Recensie Queen-Massage, Leidschendam 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de hookers tijd hier geweest. Ze ziet zag er prima uit. Wel iets steviger geworden na een poosje maar nog steeds prima. Twee nadelen. Tarief was in overleg, je mocht geven wat je haar waard vond.. Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het grootste nadeel, ze hield haar slip aan. Ben 2 keer geweest en daar blijft het bij. Werd er gewoon weg te geil van en om dan vervolgens steeds niet aan haar te mogen zitten, slip aan, alleen maar ontvangen, dat trek ik niet. Maar verder een fijne meid voor wie dat prima vindt.
 
als het aan mij ligt bezoek ik deze lieve dame elke week. ze ontvangt alleen zo weinig dus een afspraak maken kan soms goed moeilijk gaan maar als je eenmaal plek heb dan krijg je ook wat. ze weet me goed gek te maken. ze maak me zo geil jammer dat ik niks terug mag doen zou haar graag willen beffen. begrijp dat er mannen zijn die daardoor niet terug willen komen. je zou kunnen zeggen dat ze het TE lekker doet en ze daar juist klanten mee kwijt raakt. maar ik respecteer haar wensen en blijf bij haar terug komen want niemand maak me zo geil als haar. voor de mede massageliefhebbers, ze adverteert nu onder andere naam, eerst queen massage, toen massage regina, nu massage only. prijs is niet in overleg. zoals het in andere resensie hierboven staat is het uit context gehaald. ze stuurt een lap tekst met uitleg hierover
 
Laatst bewerkt:
stuurt eerst een super lange mail, dan effe te enthousiast appen en dan verdwijnt haar advertentie nog dezelfde dag en hoor je niks meer
Dat klopt, maar dat is niet zo erg. Dan heb je in elk geval haar gegevens en kun je een date met haar regelen. Ze haalt haar Ad weer weg dan omdat ze wellicht alweer vol zit. Allemaal logisch.
Alhoewel ze een prachtige meid is ga ik zelf niet meer. Ik raakte teveel gefrustreerd van dat ik haar nauwelijks mag aanraken en dat haar slip aanblijft. Prima verhaal verder van haar, maar niet voor mij.
 
Dat klopt, maar dat is niet zo erg. Dan heb je in elk geval haar gegevens en kun je een date met haar regelen. Ze haalt haar Ad weer weg dan omdat ze wellicht alweer vol zit. Allemaal logisch.
Alhoewel ze een prachtige meid is ga ik zelf niet meer. Ik raakte teveel gefrustreerd van dat ik haar nauwelijks mag aanraken en dat haar slip aanblijft. Prima verhaal verder van haar, maar niet voor mij.
Ja ik snap idd dat het lastig is dat haar slip aanblijft, zou ik ook moeite mee hebben. Ik las dat ze voller is dan op de foto?
 
Klopt ze was wat aangekomen, maar nog steeds een mooie meid hoor. En erg lief. En ze masseert goed. En ze trekt goed.

Ook ten opzichte van haar huidige advertentie foto ? Die is m.i. vrij representatief, in elk geval tov van hoe ze er begin 2021 uitzag.

Maar inderdaad - ze doet het heel goed . Wat ze wel en niet doet staat netjes in de mail, ook dus dat de slip aanblijft . En ja, ook ik had haar graag willen verwennen.
 
Dat klopt, maar dat is niet zo erg. Dan heb je in elk geval haar gegevens en kun je een date met haar regelen. Ze haalt haar Ad weer weg dan omdat ze wellicht alweer vol zit. Allemaal logisch.
Alhoewel ze een prachtige meid is ga ik zelf niet meer. Ik raakte teveel gefrustreerd van dat ik haar nauwelijks mag aanraken en dat haar slip aanblijft. Prima verhaal verder van haar, maar niet voor mij.
Jij zegt nauwelijks aanraken, in haar antwoord op mijn reactie lees ik dat ik haar overal aan mag raken. Wat mag wel en wat niet volgens jou? Borsten? Tepels? Billen?
 
Jij zegt nauwelijks aanraken, in haar antwoord op mijn reactie lees ik dat ik haar overal aan mag raken. Wat mag wel en wat niet volgens jou? Borsten? Tepels? Billen?
precies zoals in de mail staat borsten, billen mag respectvol rustig en voorzichtig aangeraakt worden, wat bloot is mag aangeraakt worden maar slip blijft aan. die zone mag je dus niet in de buurt komen. doe je dat wel, sta je gegarandeerd binnen enkele minuten buiten. heb wat verhalen gehoord van haar en daar is ze heel serieus over. terecht ook. hele lieve vriendelijke zachtaardige meid. maar alleen als je je netjes aan de regeltjes hou. ze staat sterk in haar schoentjes. met haar kleine voetjes en mooi gelakte nageltjes. ze weet haar grensen goed te bewaren. maakt je wel behoorlijk geil. dus ga nou niet dingen doen wat ze niet wil. verdient ze niet. doet hard haar best om het je naar je zin te maken. en als je je aan de regels hou. vindt ze het zelf ook fijn
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben al een aantal keer bij haar geweest. Qua massage is zij is de beste wat ik tot nu toe mee gemaakt heb. Qua omgang ook erg fijn. Prima gesprekken met haar gehad. Ik ga binnenkort weer 😊. Ze ontvangt trouwens niet vaak.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gehad in Leidschendam. Het duurde even voordat we onze agenda's gematched hadden, zeker omdat ze slechts 1 a 2 klanten per week doet was het even puzzelen, maar 100% de moeite waard. Wat een vriendelijke, lieve meid is dit. Ik vind het ook wel prettig dat ze van tevoren een duidelijk bericht stuurt wat de mogelijkheden zijn, en vooral ook wat de onmogelijkheden zijn, lekker duidelijk en geen ruimte voor discussie of gezeur over geld. Ik respecteer haar manier van werken en behandel haar dan ook met respect van mijn kant.
Wat ik zoek in een massage is eigenlijk allemaal aan bod gekomen, zowel het stevige (ik hou niet van dat doelloos wrijven wat ze in de meeste salons doen), als de opbouw naar- en het erotische deel zelf wat ruimschoots aan bod komt op een hele fijne, relaxte manier.
Dit is echt een meid waar ik vaker mee ga afspreken, wat een verademing vergeleken met de meeste salons, die meer van het lopende band werk zijn. Deze meid neemt gewoon relaxed de tijd voor je.
Kortom, ik had gisteren een hele fijne middag met deze gezellige, lieve halfbloed dame.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik de recensies had gelezen, besloten deze dame eens een bezoek te brengen. Mijn eerdere ervaring met erotische massages zijn in het buitenland dus dit zou de eerste keer zijn in nederland.
Het heeft behoorlijk lang geduurd voor ik bij haar terecht kon. Geduld moet je zeker hebben. Ik had hier al rekening mee gehouden, meerdere recensies hier gaven al aan dat ze geen pro is en maar 1 of 2 klanten per week ontvangt dus ik begreep dat er een wachtrij was. Ik was zo benieuwd dus heb besloten rustig af te wachten en boy o boy was dat het waard.
Eindelijk een afspraak kunnen maken, die werd eerst afgezegd omdat de dame corona had. Advertentie stond online maar dame was niet beschikbaar. Ik begrijp dat als je ziek bent, je niet bezig bent met je advertentie maar nadat ze beter was heeft ze me netjes gecontacteerd en hebben we opnieuw een afspraak gemaakt.
De communicatie gaat heel netjes en spontaan alsof je elkaar al jaren kent. Dat heeft goed geholpen met de zenuwen.
De dag brak aan en ik ging op pad. Toen de dame open deed was ik aangenaam verrast. Wat een plaatje. Mijn voorkeur gaat uit naar dames die gewoon lekker hun zelf zijn en niet te veel poespas, make up of smink. Deze dame deed open op haar blote voeten, wat me enorm opwond. Een simpel zwart tshirt, en geen kruimel aan make up of smink op haar gezicht. Haar haar in een staart en de liefste glimlach. Ik kreeg een open en warm welkom, stevige knuffel en lief.
Mocht me uitkleden, douche nemen en op bed liggen en wat ik toen meemaakte was hemels. Nog nooit zoiets ervaren. Out of body experience voor mij. Zo goed dat ze masseert, zo goed dat ze de spanning opbouwt, weet vast te houden, teasen en dan de explosie van een orgasme dat uit mijn tenen kwam en mijn hele lichaam deed shaken.
Deze dame is extreem goed in haar vak. Duidelijk in communicatie. Absoluut niet mollig. Ze is niet slank, heeft kleine buikje en volle benen maar niet dik of mollig. Ze geeft duidelijk haar grens aan en toch was dit zo erotisch meer dan ik verwacht had terwijl er geen enkele sprake is van intimiteit. Slip blijft aan, geen kusjes, en zelfs geen oogcontact tijdens de body to body en dan toch voor elkaar krijgen dat ze mij helemaal gek wist te maken met een orgasme out of this world.
Kortom, geduld is een schone zaak. Het heeft maanden geduurd voor ik een afspraak kon maken en sta nu al te popelen voor een nieuwe date met deze dame. Geweldig.
 
Ja klopt. Kleine moeite.
Ja ik zou daar ook geen probleem mee hebben, maar er zijn misschien heren die een vrouw thuis hebben....nemen die dan een handdoek van huis mee en brengen die weer mee terug onder het motto ik ben wezen zwemmen :unsure: of nemen er 1 mee van thuis en brengen 'm niet terug hopende dat vrouwlief dat niet in de gaten heeft dat de stapel steeds kleiner wordt :)
 
in plaats van hier een review plaatsen kan je haar misschien ook gewoon appen en vragen of zij misschien een handdoek voor je te leen heeft. je bent vast niet de enige die vrouwlief thuis heeft zitten en daar houdt ze ook rekening mee. ben bij aantal dames geweest waar de mogelijkheid tot douchen er niet eens was. en bij 1 dame moest ik handdoek, douchegel en eigen olie meenemen. dus dan valt handdoekje nog mee. bij haar mag en kan je tenminste voor en achteraf douchen, kleine moeite om dan je eigen handdoek mee te nemen. lukt dat niet, gewoon zeggen en dan zal zij je vertellen dat zij er ook wel 1 te leen heeft voor je :)
 
Ik heb vernomen uit info-mails van queen dat je je eigen handdoek moet meenemen, klopt dit?

Het zou de eerste keer zijn dat ik dat zelf zou moeten meenemen.....

Het is inderdaad ongebruikelijk - maar het staat niet voor niks in de info mail .
Wil je een uitzondering op wat ze in een mail of advertentie zegt - vraag dat aan de dame zelf als je een afspraak gaat maken .

En voor wie van thuis geen handdoek mee nemen, ga eerst even langs de action een koop er een voor een paar euro (op een massage van 100+ euro, en je reiskosten -kan er ook wel een handdoekje af) - en laat 'm bij haar achter.

(waarom ze het zo doet : geen idee,eigenlijk. Niet gevraagd toen ik er was. Misschien zou ze klanten-handdoeken apart willen houden qua was, en ze doet zo weinig massages dat het dan telkens een 1-handdoek- was zou zijn . Of zo .).
 
Het is inderdaad ongebruikelijk - maar het staat niet voor niks in de info mail .
Wil je een uitzondering op wat ze in een mail of advertentie zegt - vraag dat aan de dame zelf als je een afspraak gaat maken .

En voor wie van thuis geen handdoek mee nemen, ga eerst even langs de action een koop er een voor een paar euro (op een massage van 100+ euro, en je reiskosten -kan er ook wel een handdoekje af) - en laat 'm bij haar achter.

(waarom ze het zo doet : geen idee,eigenlijk. Niet gevraagd toen ik er was. Misschien zou ze klanten-handdoeken apart willen houden qua was, en ze doet zo weinig massages dat het dan telkens een 1-handdoek- was zou zijn . Of zo .).
Ze wil de was niet doen. Ik heb het haar gevraagd destijds. De massages doet ze erbij en ze heeft geen tijd en mogelijkheid op locatie de was te doen. En meenemen van een mand met wasgoed liever ook niet 🤗 Nou ja ik vond het prima, en idd voor 2 euro heb je een handdoek. Daar achterlaten ..zal in de vuilnisbak belanden.
 
Voor mij was het een eerste ervaring in NL voor een erotische massage en vond het geen probleem er 1 mee te nemen. Ik heb na de massage zeker 40 min zitten na chatten met haar en uit haar verhaal begreep ik dat ze maar 1 tot 2 klanten per week ontvangt en zo ver mogelijk uit elkaar. Ik denk dan inderdaad dat ze dan geen was wilt draaien voor 1 handdoek, begrijpelijk, zou zonde zijn. Enfin, de dame heeft vast haar beweegredenen ervoor, je gaat er ook niet heen voor een douche. Belangrijkste is de massage en daar is ze de beste in, de rest, bijzaak.
 
in plaats van hier een review plaatsen kan je haar misschien ook gewoon appen en vragen of zij misschien een handdoek voor je te leen heeft. je bent vast niet de enige die vrouwlief thuis heeft zitten en daar houdt ze ook rekening mee. ben bij aantal dames geweest waar de mogelijkheid tot douchen er niet eens was. en bij 1 dame moest ik handdoek, douchegel en eigen olie meenemen. dus dan valt handdoekje nog mee. bij haar mag en kan je tenminste voor en achteraf douchen, kleine moeite om dan je eigen handdoek mee te nemen. lukt dat niet, gewoon zeggen en dan zal zij je vertellen dat zij er ook wel 1 te leen heeft voor je :)

bedankt voor je input @Massageliefhebber waarom zou ik haar appen want als je mijn bericht goed gelezen had dan had je gelezen dat ik mij bericht begon met "Ja ik zou daar ook geen probleem mee hebben, maar...." Dus met andere woorden ik schreef het bericht niet voor mezelf en was het meer een constatering en zeker geen review zoals jij het omschrijft.
 
Nadat ik de recensies had gelezen, besloten deze dame eens een bezoek te brengen. Mijn eerdere ervaring met erotische massages zijn in het buitenland dus dit zou de eerste keer zijn in nederland.
Het heeft behoorlijk lang geduurd voor ik bij haar terecht kon. Geduld moet je zeker hebben. Ik had hier al rekening mee gehouden, meerdere recensies hier gaven al aan dat ze geen pro is en maar 1 of 2 klanten per week ontvangt dus ik begreep dat er een wachtrij was. Ik was zo benieuwd dus heb besloten rustig af te wachten en boy o boy was dat het waard.
Eindelijk een afspraak kunnen maken, die werd eerst afgezegd omdat de dame corona had. Advertentie stond online maar dame was niet beschikbaar. Ik begrijp dat als je ziek bent, je niet bezig bent met je advertentie maar nadat ze beter was heeft ze me netjes gecontacteerd en hebben we opnieuw een afspraak gemaakt.
De communicatie gaat heel netjes en spontaan alsof je elkaar al jaren kent. Dat heeft goed geholpen met de zenuwen.
De dag brak aan en ik ging op pad. Toen de dame open deed was ik aangenaam verrast. Wat een plaatje. Mijn voorkeur gaat uit naar dames die gewoon lekker hun zelf zijn en niet te veel poespas, make up of smink. Deze dame deed open op haar blote voeten, wat me enorm opwond. Een simpel zwart tshirt, en geen kruimel aan make up of smink op haar gezicht. Haar haar in een staart en de liefste glimlach. Ik kreeg een open en warm welkom, stevige knuffel en lief.
Mocht me uitkleden, douche nemen en op bed liggen en wat ik toen meemaakte was hemels. Nog nooit zoiets ervaren. Out of body experience voor mij. Zo goed dat ze masseert, zo goed dat ze de spanning opbouwt, weet vast te houden, teasen en dan de explosie van een orgasme dat uit mijn tenen kwam en mijn hele lichaam deed shaken.
Deze dame is extreem goed in haar vak. Duidelijk in communicatie. Absoluut niet mollig. Ze is niet slank, heeft kleine buikje en volle benen maar niet dik of mollig. Ze geeft duidelijk haar grens aan en toch was dit zo erotisch meer dan ik verwacht had terwijl er geen enkele sprake is van intimiteit. Slip blijft aan, geen kusjes, en zelfs geen oogcontact tijdens de body to body en dan toch voor elkaar krijgen dat ze mij helemaal gek wist te maken met een orgasme out of this world.
Kortom, geduld is een schone zaak. Het heeft maanden geduurd voor ik een afspraak kon maken en sta nu al te popelen voor een nieuwe date met deze dame. Geweldig.
Ik herken dit positieve bericht niet helaas. Had een duidelijke afspraak gemaakt via de mail en daarna WA. Nog wat verduidelijkende vragen gesteld en aangegeven dat het voor mij de eerste keer was. Afspraak stond met dag en tijd.,alleen nog het adres. Ineens was het radiostilte en geen bericht, zomaar laten staan, wacht nog steeds op antwoord, behoorlijk respectloos.
Dus ik hoef er niet meer naartoe, had speciaal middag vrijgehouden.
 
Ik herken dit positieve bericht niet helaas. Had een duidelijke afspraak gemaakt via de mail en daarna WA. Nog wat verduidelijkende vragen gesteld en aangegeven dat het voor mij de eerste keer was. Afspraak stond met dag en tijd.,alleen nog het adres. Ineens was het radiostilte en geen bericht, zomaar laten staan, wacht nog steeds op antwoord, behoorlijk respectloos.
Dus ik hoef er niet meer naartoe, had speciaal middag vrijgehouden.
Ha Mike, jammer. Nogmaals ben maar 1 keer geweest en zoals ik haar heb ervaren en de reacties hier is het een lieve meid. En goed in haar werk. Druk. Heel druk. Niet qua persoonlijkheid maar heeft veel te doen, ontvangt naast haar werk, is erg creatief en heeft veel interresses. Ik heb pak en beet 40 minuten zitten na chatten met haar en ze is een interressante dame en haar werkwijze sprak mij aan. Ze ontvangt omdat ze het leuk vindt en doet er daarom maar 1 of 2 per week. De klanten die ze ontvangt selecteert ze dan ook. Het heeft maanden geduurd voordat ik er kon komen. Geduld moet je zeker hebben. Ze heeft veel vaste klanten en wanneer ze er 2 ontvangt denk ik dat ze 1 vaste klant en 1 nieuwe klant per week ontvangt. Heeft ze alleen de tijd voor 1 klant dan is het een vaste klant. Dit weet ik overigens niet zeker maar zo had ik het begrepen. Je moet dus echt geduld hebben. Een hele uitgebereide informatieve mail, simpel en duidelijk uitgelegd. Er staat zelfs "meest gevraagde vragen" . Als jij niks verkeerd hebt gedaan, denk aan ongepast taalgebruik, respectloos, vragen naar sex, vragen om fotos of fotos sturen, mail niet -goed- lezen maar wel -continu- appen met vragen die in de mail staan uitgelegd etc dan ben je haar gewoon tussen de berichten ontglipt. Ze is mens. Kan gebeuren dat ze door alle drukte vergeet de afspraak in te plannen en te reageren en verliest ze je tussen alle berichten. Mij ook overkomen, nogmaals probeerde al een tijd een afspraak te maken. Dat gezegd te hebben, krijg haar niet uit mijn hoofd. Denk er continu aan terug en hoppa ben ik weer opgewonden. Iemand anders ook dat "probleem"?
 
Ha Mike, jammer. Nogmaals ben maar 1 keer geweest en zoals ik haar heb ervaren en de reacties hier is het een lieve meid. En goed in haar werk. Druk. Heel druk. Niet qua persoonlijkheid maar heeft veel te doen, ontvangt naast haar werk, is erg creatief en heeft veel interresses. Ik heb pak en beet 40 minuten zitten na chatten met haar en ze is een interressante dame en haar werkwijze sprak mij aan. Ze ontvangt omdat ze het leuk vindt en doet er daarom maar 1 of 2 per week. De klanten die ze ontvangt selecteert ze dan ook. Het heeft maanden geduurd voordat ik er kon komen. Geduld moet je zeker hebben. Ze heeft veel vaste klanten en wanneer ze er 2 ontvangt denk ik dat ze 1 vaste klant en 1 nieuwe klant per week ontvangt. Heeft ze alleen de tijd voor 1 klant dan is het een vaste klant. Dit weet ik overigens niet zeker maar zo had ik het begrepen. Je moet dus echt geduld hebben. Een hele uitgebereide informatieve mail, simpel en duidelijk uitgelegd. Er staat zelfs "meest gevraagde vragen" . Als jij niks verkeerd hebt gedaan, denk aan ongepast taalgebruik, respectloos, vragen naar sex, vragen om fotos of fotos sturen, mail niet -goed- lezen maar wel -continu- appen met vragen die in de mail staan uitgelegd etc dan ben je haar gewoon tussen de berichten ontglipt. Ze is mens. Kan gebeuren dat ze door alle drukte vergeet de afspraak in te plannen en te reageren en verliest ze je tussen alle berichten. Mij ook overkomen, nogmaals probeerde al een tijd een afspraak te maken. Dat gezegd te hebben, krijg haar niet uit mijn hoofd. Denk er continu aan terug en hoppa ben ik weer opgewonden. Iemand anders ook dat "probleem"?


Aartsengel : je hebt geen ongelijk, ze _is_ goed, en professioneel in de communicatie en mogelijk is Mike's afspraak ervaring gewoon per ongeluk mis gegaan.

Maar inmiddels wil ik toch zeggen : Dude , calm down .
Je bent wel behoorlijk hyper over je ervaring, en aan het fanboy'en . Op een bepaald moment worden mensen die Een Geweldige Ontdekking In Hun Leven gedaan hebben (geloof, of dieet, of guru - of hun nieuwe liefde) wat ongemakkelijk in hun enthousiasme waarmee ze dat telkens opnieuw overal met iedereen willen delen.

(Bij andere vrouwen denk je soms dat jouw mate van postings de dame zelf is, of d'r vriend - gelukkig voor Queen heeft ze genoeg andere tevreden klanten die ook melden dat ze het goed is , zodat we die verdenking - nieuw account is dame enorm aan het promoten - tenminste niet hoeven hebben.)

Ik geloof dat je elders schreef dat ze je eerste erotische massage ervaring was ? Fijn dat het zo goed bevallen is - en nogmaals , ze _is_ ook goed , maar ook weer niet de enige in heel Nederland die het goed kan.
Kijk om je heen , lees advertenties en reviews, en ontdek welke dames nog meer een voor jou prettige stijl hanteren. Echt, die zijn er.

Nog een voorzichtige waarschuwing : ook dames hebben reserves bij klanten die wel heel hoteldebotel van ze zijn. Ze zijn (terecht) bezorgd dat dat bij sommigen kan ontaarden in stalking, of mannen die in een gat vallen als ze 'afgewezen' worden omdat het voor de dame gewoon werk is en de klant een van de velen.
Don't be that guy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan