Raar fenomeen onprofessioneel gedrag van een dame.....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
380
06/08/21
546
Een raar fenomeen vind ik tijden het wandelen, dames die opeens vijandig en chagerijnig doen als je bij een andere dame bent geweest
Onlangs bij 1 van mijn vaste dames mee gemaakt die het niet zo leuk vond dat ik bij een collega dame was geweest, heel kinderachtig ....
kan geen groet of glimlach meer van af, Ik vind het prima zo ik heb deze week expres 2 dames bezocht die tegen over haar werken als zij er ook staat ze kan van mij de rambam krijgen,,, wat een onprofessioneel gedrag is dit zeg.
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Uhmmmm duzzzz als ze niet werkt moet ik ook maar braaf wachten tot dat zij er staat...Ik dacht het niet..verder ben ik natuurlijk vrij in mijn keuzes en ik ken ook dames die er wel professioneel mee om gaan trouwens...Ik claim ook toch niet dat er niet andere kerels bij haar naar binnen mogen... zou mooi zijn hahaha
 
Een raar fenomeen vind ik tijden het wandelen, dames die opeens vijandig en chagerijnig doen als je bij een andere dame bent geweest
Onlangs bij 1 van mijn vaste dames mee gemaakt die het niet zo leuk vond dat ik bij een collega dame was geweest, heel kinderachtig ....
kan geen groet of glimlach meer van af, Ik vind het prima zo ik heb deze week expres 2 dames bezocht die tegen over haar werken als zij er ook staat ze kan van mij de rambam krijgen,,, wat een onprofessioneel gedrag is dit zeg.
Ja, als ik naar een andere dame in een salon ga kijk ik altijd of die andere dame waar ik vaker geweest ben ook werkt.
Het weerhoudt mij niet om daadwerkelijk de afspraak te maken. Het is meer een vreemd gevoel van binnen aan mijn kant. Terwijl dat niet helemaal niet hoeft.
 
Laatst bewerkt:
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Dat zal je nog meer hebben als je band top is natuurlijk.
Soms heb je meer dan een dvp-klant relatie. Dan is het idd niet leuk voor de dame als je naar een andere gaat, niet alleen wegens het financiële.
Ik denk ook dat sommige klanten moeilijkheden hebben dat de dame ook andere klanten doet(wat natuurlijk belachelijk is) Maar we zijn net allemaal gewoon mensen he 🤷‍♂️
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Ja, als je het zo ziet 😀
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Ik begrijp het wel. Het is tenslotte een bron van inkomsten voor jullie. En jullie gunnen het elkaar wel denk ik. Maar toch hoop je dat je vaste wandelaars steeds weer komen en niet veel naar andere dames gaan. Of ben ik hier verkeerd in 😊
 
In het begin van mijn wandelcarriere wilde ik ook niet geconfronteerd worden hoeveel klanten mijn vaste dame achter de rug heeft gehad; je wilt toch in die illusie blijven geloven dat je de enige voor haar bent ook al weet je dondersgoed dat dat niet zo is. En eigenlijk doet het me nog steeds wel een beetje pijn als een vaste dvp het express me inwrijft hoeveel klanten ze al heeft gehad. Dan heb ik echt even de neiging om een flinke por of een knietje aan haar te geven. Denk dat dat hetzelfde geldt voor dvp's als ze een van haar klanten bij iemand anders ziet binnenglippen. Dvp's zijn net mensen. 😉
 
In het begin van mijn wandelcarriere wilde ik ook niet geconfronteerd worden hoeveel klanten mijn vaste dame achter de rug heeft gehad; je wilt toch in die illusie blijven geloven dat je de enige voor haar bent ook al weet je dondersgoed dat dat niet zo is. En eigenlijk doet het me nog steeds wel een beetje pijn als een vaste dvp het express me inwrijft hoeveel klanten ze al heeft gehad. Dan heb ik echt even de neiging om een flinke por of een knietje aan haar te geven. Denk dat dat hetzelfde geldt voor dvp's als ze een van haar klanten bij iemand anders ziet binnenglippen. Dvp's zijn net mensen. 😉
Das wel zeer hard dat een dame dat zegt tegen jou. Het hoort niet echt dat zij aan jou verteld hoeveel klanten heeft per dag, week per maand of al gehad heeft Tenslotte is het nog altijd een betaalde overeenkomst 🤷🏼‍♂️En niets meer. Is gevaarlijk voor veel van onder ons hoor.
 
Ik begrijp het wel. Het is tenslotte een bron van inkomsten voor jullie. En jullie gunnen het elkaar wel denk ik. Maar toch hoop je dat je vaste wandelaars steeds weer komen en niet veel naar andere dames gaan. Of ben ik hier verkeerd in 😊

We zijn allemaal realistisch. Sekswerkers hebben vaste klanten, maar de meeste klanten geen vaste dame.
Als je bij iemand naar binnengaat en jouw 'vaste' dame ziet je dat doen, dan snap ik dat ze dat niet leuk vind. Als ze vrij is en je gaat dan je heil bij de buuf zoeken, dan ziet ze dat niet.
 
@JokePrive
Als je werkelijk zo realistisch bent dat je weet dat klanten geen 100 procent vaste dame hebben, dan ga je niet lopen sippen als die persoon een keer voor een ander kiest, en ga je al helemaal niet chagrijnig tegen de klant lopen doen, want dan weet je zeker dat ie nooit meer terug komt.

Je gooit dan de volgende keer wat extra charme in de strijd, zodat ie weer een tijdje aan jou verslaafd is. Ook dat gaat op een gegeven moment weer over en kiest ie weer een ander, maar zo speel je het spelletje weer opnieuw als het een klant is die je graag hebt.

"Niet leuk vinden" is verspilde energie waarmee je alleen maar jezelf benadeeld. De klant merkt daar niks van. Chagrijnig tegen hem doen werkt ook alleen maar in je eigen nadeel. Kijk je werkelijk realistisch, dan pak je het anders aan.

Tenzij het toch al niet zo'n toffe was, dan snap ik liever kwijt dan rijk wel.
 
We zijn allemaal realistisch. Sekswerkers hebben vaste klanten, maar de meeste klanten geen vaste dame.
Als je bij iemand naar binnengaat en jouw 'vaste' dame ziet je dat doen, dan snap ik dat ze dat niet leuk vind. Als ze vrij is en je gaat dan je heil bij de buuf zoeken, dan ziet ze dat niet.
Wat niet weet, wat niet deert. Daar blijkt het hier op neer te komen.
 
Laatst bewerkt:
@JokePrive
Als je werkelijk zo realistisch bent dat je weet dat klanten geen 100 procent vaste dame hebben, dan ga je niet lopen sippen als die persoon een keer voor een ander kiest, en ga je al helemaal niet chagrijnig tegen de klant lopen doen, want dan weet je zeker dat ie nooit meer terug komt.

Klopt, zo zou ik het doen ja. Maar niet iedereen kan dat. Dat blijkt maar weer...
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Dat ze chagrijnig is begrijp ik, dat ze het laat merken vind ik wel onprofessioneel.
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Inderdaad Joke, zo simpel is het gewoon.
Geen toestanden van, dat je speciaal bent of dat ze je leuk vind, je bent gewoon een klant, en omdat je bij haar buurvrouw naar binnen gaat, mis zij inkomsten.
 
Wat ik overigens ook vreemd vind klinken en best wel vaak hier tegenkom op het forum, dat er gesproken wordt over " vaste" dames, De TS doet dit ook, Heb het dan over dames die je bezoekt, maar vast impliceert wat meer naar mijn idee. En het woord " vast" komt op mij een beetje vreemd over.
 
Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.

Dat is wel zo, maar dan alsnog onprofessioneel. Ik wissel ook weleens van supermarkt, boeiend, volgende keer beter. Dit gedrag helpt juist ook niet met klantbinding, zie ook de reactie van Basko :LOL: En al helemaal omdat die exclusiviteit er andersom ook niet is natuurlijk. Genoeg te verdienen in deze branche dat je je niet druk hoeft te maken over een klant die een keer naar een ander gaat lijkt me.
 
Ik zou een "vaste" dame dan liever omschrijven als een "favoriete" dame. Ik heb er daar zelf 2 van maar aangezien die in heel verschillende delen van het land werken merken die niks van een bezoek aan de ander. En ook dan ga iknog wel eens naar een ander. Ik eet heel graag rijst, ook graag pasta, maar af en toe wil ik ouderwets aardappels/groente/vlees :ROFLMAO:
 
Ik zou een "vaste" dame dan liever omschrijven als een "favoriete" dame. Ik heb er daar zelf 2 van maar aangezien die in heel verschillende delen van het land werken merken die niks van een bezoek aan de ander. En ook dan ga iknog wel eens naar een ander. Ik eet heel graag rijst, ook graag pasta, maar af en toe wil ik ouderwets aardappels/groente/vlees :ROFLMAO:
"favorieten" dame klinkt al veel beter dan " vaste "dame en dekt ook veel beter de lading.
 
Ergens snap ik het wel, dat jullie het alleen niet begrijpen is vreemd.

Als je bij een ander naar binnengaat, dan verdiend zij toch niets? We noemen elkaar wel collega's, maar in werkelijkheid zijn we gewoon concurrentie v elkaar. En daar verdien jezelf helemaal niets aan, dus begrijp ik haar gedrag.
Ja natuurlijk, jij weer wel.

Vergroot dat dan de kans dat je klant weer terug bij jou komt, door je chagrijnig en kattig tegenover hem te gedragen? Ken je dat spreekwoord "je vangt meer vliegen met honing dan met azijn"?
 
Heb het gehad met 2 dames die tegenover elkaar achter de ramen zaten. De een was een Nederlandse waar ik 1 keer was geweest omdat ze echt aantrekkelijk was, maar als DVP nogal teleurstelde. Pijpen of neuken voor 50. Dus handwerk en neuken voor 50, en dan moeilijk doen over standjes, die kostten extra. Lekker voor een keer maar dan ook nooit meer, ik begin altijd met het laagste tarief want dan krijg je een snelle indruk en als het tegenvalt was het beter dan de handkar thuis.
Maar ze bleef lief lachen en wenken als ik langsliep (professioneel want deed ze naar iedere kerel).
Der kwam een heerlijke Bulgaarse tegenover haar, die bezocht ik regelmatig met als resultaat altijd hetzelfde patroon. >> De Nederlandse lachte en lonkte tot ik bij de Bulgaarse binnen ging en daarna kreeg ik bij het verlaten altijd een blik die kon doden ...... beetje jammer hoor.
Der waren genoeg dames die niet meer wenkten , die wisten dat ik toch niet binnenkwam. Iets met gezichten onthouden denk ik, en dat is niet iedereen gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Een raar fenomeen vind ik tijden het wandelen, dames die opeens vijandig en chagerijnig doen als je bij een andere dame bent geweest
Onlangs bij 1 van mijn vaste dames mee gemaakt die het niet zo leuk vond dat ik bij een collega dame was geweest, heel kinderachtig ....
kan geen groet of glimlach meer van af, Ik vind het prima zo ik heb deze week expres 2 dames bezocht die tegen over haar werken als zij er ook staat ze kan van mij de rambam krijgen,,, wat een onprofessioneel gedrag is dit zeg.
Wat een raar fenomeen kinderachtig gedrag tonen.
De reactie: kinderachtig gedrag terug vertonen 😂
 
Heb het gehad met 2 dames die tegenover elkaar achter de ramen zaten. De een was een Nederlandse waar ik 1 keer was geweest omdat ze echt aantrekkelijk was, maar als DVP nogal teleurstelde. Pijpen of neuken voor 50. Dus handwerk en neuken voor 50, en dan moeilijk doen over standjes, die kostten extra. Lekker voor een keer maar dan ook nooit meer, ik begin altijd met het laagste tarief want dan krijg je een snelle indruk en als het tegenvalt was het beter dan de handkar thuis.
Maar ze bleef lief lachen en wenken als ik langsliep (professioneel want deed ze naar iedere kerel).
Der kwam een heerlijke Bulgaarse tegenover haar, die bezocht ik regelmatig met als resultaat altijd hetzelfde patroon. >> De Nederlandse lachte en lonkte tot ik bij de Bulgaarse binnen ging en daarna kreeg ik bij het verlaten altijd een blik die kon doden ...... beetje jammer hoor. De waren genoeg dames die niet meer wenkten , die wisten dat ik toch niet binnenkwam. Iets met gezichten onthouden denk ik, en dat is niet iedereen gegeven.
Waar maak je je druk om. je bent zoals je zei, maar een keer bij de Nederlandse dame binnen geweest, en dat viel nog erg tegen ook. Waarom je dan rot voelen daarover. Als je die Bulgaarse dame leuker vind, dan kies je toch voor haar?
 
Waar maak je je druk om. je bent zoals je zei, maar een keer bij de Nederlandse dame binnen geweest, en dat viel nog erg tegen ook. Waarom je dan rot voelen daarover. Als je die Bulgaarse dame leuker vind, dan kies je toch voor haar?
Druk maken is een groot woord, het onderwerp is onprofessioneel gedrag en ik vindt iemand die vaak langs loopt nier herkennen onprofessioneel.
Daarom zet ik dit der bij
Der waren genoeg dames die niet meer wenkten , die wisten dat ik toch niet binnenkwam. Iets met gezichten onthouden denk ik, en dat is niet iedereen gegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan