Raamexploitanten boos: AZC Pletterijkade Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er dan toch een AZC bij de Geleenstraat komt ken ik daar wel een mannetje die een beetje handig is met camera's die misschien wel kan helpen wat toezicht te houden.

Wat mij betreft gebeurt er niks met die locatie, echter ik vermoed dat 60 Oekraïeners niet per se grote problemen geven. Ik neem dan even aan dat het merendeel van de 60 vrouwen en kinderen zijn.

Twee weken geleden zijn DVPs aan de ramen naar hun mening hierover gevraagd.

Het plan is dat er 60 Oekraïners komen. En het plan is nog niet van tafel.
Beter dan Syriers, maar de Oekrainse mannen horen te vechten thuis
Wel handig om dat te vragen op een moment dat veel dames niet aanwezig zijn vanwege vakantie voor de feestdagen.
Maar goed we zullen zien
Meeste dames zijn toch al lang terug?

Vraag me altijd af waarom Leiden wel even € 11.5 miljoen kan ophoesten en snel woonruimtes kan bouwen voor vluchtelingen, maar ondertussen de Leidenaren geen woning kunnen vinden... (en natuurlijk wel het geld voor de vluchtelingen mogen ophoesten)

De wachttijd in Leiden voor een sociale huurwoning ligt tussen de 7 & 10 jaar, vrije sector huur is de nek omgedraaid en koopwoningen zijn haast onbetaalbaar geworden, zeker voor 1 persoons huishoudens.

Opvangen van vluchtelingen vind ik op zich wel nobel, helaas gaat onze overheid wel volledig voorbij aan de belangen van zijn eigen inwoners.

Wel goed voor de integratie, ik zie het al voor me. Welkom in Nederland "asielzoeker uit een conservatief islamitisch land" om goed te integreren hebben wij u een kamer met uitzicht op dames in lingerie gegeven zodat u rustig kunt wennen aan onze vrije samenleving. Doe nu uw boerka maar af.

Aan de kant van de Pletterijkade is een grote ingang. Dan kunnen ze de Hunzestraat makkelijker mijden. Maar er zullen ook wel kinderen bij zijn. Of deze asielzoekers die plek wel willen. Veel zijn ook heel religieus.

Aan de kant van de Pletterijkade is een grote ingang. Dan kunnen ze de Hunzestraat makkelijker mijden. Maar er zullen ook wel kinderen bij zijn. Of deze asielzoekers die plek wel willen. Veel zijn ook heel religieus.
Daarmee kun je het toekomstige scenario al bijna uitbeelden; zoals we met de Zwartepietendiscussie al hebben kunnen zien en bijvoorbeeld stemmen die hun twijfels hebben over de kerstboom omdat ze daarmee bepaalde mensen niet voor het hoofd willen stoten, ligt het voor de hand dat ook hier minderheden hun stempel gaan drukken op dit onderwerp.

Terug
Bovenaan Onderaan