Algemeen Pure pleasure parties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag van 14:00 - 18:00 mijn 1e in NL georganiseerde bang! Ik heb speciaal Crystal Smith uit the UK laten invliegen!

Ik heb ZIN in heel veel piemels

Bekijk bijlage 147887
Wat bezielt je eigenlijk om in de gangbangladder van sexjobs Geervliet in te vullen in plaats van Dordrecht. Bewuste keus of onvoldoende bewust dat dat het eerste is dat bij de bezoeker van die site in beeld komt en mede bepalend kan zijn voor de vraag of je een advertentie opent of niet ? Nou ligt het in dit geval nog redelijk dicht bij elkaar qua afstand maar tochScreenshot_20231203_090419_com.android.chrome_edit_2513385890026899.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat bezielt je eigenlijk om in de gangbangladder van sexjobs Geervliet in te vullen in plaats van Dordrecht. Bewuste keus of onvoldoende bewust dat dat het eerste is dat bij de bezoeker van die site in beeld komt en mede bepalend kan zijn voor de vraag of je een advertentie opent of niet ? Nou ligt het in dit geval nog redelijk dicht bij elkaar qua afstand maar tochBekijk bijlage 147888
Als je een profiel aanmaakt moet je je woonplaats invullen en dat is Geervliet.

Vanuit een profiel adverteer je. Als mensen niet de advertentie willen lezen is het aan hun.

Als ik de party locatie opgeef als woonplaats zou ik altijd een profiel wijziging moeten doorvoeren.

Wat bezielt jou eigenlijk om te zeggen wat mij bezielt?

Beetje rare woordkeuze of niet?
 
Wat bezielt jou eigenlijk om te zeggen wat mij bezielt?

Beetje rare woordkeuze of niet?
Wellicht, bedoelde het in de zin van "wat beweegt je".

Als ik de party locatie opgeef als woonplaats zou ik altijd een profiel wijziging moeten doorvoeren.

Wellicht toch iets om over na te denken want wat nou als je in Groningen woont en in Maastricht een gangbang houdt. Dan denk je als je de advertentieladder doorloopt ha, eindelijk iets in Groningen en blijkt het in Maastricht te zijn. En inwoners van Maastricht denken "Groningen is mij te ver, hopelijk volgende keer dichter bij huis". Ik zal vast de enige niet zijn die alleen advertenties opent die qua afstand te doen lijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er geweest. Helaas was het aantal mannen extreem laag. Dat maakte de "werk"druk nogal hoog. Maar de dames zelf waren helemaal prima. Melody en kelly waren helemaal top. Zelf heb ik wat minder op dames die geen nederlands spreken dus crystal prima aanvulling verder maar niet mijn type.


Maar er gaan meer feestjes komen begreep ik dus heren volgendne keer grotere getalen komen
 
Yes heren.... met jan en alleman doe ik geen PZC.... dit doe ik alleen met professionele geteste acteurs.

Dit om mijzelf en mijn klanten te beschermen. Een soa in de mond/keel is geen grapje. In the UK gaat het al jaren rond en dit zou ik echt niet willen.

Dan zeggen sommige meiden ach dan neem ik een antibiotica kuurtje en klaar nou zo simpel is het voor mij niet, ben voor 90% van de antibiotica allergisch.

Ook zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om mijn klanten eventueel te besmetten.

Ik hoop dat dit voldoende inzicht geeft.

Xxx Melody
 
Yes heren.... met jan en alleman doe ik geen PZC.... dit doe ik alleen met professionele geteste acteurs.

Dit om mijzelf en mijn klanten te beschermen. Een soa in de mond/keel is geen grapje. In the UK gaat het al jaren rond en dit zou ik echt niet willen.

Dan zeggen sommige meiden ach dan neem ik een antibiotica kuurtje en klaar nou zo simpel is het voor mij niet, ben voor 90% van de antibiotica allergisch.

Ook zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om mijn klanten eventueel te besmetten.

Ik hoop dat dit voldoende inzicht geeft.

Xxx Melody
Hi Melody, geldt dit dan alleen voor jou, of is PMC de standaard op je parties. Bijvoorbeeld Carmen Joy doet bijna wekelijks bare-parties in belgie. Daar pijpt ze sowieso zonder (geheel in het bare thema) Pijpt ze dan bij jou wel met?
 
Hi Melody, geldt dit dan alleen voor jou, of is PMC de standaard op je parties. Bijvoorbeeld Carmen Joy doet bijna wekelijks bare-parties in belgie. Daar pijpt ze sowieso zonder (geheel in het bare thema) Pijpt ze dan bij jou wel met?
Hi ik ben inderdaad op de hoogt van dames die bare parties doen.

Wij van Pure Pleasure Parties hebben een regel dat alles met condoom gedaan wordt.

Wat andere parties beslissen is aan hen.

Xx Melody
 
Terug
Bovenaan Onderaan