Raar fenomeen onprofessioneel gedrag van een dame.....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou nou, er wordt nogal wat gevonden van allemaal dingen.
Ik doe persoonlijk nergens moeilijk over geloof ik.
Hoe persoonlijk ook, als iemand zich zou gaan beroepen op een soort exclusiviteit is het einde verhaal.
Zal even lekker worden zeg..
Als ze boos wordt als je een ander bezoekt. Dan kan ze ook boos worden als je een week niet komt omdat je geld op is of omdat je zuinig aan doet omdat je op vakantie bent geweest.
Wat??? Eerst naar de Spaanse zon en nu ook nog naar die Duitse hoer van hiernaast? Wat is er mis met geile Mara uit Slovenia???🤬🤬

Haha! Het hek is dan van de dam natuurlijk.😜
 
Das wel zeer hard dat een dame dat zegt tegen jou. Het hoort niet echt dat zij aan jou verteld hoeveel klanten heeft per dag, week per maand of al gehad heeft Tenslotte is het nog altijd een betaalde overeenkomst 🤷🏼‍♂️En niets meer. Is gevaarlijk voor veel van onder ons hoor.
Dat vind ik persoonlijk onprofessioneel, als een dame dat doet, overigens is het ook niet netjes om te vragen aan een dvp of ze het druk heeft.
Het betreft een "favoriete" dame die ik al een paar jaar ken en waarbij we van elkaar weten dat we op hetzelfde niveau zitten ook qua humor dus het is meer plagerig bedoelt. Zij weet dat ik andere dames bezoek en ik weet uiteraard dat zij veel vaste klanten heeft. In dat opzicht hebben we een gewoon professionele verstandshouding zonder enige jaloezie jegens elkaar waarbij we elkaars ruimte en privacy geven. En zo hoort het eigenlijk ook te gaan.
 
Het betreft een "favoriete" dame die ik al een paar jaar ken en waarbij we van elkaar weten dat we op hetzelfde niveau zitten ook qua humor dus het is meer plagerig bedoelt. Zij weet dat ik andere dames bezoek en ik weet uiteraard dat zij veel vaste klanten heeft. In dat opzicht hebben we een gewoon professionele verstandshouding zonder enige jaloezie jegens elkaar waarbij we elkaars ruimte en privacy geven. En zo hoort het eigenlijk ook te gaan.
Sorry mis begrepen 😊🤷🏼‍♂️
 
Vriend van mij in Pattaya ,
Had enkele dagen ervoor een LT met een kanjer uit een gogo bar.
Paar dagen later wil hij in diezelfde bar haar collega barfinen voor een LT.
Hele rel in die bar met schreeuwen en slaan,bier gooien.
Dat is niet erg handig van die maat van je,
Had hij kunnen weten.
Voor degene die nooit in Thailand zijn geweest, LT staat voor long time, in de praktijk is dat hele nacht.
 
Vriend van mij in Pattaya ,
Had enkele dagen ervoor een LT met een kanjer uit een gogo bar.
Paar dagen later wil hij in diezelfde bar haar collega barfinen voor een LT.
Hele rel in die bar met schreeuwen en slaan,bier gooien.
was het met een ladyboy? Want zo klinkt dit gedrag, heb best wel wat vechtpartijtjes tussen verschillende dames-in-wording gezien, damn.....
 
We zijn allemaal realistisch. Sekswerkers hebben vaste klanten, maar de meeste klanten geen vaste dame.
Als je bij iemand naar binnengaat en jouw 'vaste' dame ziet je dat doen, dan snap ik dat ze dat niet leuk vind. Als ze vrij is en je gaat dan je heil bij de buuf zoeken, dan ziet ze dat niet.
Het zou wel heel triest zijn als een wandelaar stiekem moet gaan wandelen om een vaste/favoriete dvp niet te willen teleurstellen. Eerlijkheid duurt het langst. Als het echt een vaste/favoriete dvp is, dan blijft de klant echt wel terug komen bij respectvol professioneel gedrag. ook al neemt hij wel eens een andere afslag. ;)
 
Volgens mij onderteken je geen contract dat je alleen haar mag bezoeken toch?
Beetje raar als een dame een rij aan mannen per dag neukt, maar van jou wel verwacht dat je niemand anders bezoekt.
Is een zakelijke dienstverlening waarbij beide partijen lekker vrij zijn, niet moeilijker maken dan het is.
Dat het trouwens een beetje wringt snap ik en een licht plagend opmerking mag ook wel, maar boos worden en/of er een issue van maken slaat nergens op.
Ik ben best wel open en eerlijk tegenover mijn vaste dames. En ben tot nu toe niemand tegengekomen die er een probleem van maakte.
Sterker nog, eentje stelde zelfs een trio voor en gaf nog een paar tips omdat ze mijn smaak goed kent. Prima toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ooit, een flink aantal jaren geleden was er een dame die vrijwel de enige was die ik bezocht. In de loop der tijd ontstond er een byzondere band. Zo bracht ik haar heel vaak naar huis na het werk, gingen we wel eens samen winkelen en bezocht ik haar ook thuis zonder dat er sex aan te pas kwam waarbij ze ook wel eens voor me gekookt heeft. Ze was getrouwd maar haar man was in het buitenland. Nooit sex met haar gehad zonder te betalen.
Op een dag kwam er een bloedmooi nieuw meisje in hetzelfde pand in het raam naast haar werken. De twee konden goed met elkaar opschieten en omdat mijn favoriete meisje wist dat ik ook andere dames bezocht adviseerde ze me dat ik haar buurvrouw eens moest bezoeken.
Zo gezegd zo gedaan.
De volgende keer dat ik in de straat was zaten beiden achter het raam en koos ik voor het nieuwe meisje. Ze was een toppertje die ook uitgroeide tot een favoriet je.
Toen ik echter de keer daarna weer naar mijn vaste meisje ging merkte ik dat ze erg stil was. Na wat aandringen kon ze de tranen niet meer tegen houden en zei dat ze niet gedacht dat het haar zo zou treffen dat ik bij de andere naar binnen was gegaan. " I said you should visit her but I didn't like it to SEE you go in there. You are a client but also a dear friend and now I don't feel good. I have feelings too you know. "
Nu zullen jullie wel zeggen "Ja ja, krokodillen tranen waren het. Allemaal bedoeld als klanten binding"
Maar ik had haar in een privé situatie al eens eerder huilend moeten troosten dus het kwam niet ongeloofwaardig over.
De nieuwe dame verhuisde niet lang daarna naar een ander pand in de straat.
Gelukkig voor mij. 😂😂
Was het onprofessioneel van mijn favoriete dame?
Ja zeker. Maar kwam wel heel lief over.
 
Zelf ben ik best wel relaxed hierin. Uiteraard ben jij als klant niet de enige klant van een DVP. Verder bezoeken de meeste wandelaars meerdere dames. Al heb ik eens een keer iets meegemaakt met een dame uit een privéhuis die ik vaak bezocht.

Af en toe wil ik nog wel eens spontaan gaan wandelen zonder enige vorm van planning. Dit deed ik dus toen ik vanuit mijn werk ging shoppen en later voor de lol naar een privéhuis ging. Ik kwam in de voorstelronde waarin de dames zich gingen voorstellen. Uiteindelijk koos ik voor een dame en na de betaling zag ik ineens de dame die ik vaak bezocht mij met een blik aankijken alsof zij mij kon doden. Het opmerkelijke was dat zij op het punt stond om met haar klant naar de kamer te gaan net als ik met de dame die ik had gekozen. :ROFLMAO: Ik was echt oprecht verbaasd over haar reactie op dat moment. Zelfs de dame die ik uitkoos vroeg aan mij wat er aan de hand was tussen haar en mij. Ik had daar toen geen goed antwoord op.

Uiteindelijk kwam ik er na een maand achter dat de dame die ik vaak had bezocht jaloers was dat ik een andere dame bezocht.
 
Dat krijg je als je een dame vaak bezoekt ze denkt dat ze de enige is dan, maar als ze ziet dat je een ander bezoekt dan barst de hel los. Veel dames hebben hier last van en ik snap het ook wel want ze lopen geld mis althans zo zien zij dat.
Vaak kan het twee kanten op gaan, als je een dame vaak bezoekt. Het kan zijn dat ze net even iets beter haar best doet, of dat ze wat verder gaat in de service die ze aanbied.
Maar het kan ook zijn dat het juist minder is, dat ze denkt van, hij is niet zo moeilijk en ik hoef bij hem niet zo mijn best te doen, want hij komt toch altijd weer terug.
 
Ik vind dat ook een raar fenomeen.

Ik ben eens een tijdlang elke keer bij dezelfde raamdame binnengegaan. Maar na verloop van tijd kreeg ik zin in iets nieuws en op een gegeven moment ben ik haar raam eens voorbijgewandeld. Dat is nu al meer dan een jaar geleden en nog altijd kijkt ze mij kwaad aan als ze mij ziet. Ik snap dat niet, want als ze dat niet zou doen en eens zou glimlachen, zou ik waarschijnlijk wel nog eens bij haar naar binnen gaan.

Tegenover mijn huidige, min of meer 'vaste', raamdame zit er nu een nieuw meisje dat ik eens zou willen proberen. Maar ik durf niet bij haar naar binnen stappen als mijn vaste raamdame er ook zit 😅 Eigenlijk zou ik mij daar niets van moeten aantrekken, maar toch...
 
Als ik een raamwandelaar zou zijn zou ik gewoon bekende dames hartelijk groeten en je rondje lopen en hun maar laten hopen dat je voor hun kiest. Vriendelijk doch zakelijk blijven. Denk dat ze dan wel weten hoe de vork in de steel zit en minder jaloers of gekwetst voelen. Én gaan ze allemaal wat beter hun best voor je doen. Doe ik ook met mijn privéontvangstdames; ben open en duidelijk erin dat ik veel en regelmatig afwissel en dat ik slechts een klant ben. Mijn vaste dames gaan daar goed mee om en ik ben altijd welkom zodra ik weer met hun wil afspreken.
 
Als ik een raamwandelaar zou zijn zou ik gewoon bekende dames hartelijk groeten en je rondje lopen en hun maar laten hopen dat je voor hun kiest. Vriendelijk doch zakelijk blijven. Denk dat ze dan wel weten hoe de vork in de steel zit en minder jaloers of gekwetst voelen. Én gaan ze allemaal wat beter hun best voor je doen. Doe ik ook met mijn privéontvangstdames; ben open en duidelijk erin dat ik veel en regelmatig afwissel en dat ik slechts een klant ben. Mijn vaste dames gaan daar goed mee om en ik ben altijd welkom zodra ik weer met hun wil afspreken.
ik heb daar nooit zo veel last van, maar misschien dat ze weten, dat ik bijna nooit twee keer dezelfde dame achter elkaar neem. Ik heb het idee dat ze vaak een soort act opvoeren, en dit met name doen bij mannen die wat minder zelfverzekerd overkomen, Wat ik alleen nooit doe, is dat als ik een raam dame bezoekt de volgende keer haar buurvrouw bezoekt, dat vinden ze meestal niet zo leuk.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan