijtje te maken voor de gasten. Of Cees Engel ( vader van Willem) die met met al zijn miljoenen achter de receptie zat op zijn camping.
 
Het onder shemale liefhebbers bekende pand, Oudezijds Achterburgwal 89, is te koop. Voor de draagkrachtigen onder ons, de vraagprijs is €2 miljoen.

Dit, schreef zakenblad Quote erover.

Compleet uitgewoond smal hoog en onpraktisch huis. Moet nog een smak geld in om 't bewoonbaar en gangbaar te maken. En dan is 't nog een probleem woning qua onderhoud en parkeren.
 
Ach als je de prijzen van onroerend goed in Amsterdam in aanmerking neemt en de locatie is het misschien wel een interessante belegging
Ik weet niet wat vier ramen verhuren op maandbasis oplevert ?
 
Compleet uitgewoond smal hoog en onpraktisch huis. Moet nog een smak geld in om 't bewoonbaar en gangbaar te maken. En dan is 't nog een probleem woning qua onderhoud en parkeren.
OZAB110 aan de overkant, die is pas uitgewoond! Daar zou je als kraker nog niet eens willen wonen.

Er zijn toch voldoende parkeergarages in de buurt? Je wil daar toch niet recht voor de deur parkeren? Bovendien krijg je als bewoner, een vergunning met een redelijke prijs.
 
€ 125 - € 200 per shift per raam.
Nou kijk eens aan , dat is dus uitgaande van 175 Euro maal 2 shiften maal 4 ramen 1400 Euro per dag ,maal 365 dagen = 511000 per jaar , die twee miljoen heb je in 4 jaar terug verdiend ,5 jaar als je nog voor een half miljoen gaat verbouwen en dan heb je het woongedeelte nog niet verhuurd

Dat pand is een goudmijntje
 
Laatst bewerkt:
Nou kijk eens aan , dat is dus uitgaande van 175 Euro maal 2 shiften maal 4 ramen 1400 Euro per dag ,maal 365 dagen = 511000 per jaar , die twee miljoen heb je in 4 jaar terug verdiend ,5 jaar als je nog voor een half miljoen gaat verbouwen en dan heb je het woongedeelte nog niet verhuurd

Dat pand is een goudmijntje
Dan moet je wel elke dag elke shift kunnen verhuren. De keren dat ik op de Wallen was, had ik zeker niet de indruk dat elke shift alles is verhuurd. Dan praat ik niet over dit pand specifiek, maar over z'n algemeenheid.

En je hebt natuurlijk het risico dat je daar op een gegeven moment geen raamprostitutie meer mag organiseren. Dat gegeven moment kan ook al nu zijn, want in de advertentie staat er niks over dat het mag. In het artikel van Quote stond zelfs dat mevrouw op last van de gemeente de boel heeft moeten sluiten daar.
 
Dan moet je wel elke dag elke shift kunnen verhuren. De keren dat ik op de Wallen was, had ik zeker niet de indruk dat elke shift alles is verhuurd. Dan praat ik niet over dit pand specifiek, maar over z'n algemeenheid.

En je hebt natuurlijk het risico dat je daar op een gegeven moment geen raamprostitutie meer mag organiseren. Dat gegeven moment kan ook al nu zijn, want in de advertentie staat er niks over dat het mag. In het artikel van Quote stond zelfs dat mevrouw op last van de gemeente de boel heeft moeten sluiten daar.
In de omschrijving op Funda wordt genoemd dat het pand een gedeelde woon/bedrijfsbestemming heeft , verder wordt er niet op ingegaan maar iedereen weet welke bedrijfstak hier tot voor kort uitgevoerd werd
Ik ben al jaren niet meer op de wallen geweest ,maar ik had eigenlijk begrepen dat juist in die hoek van de oudezijds achterburgwal nog raamprostitutie zou mogen blijven
Ik ga er van uit dat anders het pand niet op de vrije markt terecht zou komen maar voor een veel hoger bedrag wel door de gemeente opgekocht zou worden

Mijn rekensommetje is natuurlijk maar een indicatie en inderdaad ben ik van de meest ideale situatie van een bezettingsgraad van 100% uitgegaan en heb ik geen enkele kosten in de berekening meegenomen
Neemt niet weg dat het pand voor die prijs naar mijn idee best winstgevend uitgebaat kan worden , en als het misloopt heb je in ieder geval nog een pand uit 1694 in het hartje van Amsterdam

Nu nog even snel 2 miljoen zoeken en dan zie ik jullie wel een keer voorbij komen
 
In de omschrijving op Funda wordt genoemd dat het pand een gedeelde woon/bedrijfsbestemming heeft , verder wordt er niet op ingegaan maar iedereen weet welke bedrijfstak hier tot voor kort uitgevoerd werd
Ik ben al jaren niet meer op de wallen geweest ,maar ik had eigenlijk begrepen dat juist in die hoek van de oudezijds achterburgwal nog raamprostitutie zou mogen blijven
Ik ga er van uit dat anders het pand niet op de vrije markt terecht zou komen maar voor een veel hoger bedrag wel door de gemeente opgekocht zou worden

Mijn rekensommetje is natuurlijk maar een indicatie en inderdaad ben ik van de meest ideale situatie van een bezettingsgraad van 100% uitgegaan en heb ik geen enkele kosten in de berekening meegenomen
Neemt niet weg dat het pand voor die prijs naar mijn idee best winstgevend uitgebaat kan worden , en als het misloopt heb je in ieder geval nog een pand uit 1694 in het hartje van Amsterdam

Nu nog even snel 2 miljoen zoeken en dan zie ik jullie wel een keer voorbij komen
De advertentie vermeldt idd helemaal niks over wat er daar is "bedreven". Maar we weten allemaal beter natuurlijk en aan de foto's heeft iedereen wel genoeg.

Maar niet gezegd wat mij betreft dat prostitutie daar nu bedreven mag worden. Als koper zou je dat uit moeten zoeken en er niet blindelings vanuit gaan.

Ja, een indicatie, waarbij de bezettingsgraad vaak niet optimaal zal zijn en je hebt natuurlijk nog de risico's. Voornaamste risico is de gemeente Amsterdam die niet akkoord gaat met wat je daar uit wilt laten spoken :) En dan heeft Amsterdam natuurlijk nog plannen om prostitutie in dat gebied flink te dwarsbomen.

Als je daar zonder zorgen de komende decennia elke shift kon blijven verhuren, dan zou dat pand allang niet meer te koop staan. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan