Raamprostitutie. Wat doe ik fout?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij bedoelt hij het omgekeerde: als je geen respect hebt, kun je slechte service krijgen...
Inderdaad. Als je geen respect toont is een mindere tot slechte service bijna gegarandeerd. Als Jr wel respect toont kun je uiteraard nog een slechte service krijgen als je toevallig bij de verkeerde dame binnen stapt, maar her risico is wel een stuk kleiner.
 
@Sakis R. Ik ga ook niet akkoord. Ik ben een keurige en hygiënisch wandellaar en kreeg vroeger ook regelmatige slechte service bij de ramen. (Daarom ga ik er niet meer heen).

Van een vriendelijke man denken veel klapeksters dat het wel zo'n softy zal zijn die ze gauw naar buiten kunnen werken.

- Mijn mening: het respect moet van beide kanten komen wil het tot een geslaagde sessie komen, niet van één kant.
Jij stelt dat enkel de man maar respect moet opbrengen. Heb jij niet wat te veel feministische praatjes gelezen in dit #metoo-tijdperk?
Het respect moet inderdaad van beide kanten komen, maar als je begint met zelf respect te tonen is de kans ook veel groter dat je respect terug krijgt.

Ik heb mijn slechtste ervaringen juist in de privé en mijn beste bij de ramen. Vandaar dat ik alleen nog naar de ramen ga.
 
In Amsterdam misschien wel, maar dat geldt zeker niet voor Antwerpen. Als je respect voor de dames toont, krijg je ook respect terug.
Je hoort de dames altijd met respect te behandelen daar ben ik het met je eens. Maar er lopen ook dames tussen die zelf geen respect kennen en die jou snel proberen af te werken hoe respectvol en aardig je ook bent.
 
Je hoort de dames altijd met respect te behandelen daar ben ik het met je eens. Maar er lopen ook dames tussen die zelf geen respect kennen en die jou snel proberen af te werken hoe respectvol en aardig je ook bent.
Misschien in Amsterdam, maar in Antwerpen zijn dat uitzonderingen, hoewel ik niet beweren dat er daar ook tussen zitten. Ik heb echter inmiddels een zesde zintuig om ze te herkennen.
 
Aardig zijn bied je geen garantie dat je goede service krijgt. Sommige dames maken daar juist misbruik van en zien dat als zwakte met slechte service tot gevolg. Het heeft meer met geluk te maken dat je net de juiste dame treft die wel bereid is je te laten genieten.

Als ik stel dat ik op honderden bezoekjes in de voorbij jaren in het Antwerpse SKW zelfs geen 10 slechte ervaringen heb gehad dan zal ik dus blijkbaar héél veel geluk gehad hebben...................of met veel kennis van zaken mijn dames uitgekozen hebben .......... of wat extra bruine of groene briefjes overhandigd hebben ;)

Misschien moeten we het hier maar bij laten. Ik heb mijn punt gemaakt maar dat betekent natuurlijk niet dat iedereen daarmee akkoord moet gaan. Het is duidelijk dat er verschillende strekkingen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ook wel tekenend trouwens dat het over respect richting de dvp gaat. Moet de dvp ook niet respect tonen?
Bijvoorbeeld een minimum aan service verlenen, iemand die binnenkomt in ieder geval groeten en jezelf netjes voorstellen, duidelijk zijn over de services/prijzen, als ze aan prive-ontvangst doet helder zijn over de afspraken etc.
Wordt daar altijd aan voldaan door de dames?
 
Ook wel tekenend trouwens dat het over respect richting de dvp gaat. Moet de dvp ook niet respect tonen?
Bijvoorbeeld een minimum aan service verlenen, iemand die binnenkomt in ieder geval groeten en jezelf netjes voorstellen, duidelijk zijn over de services/prijzen, als ze aan prive-ontvangst doet helder zijn over de afspraken etc.
Wordt daar altijd aan voldaan door de dames?

Zoals ik al schreef in mijn post nr 47 ........... ik heb op meer dan 400 bezoekjes de voorbije jaren GEEN 10 keer meegemaakt dat daar niet aan voldaan werd.

Voor alle duidelijkheid nogmaals, mijn ervaringen gelden ENKEL voor het Antwerpse SKW, hoe het in andere raambuurten gaat weet ik niet.

Wat ik wél weet is dat, als jullie allemaal zóveel slechte ervaringen hebben met raambuurten, jullie DRINGEND het Antwerpse SKW eens moeten bezoeken. Behandel de dames daar correct en betaal hen correct en je zult maar héél zelden meemaken wat ik op dit topic allemaal lees. ;)
 
Op de Wallen van tegenwoordig is het vooral op toeristen gericht, dat zijn veelal mannen die het niet uitmaakt om eenmalig dubbeltarief (of meer) te betalen voor iets wat in SKW of Den haag of andere buurten de helft kost.

Als je als SKW of Haagse wandelaar denkt dat je voor je 50 Euro op de Wallen hetzelfde krijgt als in SKW of Den haag dan heb je het goed mis, en dat is dan ook de reden dat de Wallen gemeden worden door die wandelaars.

Over respect het volgende: De dames op de Wallen hebben in mijn ogen meer respect voor een goed betalende eenmalige toerist dan voor een wandelaar die "waar" of tijd voor zijn geld wil, en ja dat zorgt er wel eens voor dat je als wandelaar denkt: dat was weer eens een respectloze afwerksessie meisje, tot nooit meer ziens!

Vandaar het respectloze taalgebruik van een teleurgestelde wandelaar denk ik.
 
Als ik stel dat ik op honderden bezoekjes in de voorbij jaren in het Antwerpse SKW zelfs geen 10 slechte ervaringen heb gehad dan zal ik dus blijkbaar héél veel geluk gehad hebben...................of met veel kennis van zaken mijn dames uitgekozen hebben .......... of wat extra bruine of groene briefjes overhandigd hebben ;)

Misschien moeten we het hier maar bij laten. Ik heb mijn punt gemaakt maar dat betekent natuurlijk niet dat iedereen daarmee akkoord moet gaan. Het is duidelijk dat er verschillende strekkingen zijn.
Ik durf zelfs hetzelfde te beweren met een paar duizend bezoekjes. Nog geen 10 slechte ervaringen gehad. En vooral vroeger waren daar veel bezoekjes van gewoon €50 bij.
 
Ik durf zelfs hetzelfde te beweren met een paar duizend bezoekjes. Nog geen 10 slechte ervaringen gehad. En vooral vroeger waren daar veel bezoekjes van gewoon €50 bij.
Ge moet je niet altijd te verantwoorden voor wat een ander zegt of schrijft, iedere mening is anders ,sommigen zijn gewoon helemaal geen raamlopers en andere wel, dus zinloze discussies voeren over wat je wel of niet moet doen is voor iedereen anders, wat voor de een goed is is voor de ander slecht!
 
Zoals ik al schreef in mijn post nr 47 ........... ik heb op meer dan 400 bezoekjes de voorbije jaren GEEN 10 keer meegemaakt dat daar niet aan voldaan werd.

Voor alle duidelijkheid nogmaals, mijn ervaringen gelden ENKEL voor het Antwerpse SKW, hoe het in andere raambuurten gaat weet ik niet.

Wat ik wél weet is dat, als jullie allemaal zóveel slechte ervaringen hebben met raambuurten, jullie DRINGEND het Antwerpse SKW eens moeten bezoeken. Behandel de dames daar correct en betaal hen correct en je zult maar héél zelden meemaken wat ik op dit topic allemaal lees. ;)
Ik ben nooit naar Antwerpen geweest dus ik kan daar niet over oordelen en om helemaal naar België te gaan voor een beurt nee dankje is het voor mij niet waard. Wat ik je probeer wijs te maken is dat er altijd dames tussen zitten die slechte service leveren hoe respectvol je ook bent en zelfs als je ze goed betaald bied het je geen garantie voor een geslaagde date. Want rotte appels zitten er altijd wel tussen. Ik hoop dat je mij nu wel begrijpt.
 
Ik durf zelfs hetzelfde te beweren met een paar duizend bezoekjes. Nog geen 10 slechte ervaringen gehad. En vooral vroeger waren daar veel bezoekjes van gewoon €50 bij.
Ik heb absoluut niks tegen jou, VDB (het lijkt hier wel op een reünie), maar dit wil zeggen dat ruim minder dan 1% een tegenvallende sessie was, tenzij je altijd naar dezelfde toppers zou gaan.

Ik neem aan dat je van veel afwisseling houdt (ik denk het wel). Goed, laat ik de redenering dan verder zetten: gesteld dat er op een gemiddelde shift een 100-tal dames zitten (wat vast wel een overschatting is), dan zou er hoogstens ééntje moeten bijzitten die je snel zou afwerken.

Neem me niet kwalijk dat ik sceptisch ben...
 
Ik ben het helemaal met je eens als je steeds dezelfde dvp bezoekt dan krijg je een band met haar en zal ze je goede service geven omdat je een vaste klant bent. Maar ik ben geen type wandelaar die een dvp 2x bezoekt ik ga van de een naar de ander en dan loop je natuurlijk meer kans op een slechte date. Dus dat ik gemiddeld vaker een slechte date heb is helemaal niet zo vreemd eigenlijk. Dat is het risico die ik neem met steeds een nieuwe dame. Maar ik heb aan spanning geen gebrek want een nieuwe dame betekent voor mij een nieuwe uitdaging en daar doe ik het voor.😜
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het helemaal met je eens als je steeds dezelfde dvp bezoekt dan krijg je een band met haar en zal ze je goede service geven omdat je een vaste klant bent.
En zelfs dan kan het na een tijdje beginnen tegenvallen. Ik heb in het verleden vaste dames gehad die er na verloop van tijd met de klak naar gooide. De instelling was wellicht: ik heb hem binnen, en hij zal wel blijven komen. Waarom moet ik nog moeite doen?
 
Tijden dat ik 4 dames kon bezoeken voor 100 euro ligt helaas ver achter ons 🙈
Toch blij dat ik die tijd nog heb meegemaakt, maar het was toen meer kwantiteit, ga nu meer voor kwaliteit, helaas een dure 😅
Eens de € zijn intrede deed..... vroeger in het SKW was het 1000 Bfr. (25€) voor een blanke en 500 fr. (12,50€) voor een Afrikaanse... dan kwam de €, en alles werd 50€...
 
Ja @Shakir dat ken ik ook. Ik houd er altijd al van om vaste dames te bezoeken maar na een bepaalde tijd denken ze allemaal die blijft toch wel komen bij mij, en dat is ook zo in mijn geval. Bij 2 dames heb ik ook dat ik altijd wil weten hoe het met ze gaat, en kan het niet laten om ze weer te bezoeken. Met 1 van die 2 bel ik ook regelmatig maar toch wil ik haar ook graag zien, en die andere is denk ik gestopt tijdens Corona maar die gaf haar nummer nooit aan me. Nu denk ik vaak hoe zou het met haar gaan. Af en toe een nieuwe dame bezoeken blijft toch ook leuk en lekker vind ik 😁
 
Ik heb absoluut niks tegen jou, VDB (het lijkt hier wel op een reünie), maar dit wil zeggen dat ruim minder dan 1% een tegenvallende sessie was, tenzij je altijd naar dezelfde toppers zou gaan.

Ik neem aan dat je van veel afwisseling houdt (ik denk het wel). Goed, laat ik de redenering dan verder zetten: gesteld dat er op een gemiddelde shift een 100-tal dames zitten (wat vast wel een overschatting is), dan zou er hoogstens ééntje moeten bijzitten die je snel zou afwerken.

Neem me niet kwalijk dat ik sceptisch ben...
Om te beginnen ik ben VDB niet. Daar ga al de eerste keer de fout. Ik ben zelfs niet eens Belg, maar nederlander.

Ik heb tussen de 400 en 500 verschillende dames bezocht. Ik heb altijd een paar toppers gehad, maar ook altijd wat andere dames bezocht voor de afwisseling.

Zoals ik ook al eerder schreef, ik heb een soort van zesde zintuig om dames die een slechte geven te herkennen en dus te vermijden. Mijn slechtse ervaring die ik me kan herinneren is bij een dame die door anderen als topper aangemerkt werd. Maar ze had maar één cd die ze steeds weer bij iedereen afspeelde. Doordat ik de recensies vooraf gelezen had, wist ik steeds wat het volgende was dat ze ging doen. Dus totaal geen variatie of inspiratie. Sindsdien ga ik nooit meer op recensies van anderen af. Ik gebruik ze alleen nog om te kijken of mijn intuïtie kan kloppen.

Het skw heeft meer dan 300 ramen. Ik denk dat er misschien 10 of 20 dames zijn per shift waar iedereen het min of meer over eens zijn dat ze een matige service geven. En misschien 2 of 3 die een echte TMM zijn. Uiteraard wil dat niet zeggen dat de rest voor iedereen toppers zijn. Ik heb mijn toppers en anderen hebben hun toppers. Ieder zijn smaak en keuze.
 
Ik ben nooit naar Antwerpen geweest dus ik kan daar niet over oordelen en om helemaal naar België te gaan voor een beurt nee dankje is het voor mij niet waard. Wat ik je probeer wijs te maken is dat er altijd dames tussen zitten die slechte service leveren hoe respectvol je ook bent en zelfs als je ze goed betaald bied het je geen garantie voor een geslaagde date. Want rotte appels zitten er altijd wel tussen. Ik hoop dat je mij nu wel begrijpt.

We zijn blijkbaar op een punt gekomen dat we elkaar begrijpen 😉

Wat ik ook uit deze conversatie begrepen heb is dat de kans op een slechte service op de Amsterdamse wallen vele malen groter is dan in het Antwerpse SKW.

Als je toch ooit zou overwegen van eens tot in ons mooie Antwerpen te komen laat het me dan weten, ik zal je met plezier een aantal echte toppers aanreiken.
 
En zelfs dan kan het na een tijdje beginnen tegenvallen. Ik heb in het verleden vaste dames gehad die er na verloop van tijd met de klak naar gooide. De instelling was wellicht: ik heb hem binnen, en hij zal wel blijven komen. Waarom moet ik nog moeite doen?

Dat is inderdaad mogelijk, zelf ook al meegemaakt, maar ik heb ook al meegemaakt dat het na vele tientallen bezoekjes aan dezelfde dame nog steeds beter wordt.

Zoals ik al eens ergens schreef "veralgemenen is nooit een goed idee"
 
Laatst bewerkt:
We zijn blijkbaar op een punt gekomen dat we elkaar begrijpen 😉

Wat ik ook uit deze conversatie begrepen heb is dat de kans op een slechte service op de Amsterdamse wallen vele malen groter is dan in het Antwerpse SKW.

Als je toch ooit zou overwegen van eens tot in ons mooie Antwerpen te komen laat het me dan weten, ik zal je met plezier een aantal echte toppers aanreiken.
Wel mijn ervaring. Tegen beter weten in ook aantal keren op de Wallen een dame bezocht. Schat in totaal zo'n 40-50 keer. Denk dat misschien 1 of 2 keer de service een 6 was op een schaal van 1 op 10.

In het SKW is dat bijna omgekeerd. Ben er veel vaker geweest dan in Amsterdam. Aantal keren dat ik echt slechte service heb gehad, kan ik op de vingers van één hand tellen.

Waarbij ik wel aanteken dat ik na jaren wandelen inmiddels wel enig inschattingsvermogen heb voor wat betreft de service. In het SKW vind je altijd wel dames die door de ballotage komen en dan goede service blijken te leveren, terwijl ik dat soort dames in Amsterdam al amper tot niet kan vinden.
 
Ja @Shakir dat ken ik ook. Ik houd er altijd al van om vaste dames te bezoeken maar na een bepaalde tijd denken ze allemaal die blijft toch wel komen bij mij, en dat is ook zo in mijn geval. Bij 2 dames heb ik ook dat ik altijd wil weten hoe het met ze gaat, en kan het niet laten om ze weer te bezoeken. Met 1 van die 2 bel ik ook regelmatig maar toch wil ik haar ook graag zien, en die andere is denk ik gestopt tijdens Corona maar die gaf haar nummer nooit aan me. Nu denk ik vaak hoe zou het met haar gaan. Af en toe een nieuwe dame bezoeken blijft toch ook leuk en lekker vind ik 😁

Ze denken niet "allemaal" zo.

Ook hier mag je weer niet veralgemenen.

Ik heb de voorbije 10 dagen 3 keer een dame bezocht die ik al meer dan 3 jaar bezoek. Deze 3 bezoekjes waren van de allerbeste van de meer dan 100 keer dat ik haar bezocht heb. Echt absolute top ervaringen en ook heel divers. Het waren wel bezoekjes van een veelvoud van de basisprijs.

Zo kan het dus ook 😉
 
Ja @Shakir dat ken ik ook. Ik houd er altijd al van om vaste dames te bezoeken maar na een bepaalde tijd denken ze allemaal die blijft toch wel komen bij mij, en dat is ook zo in mijn geval. Bij 2 dames heb ik ook dat ik altijd wil weten hoe het met ze gaat, en kan het niet laten om ze weer te bezoeken. Met 1 van die 2 bel ik ook regelmatig maar toch wil ik haar ook graag zien, en die andere is denk ik gestopt tijdens Corona maar die gaf haar nummer nooit aan me. Nu denk ik vaak hoe zou het met haar gaan. Af en toe een nieuwe dame bezoeken blijft toch ook leuk en lekker vind ik 😁

Voor de afwisseling, maar ook voor metaalmoeheid bij dames, pak ik dan ook weleens 'n ander. Dan is meteen duidelijk dat een bezoekje aan hen niet vanzelfsprekend is.
 
Voor de afwisseling, maar ook voor metaalmoeheid bij dames, pak ik dan ook weleens 'n ander. Dan is meteen duidelijk dat een bezoekje aan hen niet vanzelfsprekend is.
Sterker nog. Mijn toppers weten gewoon dat zij niet mijn enige topper zijn, en ze weten ook dat ik af en toe eens een nieuwe dame probeer. Ik praat er met hun gewoon openlijk over. Dat heeft ook zo weer zijn voordelen.
 
Laatst bewerkt:
@Sakis R.
Begrijp ik nou goed dat je schrijft dat als je respect voor de dames hebt, je geen slechte service krijgt,?
Als je die analogie verder trekt is het dus altijd je eigen schuld als je slechte service krijgt. Te weinig respect getoond. Wel, ik kan uit eigen waarneming laten weten dat het een het ander niet uitsluit.
 
Als je die analogie verder trekt is het dus altijd je eigen schuld als je slechte service krijgt. Te weinig respect getoond. Wel, ik kan uit eigen waarneming laten weten dat het een het ander niet uitsluit.
Dat klopt dus niet. Paulus2 heeft nogal moeite met lezen. Wat zowel Sakis R. als ik beweren en ook schrijven is dat alles begint met respect richting de dames tonen. Hen dus als mens benaderen en behandelen, en niet als neukobject. Als je daarmee begint krijg je meestal ook respect terug. En de kans op een slechte is vele malen kleiner. Als je respectloos bent is de kans heel erg groot dat zij denken, die botte eikel wil ik zo snel mogelijk terug buiten hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan