Recensie Queen-Massage, Leidschendam 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aartsengel : je hebt geen ongelijk, ze _is_ goed, en professioneel in de communicatie en mogelijk is Mike's afspraak ervaring gewoon per ongeluk mis gegaan.

Maar inmiddels wil ik toch zeggen : Dude , calm down .
Je bent wel behoorlijk hyper over je ervaring, en aan het fanboy'en . Op een bepaald moment worden mensen die Een Geweldige Ontdekking In Hun Leven gedaan hebben (geloof, of dieet, of guru - of hun nieuwe liefde) wat ongemakkelijk in hun enthousiasme waarmee ze dat telkens opnieuw overal met iedereen willen delen.

(Bij andere vrouwen denk je soms dat jouw mate van postings de dame zelf is, of d'r vriend - gelukkig voor Queen heeft ze genoeg andere tevreden klanten die ook melden dat ze het goed is , zodat we die verdenking - nieuw account is dame enorm aan het promoten - tenminste niet hoeven hebben.)

Ik geloof dat je elders schreef dat ze je eerste erotische massage ervaring was ? Fijn dat het zo goed bevallen is - en nogmaals , ze _is_ ook goed , maar ook weer niet de enige in heel Nederland die het goed kan.
Kijk om je heen , lees advertenties en reviews, en ontdek welke dames nog meer een voor jou prettige stijl hanteren. Echt, die zijn er.

Nog een voorzichtige waarschuwing : ook dames hebben reserves bij klanten die wel heel hoteldebotel van ze zijn. Ze zijn (terecht) bezorgd dat dat bij sommigen kan ontaarden in stalking, of mannen die in een gat vallen als ze 'afgewezen' worden omdat het voor de dame gewoon werk is en de klant een van de velen.
Don't be that guy.
Dat is zeker en vast niet mijn bedoeling. Ben zelf spiritueel en voel chakras en energieën goed aan en bij deze dame was ik misschien te enthousiast. Ben nieuw in deze wereld van revieuws en recensies en niet mijn bedoeling geweest te fanboyen of stalker vibe te showen. Ik ga zeker verder kijken en andere dames bezoeken. Bedankt voor de tip en advies.
 
Ik heb vernomen uit info-mails van queen dat je je eigen handdoek moet meenemen, klopt dit?

Het zou de eerste keer zijn dat ik dat zelf zou moeten meenemen.....
Dat komt omdat ze de locatie in L'dam alleen mag gebruiken voor massages op tijden waarop het de eigenaar van het appartement uitkomt. Zelf woont ze ergens anders en vertrekt ze na het opruimen altijd direct. Dan is het mijns inziens begrijpelijk dat ze dan niet met vieze natte handdoeken op de trein stapt toch?. Kleine moeite dus om er zelf een mee te nemen. Als je niet thuis wilt komen met een natte handdoek omdat moeders ze heeft geteld, dan koop je er een bij de blokker voor 5 euro die je daarna weggooit, om maar iets creatiefs te noemen :cool:
 
Laatst weer eens bij haar langs geweest, was alweer even geleden.
Ze is nog steeds even goed: heerlijke (stevige) massage met een hoop erotiek/opwinding en een heerlijk hoogtepunt. Heel knap hoe ze precies weet aan te voelen wat ik lekker vind. En ook bijzonder dat het zo intiem voelt, zonder dat ze zoent.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Per toeval stuitte ik via SJ op deze advertentie van Queen-Massage Leidschendam. Een vriendelijk, informatief mailtje gestuurd i.p.v. 'hoi' kun je vandaag!...
Binnen 24 uur een reactie terug met een uitgebreide mail waarin duidelijk wordt vermeld wat de spelregels zijn voor een bezoek aan deze vrouw.
Hierop wederom gereageerd en een afspraak mogen plannen op een donderdagmiddag. Ze is vrij druk met haar eigen baan dus masseert ze af en toe hobbymatig.
Bij whatsappcontact kreeg ik haar privé-adres en werd hartelijk begroet door een hele mooie, lieve vrouw met een licht tintje. Lief gezicht en heerlijk lichaam!
Na het begroeten mocht ik me uitkleden en op mijn buik plaatsnemen op het bed waarna ze me heerlijk begon te masseren (professioneel opgeleid trouwens), en mijn ledematen helemaal, grondig onder handen nam met plagerige aanrakingen op mijn erogene zones... Iets dat naar meer doet verlangen.

Na de achterkant, met heerlijke bilmassage mocht ik me omdraaien en begon ze met haar heerlijke borsten mijn lichaam te masseren. Hemels gevoel waarbij ze erg sensueel over je heen glijdt en je haar lichaam mag aanraken (op een fatsoenlijke manier, haar broekje blijft aan!). Tijdens de aanrakingen en het masseren glijdt haar hand regelmatig naar je (waarschijnlijk erectgeworden) penis en het waarschijnlijk niet meer lang uit zal houden voor ze je enorm lekker laat klaarkomen! Hierna maakt ze het schoon en masseert nog even na. Na het bijkomen kun je nog even douchen en werd ik heerlijk nagezeept en was helemaal om!

Verslavingsgevoeligheid ***** zeker enorm hoog! Ik kom zeker terug!
Ik heb nu al een heerlijk vooruitzicht op de volgende maand! De kosten? Mag je zelf bepalen maar liggen tussen €85,- en €110,- En geloof me, ze is het zeker waard!
Hou rekening dat ze niet iedere dag masseert en ook selectief is op haar cliëntele! Behandel haar respectvol, vriendelijk en beleefd! Dan krijg je de tijd van je leven!
 
Per toeval stuitte ik via SJ op deze advertentie van Queen-Massage Leidschendam. Een vriendelijk, informatief mailtje gestuurd i.p.v. 'hoi' kun je vandaag!...
Binnen 24 uur een reactie terug met een uitgebreide mail waarin duidelijk wordt vermeld wat de spelregels zijn voor een bezoek aan deze vrouw.
Hierop wederom gereageerd en een afspraak mogen plannen op een donderdagmiddag. Ze is vrij druk met haar eigen baan dus masseert ze af en toe hobbymatig.
Bij whatsappcontact kreeg ik haar privé-adres en werd hartelijk begroet door een hele mooie, lieve vrouw met een licht tintje. Lief gezicht en heerlijk lichaam!
Na het begroeten mocht ik me uitkleden en op mijn buik plaatsnemen op het bed waarna ze me heerlijk begon te masseren (professioneel opgeleid trouwens), en mijn ledematen helemaal, grondig onder handen nam met plagerige aanrakingen op mijn erogene zones... Iets dat naar meer doet verlangen.

Na de achterkant, met heerlijke bilmassage mocht ik me omdraaien en begon ze met haar heerlijke borsten mijn lichaam te masseren. Hemels gevoel waarbij ze erg sensueel over je heen glijdt en je haar lichaam mag aanraken (op een fatsoenlijke manier, haar broekje blijft aan!). Tijdens de aanrakingen en het masseren glijdt haar hand regelmatig naar je (waarschijnlijk erectgeworden) penis en het waarschijnlijk niet meer lang uit zal houden voor ze je enorm lekker laat klaarkomen! Hierna maakt ze het schoon en masseert nog even na. Na het bijkomen kun je nog even douchen en werd ik heerlijk nagezeept en was helemaal om!

Verslavingsgevoeligheid ***** zeker enorm hoog! Ik kom zeker terug!
Ik heb nu al een heerlijk vooruitzicht op de volgende maand! De kosten? Mag je zelf bepalen maar liggen tussen €85,- en €110,- En geloof me, ze is het zeker waard!
Hou rekening dat ze niet iedere dag masseert en ook selectief is op haar cliëntele! Behandel haar respectvol, vriendelijk en beleefd! Dan krijg je de tijd van je leven!
Mooi omschreven. Ik twijfel al heel lang om es met haar af te spreken.
 
Per toeval stuitte ik via SJ op deze advertentie van Queen-Massage Leidschendam. Een vriendelijk, informatief mailtje gestuurd i.p.v. 'hoi' kun je vandaag!...
Binnen 24 uur een reactie terug met een uitgebreide mail waarin duidelijk wordt vermeld wat de spelregels zijn voor een bezoek aan deze vrouw.
Hierop wederom gereageerd en een afspraak mogen plannen op een donderdagmiddag. Ze is vrij druk met haar eigen baan dus masseert ze af en toe hobbymatig.
Bij whatsappcontact kreeg ik haar privé-adres en werd hartelijk begroet door een hele mooie, lieve vrouw met een licht tintje. Lief gezicht en heerlijk lichaam!
Na het begroeten mocht ik me uitkleden en op mijn buik plaatsnemen op het bed waarna ze me heerlijk begon te masseren (professioneel opgeleid trouwens), en mijn ledematen helemaal, grondig onder handen nam met plagerige aanrakingen op mijn erogene zones... Iets dat naar meer doet verlangen.

Na de achterkant, met heerlijke bilmassage mocht ik me omdraaien en begon ze met haar heerlijke borsten mijn lichaam te masseren. Hemels gevoel waarbij ze erg sensueel over je heen glijdt en je haar lichaam mag aanraken (op een fatsoenlijke manier, haar broekje blijft aan!). Tijdens de aanrakingen en het masseren glijdt haar hand regelmatig naar je (waarschijnlijk erectgeworden) penis en het waarschijnlijk niet meer lang uit zal houden voor ze je enorm lekker laat klaarkomen! Hierna maakt ze het schoon en masseert nog even na. Na het bijkomen kun je nog even douchen en werd ik heerlijk nagezeept en was helemaal om!

Verslavingsgevoeligheid ***** zeker enorm hoog! Ik kom zeker terug!
Ik heb nu al een heerlijk vooruitzicht op de volgende maand! De kosten? Mag je zelf bepalen maar liggen tussen €85,- en €110,- En geloof me, ze is het zeker waard!
Hou rekening dat ze niet iedere dag masseert en ook selectief is op haar cliëntele! Behandel haar respectvol, vriendelijk en beleefd! Dan krijg je de tijd van je leven!
Vertel 's wat meer over het nagezeept worden. Wat bedoel je daarmee?
 
Vertel 's wat meer over het nagezeept worden. Wat bedoel je daarmee?
olie van je rug zepen. ze gebruikt behoorlijk wat olie. krijg je onder de douche niet van je rug en'of benen dus dan doet zij het voor je als je het vraagt. eerste keer niet gevraagd en mijn bloushe plakte aan mijn rug en die avond vond ik de olie nog achter mijn oren. maar alleen als je erom vraagt anders doet ze het niet. tweede keer gevraagd of ze kon helpen en zeept ze je kort in. maar was voldoende om de olie te verwijderen. jammer genoeg doucht ze niet mee. zou kers op de taart zijn geweest
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een keer bij haar geweest, wel alweer een tijd geleden. Ze gebruikte toen hele vette (maar goede) notenolie. Is inderdaad moeilijk weg te wassen. Het is ook niet reukloos. Dus kan een probleempje zijn voor sommige mannen. Ze wou absoluut geen andere olie gebruiken.
Wat ik erg fijn vond is dat de olie warm was en ze het erg ruim gebruikt. Heerlijk als het zo door je bilnaad en over je zaakje loopt 😄
 
verzint smoes op smoes met hele lange verhalen wat nu erg langdradig wordt

je krijgt nog eerder een sexdate met Mia Khalifa dan met haar
KLOPT, als je een paar K op tafel legt is de kans idd groter op een sexdate met Mia Khalifa want Queen doet GEEN sexdates mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn, dus kun je erop wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen. En mocht je daar wel op zinspelen in je berichtjes naar haar dan heb je je antwoord waarom ze niet reageert. Just saying.
Maar alle gekheid ... Naar mij reageert ze altijd binnen 1-2 dagen. Ze is wel van haar zeer onregelmatige rooster afhankelijk want ze werkt ook nog gewoon.
 
Misschien een kwestie van benaderen of toon van bericht. Doe ik altijd met respect. Had bij haar binnen 24 uur een antwoord.
heb ik maar nog niks dan alleen beloftes
KLOPT, als je een paar K op tafel legt is de kans idd groter op een sexdate met Mia Khalifa want Queen doet GEEN sexdates mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn, dus kun je erop wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen. En mocht je daar wel op zinspelen in je berichtjes naar haar dan heb je je antwoord waarom ze niet reageert. Just saying.
Maar alle gekheid ... Naar mij reageert ze altijd binnen 1-2 dagen. Ze is wel van haar zeer onregelmatige rooster afhankelijk want ze werkt ook nog gewoon.
ik heb het niet over sexdates knul, ik ken het verschil en heb in eerste mail alle voorwaarden gelezen dus ff nadenken voordat je dingen roept. Kan je appjes laten zien dat ik gewoon netjes ben en reageer over massage!
 
vorige week benaderd en deze week al een afspraak gehad. En ik was zeer tevreden. Erg vriendelijke dame en een erg fijne massage.
Misschien is het wel goed dat niet iedereen contact met haar krijgt, met niet veel beschikbare plekken, hoop namelijk gauw weer een afspraak te maken ;)
 
Wat een TOPPERTJE.
Het is enorm genieten en super relaxed als je bij haar bent voor een heerlijke massage. Ik kom van verder weg maar het gezegde:wat je van ver haalt is veel lekkerder is hier zeker van toepassing.
Binnenkort maar weer eens afspreken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/relaxmassage-met-erotische-invloeden_7806958
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook onlangs bezocht. Eerst een berichtje via sexjobs verstuurd; na enige tijd kreeg ik een uitgebreide mail met informatie en veelgestelde vragen terug, en een telefoonnummer waarmee per Whatsapp de daadwerkelijke afspraak gemaakt kan worden.
Aangezien zij maximaal 1 klant per dag ontvangt is het even puzzelen om een gemeenschappelijke tijd te vinden. Maar de communicatie verloopt prettig en soepel.

Een dag vantevoren ontvang je de vraag of de afspraak nog doorgaat; zo ja, dan krijg je de straat waar je op de afgesproken tijd moet zijn. Bereikbaarheid met OV is prima.

Eens in de straat meld je je per Whatsapp en dan krijg je het huisnummer.

Zeer vriendelijke ontvangst met een omhelzing; daarna douchen (met eigen meegenomen handdoek, zoals hiervoor vermeld).
De massage verloopt volgens het gebruikelijke "erotische massage"-patroon: eerst op je buik liggen, dan wordt de achterkant gemasseerd (zeer professioneel overigens, ze kan heel goed masseren, en besteedt indien gewenst ook extra aandacht aan door jou gevraagde lichaamsdelen. Hiermee bedoel ik niets erotisch, maar dingen als vastzittende schouders losmaken enzo. De "normale" massage is van professioneel niveau, dus je krijgt twee in één. Normale massage + erotiek.)

Massage kent een mooie afwisseling van hard en zacht, op een gegeven moment komen er plagerige erotische aanrakingen bij.
Dan omdraaien en de voorkant wordt gemasseerd, waarbij na verloop van tijd de massage op natuurlijke wijze overgaat in een perfecte handjob. Het geheel voelt zeer intiem aan, alles heeft een mooie flow waarin het voortdurend genieten is. Tijdens de massage praat ze niet, dat helpt ook om je helemaal op het gevoel te concentreren. Maar ervoor en erna is het gewoon gezellig.

Na afloop weer een douche en met een knuffel afscheid genomen. Ik ga zeker nog eens terug.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame ook onlangs bezocht. Eerst een berichtje via sexjobs verstuurd; na enige tijd kreeg ik een uitgebreide mail met informatie en veelgestelde vragen terug, en een telefoonnummer waarmee per Whatsapp de daadwerkelijke afspraak gemaakt kan worden.
Aangezien zij maximaal 1 klant per dag ontvangt is het even puzzelen om een gemeenschappelijke tijd te vinden. Maar de communicatie verloopt prettig en soepel.

Een dag vantevoren ontvang je de vraag of de afspraak nog doorgaat; zo ja, dan krijg je de straat waar je op de afgesproken tijd moet zijn. Bereikbaarheid met OV is prima.

Eens in de straat meld je je per Whatsapp en dan krijg je het huisnummer.

Zeer vriendelijke ontvangst met een omhelzing; daarna douchen (met eigen meegenomen handdoek, zoals hiervoor vermeld).
De massage verloopt volgens het gebruikelijke "erotische massage"-patroon: eerst op je buik liggen, dan wordt de achterkant gemasseerd (zeer professioneel overigens, ze kan heel goed masseren, en besteedt indien gewenst ook extra aandacht aan door jou gevraagde lichaamsdelen. Hiermee bedoel ik niets erotisch, maar dingen als vastzittende schouders losmaken enzo. De "normale" massage is van professioneel nveau, dus je krijgt twee in één. Normale massage + erotiek.)

Massage kent een mooie afwisseling van hard en zacht, op een gegeven moment komen er plagerige erotische aanrakingen bij.
Dan omdraaien en de voorkant wordt gemasseerd, waarbij na verloop van tijd de massage op natuurlijke wijze overgaat in een perfecte handjob. Het geheel voelt zeer intiem aan, alles heeft een mooie flow waarin het voortdurend genieten is. Tijdens de massage praat ze niet, dat helpt ook om je helemaal op het gevoel te concentreren. Maar ervoor en erna is het gewoon gezellig.

Na afloop weer een douche en met een knuffel afscheid genomen. Ik ga zeker nog eens terug.
Mooi omschreven. Ik ga ookbinnenkort een afspraak maken
 
wat zij doet man dat is niet normaal. orgasmes komen uit mijn tenen. mijn eigen meisje waar ik oneindig van hou, krijgt mij niet zo stijf, geil en opgewonden als queen massage. vreselijk om toe te geven maar het is zo. misschien omdat het 1 richtingsverkeer is en dat ik niks terug mag doen bij queen wat het zo geil en spannend maakt. wil haar zo graag verwennen maar weet dat ze dat niet wilt dus vraag er ook niet om zo blijft de sfeer goed en voelt ze zich niet ongemakkelijk maar de fantasiën die door me hoofd gaan wanneer ze bezig is met me maken me helemaal gek. ik heb geen enkele andere dame meer bezocht en blijf als een trouw hondje bij deze queen terug komen. ik heb respect voor deze lieve meid en blijf bij haar terug komen want niet normaal out of this world. en man die voetjes 🥵
 
wat zij doet man dat is niet normaal. orgasmes komen uit mijn tenen. mijn eigen meisje waar ik oneindig van hou, krijgt mij niet zo stijf, geil en opgewonden als queen massage. vreselijk om toe te geven maar het is zo. misschien omdat het 1 richtingsverkeer is en dat ik niks terug mag doen bij queen wat het zo geil en spannend maakt. wil haar zo graag verwennen maar weet dat ze dat niet wilt dus vraag er ook niet om zo blijft de sfeer goed en voelt ze zich niet ongemakkelijk maar de fantasiën die door me hoofd gaan wanneer ze bezig is met me maken me helemaal gek. ik heb geen enkele andere dame meer bezocht en blijf als een trouw hondje bij deze queen terug komen. ik heb respect voor deze lieve meid en blijf bij haar terug komen want niet normaal out of this world. en man die voetjes 🥵
heeft ze nog wat met die voetjes gedaan?:oops:
 
wat zij doet man dat is niet normaal. orgasmes komen uit mijn tenen. mijn eigen meisje waar ik oneindig van hou, krijgt mij niet zo stijf, geil en opgewonden als queen massage. vreselijk om toe te geven maar het is zo. misschien omdat het 1 richtingsverkeer is en dat ik niks terug mag doen bij queen wat het zo geil en spannend maakt.

Nieuw en een tikje verboden maakt seks/erotiek zeker extra spannend - maar verder is het ook een kwestie van ervaring en het lichaam van je partner goed aanvoelen.

Queen kan dat inderdaad heel erg goed - en ze is ook verder een leuke vrouw.

Je kan overwegen om met je meisje (beter denk ik dan _voor_ je meisje) iets van een training te zoeken .
Het onderwerp ter sprake brengen is natuurlijk niet simpel ('schat - je sekstechniek is niet geweldig , ga 's op cursus) - maar het is gewoon een feit dat hoe een mannenlichaam werkt ook verteld moet worden - en geoefend. Alleen maar een man laten klaarkomen wil echt niet zeggen dat die vrouw een geweldige minnares is.
Andersom - genoeg threads (en opmerkingen van DVPs) geldt het natuurlijk ook - veel mannen weten gewoon niet hoe vrouwelijke opwinding werkt en hebben dus ook geen goede techniek.

Zomaar een link waardoor ik hier aan moest denken : https://www.telegraaf.nl/vrouw/956843274/taboe-op-bespreken-van-je-seksleven-als-je-ontevreden-bent

Er zijn diverse opties te vinden ,(vaak ook uit de tantrische hoek) , en mensen die meer vanuit een therapie gedachte (vs "DVP" of "erotisch masseuze") met stellen werken aan een beter seksleven - ook met 'hands-on' praktijk zo lijkt het.
Naast natuurlijk cursus op papier/pdf/powerpoint en video .

Dat je dol op elkaar bent - het helpt zeker om te genieten - maar uiteindelijk bevat goede seks ook een stuk vaardigheid en aandacht voor signalen die geleerd kan worden. En soms is het een goed idee om dat van een buitenstaander te leren.
 
Die link boven had ik geprobeerd maar deed het niet. Daarom vroeg ik om een recente link. Ik ben er inmiddels achter dat ik gewoon een browser issue had maar dat wist ik niet toen ik de reactie plaatste. Excuses voor het ongemak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan