Je noemt het tot drie keer toe neuken van een shemale telkens een misverstand? Ik heb mijn lul nog nooit per ongeluk in iemands kontgaatje geduwd, dus begrijp niet hoe jij tot drie maal toe dit misverstand kunt beleven. Je had zo bij Jerry Springer in de show mee kunnen doen.
En dan nog iets met eerlijk met jezelf durven zijn en met jezelf in het reine komen en afvragen wat je nu eigenlijk bent......

Mijn moeder vertelde ooit een verhaal over een collega van haar die zovele jaren was getrouwd, 3 kinderen, en ook eens een homo of shemale had geneukt en gewoon van KampA naar KampB was gegaan. Die werd dan maar homo met alle gevolgen van dien. Die had beter ook is 2 keer nagedacht.
Ik heb trouwens mijn verhaal al is deels gedaan, maar om heel kort samengevat: het gaat om 2 dvp. De eerste dvp had ik 2 keer geneukt voor ik 100% door had dat het een verkeerde was en geen vrouw was. Een levensles voor mij. Ik heb nadien een wandelpauze genomen voor meer dan 1,5 jaar in het Schipperskwartier. Dat heeft mij naar privéhuizen gebracht waar ik die figuren niet meer tegenkwam. Ik spreek over 2005.
Waarom ik 5 jaar later heel bewust nog een laatste keer een ervaring heb gehad, dat ging om een figuur die ik zovele keren tegenkwam iedere keer als ik ging wandelen door de Schippersstraat met echt enorme tieten die er bijna uithingen uit haar BH. Dat was een echte vrouwelijke shemale met een ruig voorkomen maar binnen was die echt heel anders. Heel rustig, lief. Maar hoe vrouwelijk ze er ook uitzag, haar adem, haar geur, het bleef mannelijk. Nee, ik ben niet in haar kont klaargekomen. Dat was wel de eerste en enige keer, dat ik een shemale bewust neukte, dat ik wist dat ze geen vrouw was. Ze heeft me nadien wel afgetrokken en met een blik op haar geweldige tieten dan toch nog klaargekomen waar ze erg trots op was, op mij dan. Dit was 2010. Sindsdien nooit meer gedaan. Maar oh zalig Brussel-Noord, Eindhoven en nog andere plekken, daar heb je veel minder (of geen) shemales. Soms voelt het aan als een soort scheurtje in een schilderij dat ik met plakband heb gelijmd. Maar ik mag ook trots zijn op mezelf dat ik hetero ben gebleven en die figuren niet meer heb bezocht. Een echte vrouw met een pik bestaat niet. Waarom gaan mannen naar een dvp, net om haar vrouwelijke gave, haar lekkere geur, haar vrouwelijke charme, alles wat een vrouw zo anders maakt, al deze eigenschappen kan een shemale (hoe vrouwelijk ook) nooit hebben. Het blijft voor mij een omgebouwde man tot de laatste dag van zijn leven. Dan mag je nog zovele operaties en pillen hebben geslikt. DIe mannelijke geur en mannelijke trekken, die blijven der in. Gods werk kan de mens niet geheel kapot maken.