WHEM Qin, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Qin foto's kloppen?
Komt ze haar afspraken na?

Fotos kloppen denk wel iets ouder is maar heel goeie service bij mij . Ben eral 2x geweest en was super . Voor herhaling bij mij .

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Qin foto's kloppen?
Komt ze haar afspraken na?

Hier staat een recensie:

Dame is volgens haar profiel 56 jaar.

Ik kom gewoon bij haar en is voor mij nog geen 50 jaar en ik vind het jammer dat ze haar borsten op deze manier vergroot heeft.
Veder doet ze goed haar best ik ben ook bij haar in Barcelona geweest in het verleden.

Henk, 12 mei vraag je of de foto's kloppen en vandaag laat je ons weten dat je haar al bezocht hebt in barcelona in het verleden???:unsure::unsure:
Is ze nu 56 zoals eerder hierboven beschreven staat of 27 zoals nu in haar advertentie vermeld staat?
Jij zou dat kunnen weten, nu je haar op 3 weken al zo aak gezien hebt

Ik kom gewoon bij haar en is voor mij nog geen 50 jaar en ik vind het jammer dat ze haar borsten op deze manier vergroot heeft.
Veder doet ze goed haar best ik ben ook bij haar in Barcelona geweest in het verleden.
Versta het ook niet goed je vraagt of iemand ervaring een tijdje geleden en je was eral bij in Barcelona blijkbaar ?? Nu staat op haar advertentie 27 jaar en had haar bij laatste bezoek gezegd dat er 56 jaar stond en ze beweerde dan dar het een typ fout van de Boss was en dat ze 28 jaar is . Denk wel iets ouder dan 28 maar ze nog zeker nog mooi en goeie service .

Terug
Bovenaan Onderaan