Algemeen PUB 5th Avenue, Brussel - contactgegevens, algemene informatie & presentatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag over de middag even binneng gesprongen. 1 vrouw aan de toog die zich tegen andere klant aan het duwen was en daarna met die klant naar boven ging. Even iets gedronken aan een tafeltje naast de toegang tot kamers. Kwam er paar minuten later een Braziliaanse ´Fernanda´ zich aanbieden en 5 minuten later een andere Braziliaanse.

Omdat ik terug aan het werk moest heb ik de meisjes moeten afslaan.

Boden zich aan voor 50 euro. En 30 voor de kamer.
 
Vrijdag. Enigetijd geleden dat ik nog eens in de Fifth was. Vol verbijstering zag ik dat er deze keer wel een handvol nieuwe dames aanwezig waren. Vooral Brzaliaanse dames. Een milfje, niet mijn type, en twee jongere grietjes waarvoor ik twijfelde. Zij waren echter onbereikbaar, want tijdens een drankje bepoteld door een braziliaanse man, en ze kwebbelden erop los in het portugees waar ik geen letter van begreep.
Lara, waamee ik ooit kamerde (zie elders mijn verslagje van destijds), was er ook. Zij zoekt oogkontakt, maar meer dan een geforceerd lachje krijgt zij niet vanmij, gezien de teleurstellende ervaring die ik met haar had. Ik wilhaar geen valse hoop geven dat ik nog belang zou stellen met haar naar boven te gaan.
Even verderop zat ook een Française. Zwart golvend haar, heel mooi snoetje en serieel in gesprek met een drietal mannen die allen een drankje aanboden. Ze praatte erop los (is eens wat anders dan de gebruikelijke "Uch, you want fuck upstairs?" Of iets dergelijks), met opwindend stemmetje, joviaal, de nodige knipoogjes en lachjes, verleidelijk... Maar mijn libodo zakte een graadje of twee toen zij ging rechtstaan om met een van de heren een cigaretje te gaan roken. Ik hoopte een slanke dame achter de tafel te zien opstaan, maar het werd eerder een kleine dame met een naar mijn smaak te brede omtrek. Toch zag ik de kans heel kort met haar enkele woorden uit te wisselen. Ook tegen mij was zij heel vriendelijk. Maar dat zal ik later moeten bijsturen. Want toeval wil dat ik later op de avond, toen ik de Fifth reeds enige tijd had verlaten, haar zag zitten op een terrasje. Zij herkende mij, maar richtte haar blik onmiddellijk op haar smartphone. Ik benaderde haar en probeerde contact te maken, maar zij vertikte het om te reageren :oops:. Best wel vreemd. Het toont maar aan dat haar charme in de Fifth enkel een opgevoerd nummertje was om mannen te verlreiden tot betaalde sex. Ik vond het alleszins een afknapper en zal zeker niet met haar kameren.
Maar dat was dus later op de avond. Toen ik de Fifth verliet kruiste ik een kleine brazilaanse met een gevulde boezem. Zij noemde zichzelf Bruna(of Brouna). Waarom ik besloot met haar te kameren weet ik niet. Een gokje vermoedelijk. Mijn verslagje over haar vind u elders.
Achter de bar stond Meggy aan de tap. Lang geleden dat ik haar nog eens zag. Ik herkende haar amper. Waar is tijd dat ik met haar kamerde. Het moest vooruitgaan met haar: lekker stevig doorstoten en dan zo vlug mogelijk weer de trap naar beneden😄. Echte topervaringen waren het niet altijd, maar gezien het aanbod van dames was zij dikwijls de veiligste keuze.
Na mijn ervaring met Bruna (zie verslagje elders) heb ik ingezien dat deze kamerformule van de Fifth, noch Le Coin, mij enige voldoening geven. En vermits de aarschotstraat geen kwaliteit/prijs meer levert, zal ik ook daar voor vele maanden niet meer te zien zijn.
 
Hoe laat gaat de bar open? Zijn er dames zodra het opengaat? (Ik heb dit vertaald met Google, excuseer mijn gebrek aan Nederlands)
Zo rond 14 u 00 zeker en van bij het begin komen er dames toe. Maar om 15 u 00 zijn er al meerdere dames maar natuurlijk zoals het bij diva's past komen ze in het begin maar mondjes maat binnen. Diva's gaan niet graag vroeg naar bed maar hebben tevens nogal wat moeite met opstaan.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Dank je wel, Flandrien
En als je van dansen en feesten houd vrijdagnamiddag vanaf 16 u 00 tot 21 u 00 word er daar iedere week gefeest met de dames de een week is er natuurlijk meer ambiance dan de andere soms dansen de dames daar op de tafels. Er zijn steeds enkele mooie jonge meisjes maar dat zijn zoals overal niet de meest aangename en vriendelijke dames. Maar als je van zo een beetje ronde Latinas houd richting Milfs kom je daar zeker aan je trekken.
 
Hoe laat gaat de bar open? Zijn er dames zodra het opengaat? (Ik heb dit vertaald met Google, excuseer mijn gebrek aan Nederlands)

Wel, @beson , ... Lezen de eerste post van deze reeks zal u veel informatie leveren, hé?


Tussen 11 en 15u00, komen mannen die in de buurt werken om een snel sex te hebben. Dus, zijn er DVPs, meestal MILFs, en soms GILFs.

Vanaf 15u00, komen jongere MILFs en ook 20+ meisjes. Mannen komen na hun werk, voordat ze thuis moeten raken.

Op donderdag, zeker vrijdag en ook zaterdag avonden, is er "ambiance", met jonge meisjes die vaak op de tafelen dansen en strip-taeses doen

;-)

Dus, kies uw moment : er is atlijd iets te beleven bij PUB 5th Avenue.

:love:😻😻
 
Dus, kies uw moment : er is atlijd iets te beleven bij PUB 5th Avenue.
Misschien dan wel beneden, maar boven in de kamers valt het dik tegen. Mijn ervaring alvast. Het zijn dikwijls niet de mooiste dames die in het café zitten, en als het op bed ook al niet deugt terwijl je in totaal met kamer en drankje een 100 Euro hebt neergelegd, dan houd ik het voor bekeken. Ik zal later nog wel eens hopen op een uitzondering, maar voorlopig zit er niet meer in dan een drankje en weer buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan