Pzc geweigerd wegens "parelketting"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
waar ik me zonder moeite overheen kan zetten
Ach jongens laten we niet naief zijn. Dit is maar een van de zeer vele dingen waar een DVP die een beetje succesvol wil zijn -of een partner die uit liefde voor iemand gekozen heeft- zich overheen moet kunnen zetten. En dit is er dan nog iets waar de klant / partner zelf nu eenmaal gewoon niets aan kan doen... Puur natuurlijk, aangeboren of misschien erfelijk...
Voor wie moet blindvaren op de veroverende kracht van zijn lid is het niettemin, getuige de reacties hier, aan te bevelen vóór het versturen van zijn digpic de blurknop even te hanteren...
 
Laatst bewerkt:
Zoals in het voorbeeld ziet het er idd wel wat onsmakelijk uit...zelf heb ik dit fenomeen ook een klein beetje overigens; ik weet nog dat ik vroeger daar een beetje onzeker over was bij 1e keren seksen met wie of wat dan ook, like misschien ziet ze het/zegt ze er wat over...maar na nooit mee te maken dat een vrouw het leek op te vallen en er wat van zei, was ik bijna vergeten dat ik ze ook heb...ik dnek dat je misschien wel iemand getroffen hebt bij toeval die het nog nooit gezien had en maybe ook nog eens erg let op 'ziet ze wat verdachts'..?
 
Hier ook het geval.. zijn er veel maar klein (lang niet zo duidelijk als op die foto). Heb echt nog nooit meegemaakt dat een dame er iets van zei. Maar als ik hier zo lees zijn er meer dan genoeg mannen die het ook hebben. Vooralsnog zie ik het niet zitten om ze voor 400-500 euro te laten wegbranden.
 
Lukt niet. Dan lijkt het net of een ander je masturbeert en dat is meestal niet zo opwindend qua gevoel.
Hė dat is grappig te lezen, zo voelt het inderdaad bij mij ook aan als ik het met de andere hand doe dan normaal. In elk geval lijkt er een afstand, iets indirects tussen te zitten, inderdaad bijna alsof een ander het doet. Bizar. Op zich voor mij best lekker, en dat terwijl ook ik gemasturbeerd worden eigenlijk geen erg spannende sex vind, meer een bijna technisch trucje om 'hem' in gereedheid te krijgen voor het geilere werk. Overigens wel een effectief trucje, bij mij meestal meer dan pijpen.
Als afronding -om klaar te komen- heb ik dan al gauw het gevoel dat ik het masturberen zelf beter kan en neem het vrijwel altijd over van de dame.
Maar bij alles gelden ook uitzonderingen: als ik een dame erg mooi vind -of althans uiterlijk zeer aantrekkelijk- is elke aanraking van haar al opwindend en voelt een handjob van haar als afronding ook hemels. Mensen zitten raar en inconsequent in elkaar.... Het blijft onveranderlijk gaaf, interessant en lekker dat bij jezelf en bij een nieuwe of al bekende partner te verkennen, beleven en 'onderzoeken'...
 
Laatst bewerkt:
Ik had er nog nooit van gehoord. Het ziet er niet prettig uit en fijn dat het geen kwaad verder kan. Maar ik kan de reactie van de dame wel voorstellen. Misschien heeft zij er ook nooit van gehoord en moet ze bijgepraat worden. Sterkte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan