Raamexploitanten boos: AZC Pletterijkade Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen enkele dvp in het pand wilde daten met hun en ik kreeg zelfs een keer ruzie met een paar meiden, omdat ik er wel 1 'deed', maar ze begrepen niet dat ik het deed om geen keet te krijgen. Een afgewezen asielzoeker voor seks met aan de overkant vd weg allemaal vriendjes is vragen om problemen..
Joke niet liegen he, die stoute geile asielzoekers die iets van je willen daar kon jij geen nee tegen zeggen daar werd jij gelijk nat van.😅

Het is algemeen bekend dat ambtenaren in de politiek geen flauw idee hebben wat ze eigenlijk aanrichten. Totaal geen idee wat er werkelijk speelt bij de bevolking. En maar doordrammen en een hoop geld verkwisten...
Dat is hoe ze zich presenteren.
Je kunt er denk ik echt wel vanuit gaan dat ze dondersgoed weten wat ze aanrichten. @Beffie zei het mooi in een andere post, maar het komt er op neer dat het ze niets uitmaakt.
De straten leveren de gemeentekast geen inkomsten op maar enkel kosten, denk bv aan politie/ handhaving/ schoonmaken/ overlast door jongeren en ga zo maar door.

De omzet die gedraaid wordt in de straten gaat over het algemeen naar het buitenland, dusja ze zullen nu vast een verhaal verzinnen nadat er veel overlast komt door de azc, en dat de straten supergevaarlijk zijn en dan heb je in Den Haag op termijn ook geen straten meer.

Dat terwijl uit alle onderzoeken blijkt dat raambuurten juist veel veiliger is voor de meeste dvps en dat het een samenhorigheid meebrengt en dat ze het gezellig vinden.

Die weerstand hebben de autoriteiten in Nederland uiteindelijk schijt aan , ze zien de mensen die in opstand komen als blaffende honden die niet bijten en uiteindelijk komt het er toch.
Daarom rechts stemmen !! . Als de linkse de baas worden gaan deze dingen door 😓
Tja misschien heb je daar gelijk in maar als hij meer stemmen krijgt en geen coalitie hoeft te vormen, dan wordt die asielstop wel doorgevoerd.
Vergis je niet, mn mening is niet de mening van een minderheid in NL.
We zijn de AZCS zat en NL is VOL.
Als de overheid niet ingrijpt, zou het mij niet verbazen als de bevolking ingrijpt. Wat moet je dan CaptainJack? Stemmen op VVD? No way, dat zijn pas leugenaren 1e klass. Ik ben een rechtste stemmer en zie dan weinig keuze.

Het liefst zou ik teruggaan naar NL ten tijde van de gulden. De jeugd heeft op deze manier geen toekomst.
Je moet er toch niet aan denken dat Timmermans de baas word 😱. Met kleutertje klaver 😨

Straks verhuren ze de kamers vd sekswerksers nog aan die statushouders zo gek zijn ze nog

Je hebt van der Valk al die delen van het hotel toegewezen heeft aan het COA - die harken ff meer geld binnen dan wat ze normaal doen met reguliere hotelkamer verhuur. Breng ze nou niet op idee'en.... Het staat een raamexploitant immers vrij om te doen wat hij of zij wil met die ruimtes.

Ik zie voordelen, ik heb een keer een (betaald) contact gehad met een dame die in een AZC verbleef. Kwam daar toevalig langs en deze dame liep langs en we begonnen een praatje en van het een kwam het ander.

Ik zie voordelen, ik heb een keer een (betaald) contact gehad met een dame die in een AZC verbleef. Kwam daar toevalig langs en deze dame liep langs en we begonnen een praatje en van het een kwam het ander.

Volgens mij zitten AZC's met 80% mannen - en die ene uitzondering maakt natuurlijk niet de rest.

Dat jij er voordeel uit weet te halen zegt niks over de problematiek die volgen zal als je een AZC regelrecht naast een raambuurt plempt.

Het is gewoon einde oefening vroeg of laat - berovingen, intimidaties, lastigvallen van vrouwen, veroorzaken van problemen.

Laat staan de politie macht die nodig is om de problemen daar in het gereel te houden terwijl die elders ook net zo hard nodig is.

Het ambtenarenapparaat is gewoon failliet.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
52.883
Leden
43.748
Nieuwste lid
Mrc
Terug
Bovenaan Onderaan