Recensie Nora Cristal privé 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mitty8282

Newbie
18
10/04/23
10
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/danielle/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame bezocht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet van de "gemaakte" praatjes hou.
Teveel acteerwerk, teveel dansen en tijd volmaken met onzin.

Verder bood ze wel bare aan, maar daar ga ik helaas niet aan beginnen
Voor de heren; €80 kamer halfuur en €50 all in extra voor haar.

Ik weet niet of dat goed is, ik heb alles veilig gedaan en ik vond het tegenvallen.

Sowieso vind ik Cristal privé een rare toko. Je moet geld pinnen je kunt daar nooit pinnen…
Daarnaast had ik ook Yousra en Sammy een keer die bare aanboden, wel gratis… maar dat zijn toch signalen dat het daar niet zo hygiënisch is als je zou denken. Ik zal vast niet de enige zijn met wie ze gratis bare wilden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Mitty8282 bedoel je 50 euro extra voor PZC lijkt mij sterk dat ze 50 euro vraagt voor NZC.

Ik en een paar keer bij Semmy geweest en zij bied PZC aan voor een extra bedrag en bare heeft zij nog nooit aangeboden.
 
@Mitty8282 bedoel je 50 euro extra voor PZC lijkt mij sterk dat ze 50 euro vraagt voor NZC.

Ik en een paar keer bij Semmy geweest en zij bied PZC aan voor een extra bedrag en bare heeft zij nog nooit aangeboden.
Ik weet het heel zeker ja
Semmy idem. €50 is niet pzc.
@Nora vraagt €50 voor alles zc
En Semmy en Yousra boden het gratis aan, maar vragen normaliter €50 voor bare.
Ik heb dit bij allebei afgeslagen, hoe verleidelijk ook… maar 100% zeker dat het geen pzc maar nzcis.
 
Deze dame bezocht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet van de "gemaakte" praatjes hou.
Teveel acteerwerk, teveel dansen en tijd volmaken met onzin.

Verder bood ze wel bare aan, maar daar ga ik helaas niet aan beginnen
Voor de heren; €80 kamer halfuur en €50 all in extra voor haar.

Ik weet niet of dat goed is, ik heb alles veilig gedaan en ik vond het tegenvallen.

Sowieso vind ik Cristal privé een rare toko. Je moet geld pinnen je kunt daar nooit pinnen…
Daarnaast had ik ook Yousra en Sammy een keer die bare aanboden, wel gratis… maar dat zijn toch signalen dat het daar niet zo hygiënisch is als je zou denken. Ik zal vast niet de enige zijn met wie ze gratis bare wilden.
Je schrijft cup b, maar op de site staat cup d, hebben we het hier over dezelfde dame?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan