- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hoi-ik-ben-qin.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Onlangs bij Qin langsgeweest voor 1uur.
Afspraak gemaakt via bericht wat vlot ging.
De foto's zijn up to date. Wat al een goed begin is. Ze had het rode kleedje vanop haar foto's aan.
Ze is niet meer piepjong maar ze heeft zeker nog een mooi lijfje ( met een licht behaard poesje).
Ze is vriendelijk en spreekt voldoende engels.
Zoenen, tongzoenen, pzc, beffen, de normale standjes allemaal de revue gepasseerd zonder gezever over extra.
Er was geen haast bij. Gebeft worden genoot ze precies wel van. Ze nam ook goed haar tijd om te neuken en bleek er zelf ook van te genieten (niet snel afwerken zoals sommige).
Na de daad bood ze nog een massage aan. Niet zomaar wat gewrijf zoals sommige. Ze kneede goed door op de spieren. Niet de beste massage ooit maar zeker goed.
Ik mocht nadien nog een douche nemen. Ik merkte op dat zij nog haar intieme zone waste onder de douche terwijl ik me terug aankleede.
Het uur werd mooi volgemaakt.
Voor herhaling vatbaar
Afspraak gemaakt via bericht wat vlot ging.
De foto's zijn up to date. Wat al een goed begin is. Ze had het rode kleedje vanop haar foto's aan.
Ze is niet meer piepjong maar ze heeft zeker nog een mooi lijfje ( met een licht behaard poesje).
Ze is vriendelijk en spreekt voldoende engels.
Zoenen, tongzoenen, pzc, beffen, de normale standjes allemaal de revue gepasseerd zonder gezever over extra.
Er was geen haast bij. Gebeft worden genoot ze precies wel van. Ze nam ook goed haar tijd om te neuken en bleek er zelf ook van te genieten (niet snel afwerken zoals sommige).
Na de daad bood ze nog een massage aan. Niet zomaar wat gewrijf zoals sommige. Ze kneede goed door op de spieren. Niet de beste massage ooit maar zeker goed.
Ik mocht nadien nog een douche nemen. Ik merkte op dat zij nog haar intieme zone waste onder de douche terwijl ik me terug aankleede.
Het uur werd mooi volgemaakt.
Voor herhaling vatbaar