Moeilijk klaarkomen bij leuke dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom ben ik ook aan het sparen voor 2 uur 😉

Van dirty talk word ik alleen maar heel giechelig, dus dat werkt bij mij echt niet, tenzij het redelijk subtiel blijft. Ik kan het zelf daarom ook totaal niet. Dus als je een kerel bij je wil hebben die begint te lachen met hoge uithalen als een schoolmeisje, dan moet je vooral dat doen. Hoewel, dan is er wel meteen een soort van role play. 🤣

Klaarkomen, en alles wat er bij hoort, zit vooral tussen de oren. Dat besef ik best, maar mijn brein neemt nogal eens een andere afslag als ik de dame een heel fijn en prettig persoon vind. Komt bij dat voor mij het zelf klaarkomen geen doel is. Heel fijn als het gebeurt, maar zo niet, dan niet.

Het gevoel gezien te worden, er te mogen zijn, geraakt en aangeraakt te worden en het idee mee te krijgen dat de dame het oprecht fijn met mij heeft gehad doet me veel meer dan het klaarkomen. Geeft een dame mij dat gevoel niet of nauwelijks, dan blijft alleen het klaarkomen als positieve uitkomst over en wordt wellicht daardoor dat juist makkelijker. Echter ga ik in dat geval met een veel minder voldaan gevoel weg dan in het eerste geval, heel veel minder.
Het moet ook niet overdreven dirty zijn. Maar net genoeg zodat je weet dat jij jezelf mag laten gaan in het moment..
 
Daarom ben ik ook aan het sparen voor 2 uur 😉

Van dirty talk word ik alleen maar heel giechelig, dus dat werkt bij mij echt niet, tenzij het redelijk subtiel blijft. Ik kan het zelf daarom ook totaal niet. Dus als je een kerel bij je wil hebben die begint te lachen met hoge uithalen als een schoolmeisje, dan moet je vooral dat doen. Hoewel, dan is er wel meteen een soort van role play. 🤣

Klaarkomen, en alles wat er bij hoort, zit vooral tussen de oren. Dat besef ik best, maar mijn brein neemt nogal eens een andere afslag als ik de dame een heel fijn en prettig persoon vind. Komt bij dat voor mij het zelf klaarkomen geen doel is. Heel fijn als het gebeurt, maar zo niet, dan niet.

Het gevoel gezien te worden, er te mogen zijn, geraakt en aangeraakt te worden en het idee mee te krijgen dat de dame het oprecht fijn met mij heeft gehad doet me veel meer dan het klaarkomen. Geeft een dame mij dat gevoel niet of nauwelijks, dan blijft alleen het klaarkomen als positieve uitkomst over en wordt wellicht daardoor dat juist makkelijker. Echter ga ik in dat geval met een veel minder voldaan gevoel weg dan in het eerste geval, heel veel minder.
Al eens overwogen om een massagesalon te bezoeken?
 
Ik weet dat ik een (beetje) raar ben, maar vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen. Ik wandel nu ongeveer anderhalf jaar en heb al een flink aantal dames bezocht. Met sommigen heb je een leuke tijd, en met anderen niet zo. Nu is het geval dat ik bij een dame die ik niet zo leuk vind, bijvoorbeeld erg afstandelijk is of ongeinterresserd is, dat ik er dan geen enkele moeite mee heb om klaar te komen. Moet af en toe zelfs afremmen om niet te vroeg te komen.

Maar bij de leukste dames, hoog gfe gehalte en die geweldig hun best doen om het mij naar de zin te maken, lijkt het onmogelijk om klaar te komen. Altijd vervelend om na 45 minuten neuken te zeggen dat ik het opgeef, waarna de dame vraagt: vond je het niet lekker? of heb je teveel gedronken? Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik gewoon raar?
Heb precies hetzelfde 🤣 leuke dame, relaxte sfeer moeilijk klaar komen, tmm, afstandelijk, schiet ik rubber zo vol 😅 maar soms ook niet hoor, dan stap ik af en ga naar een andere dame om het af te maken 😝
 
Misschien dat jij me kan leren hoe ik dat moet doen, mijn denkertje uitzetten, want deze raspiekeraar zit zijn eigen prestaties nogal eens in de weg.

Wat betreft klaarkomen kan ik weleens zo overprikkeld raken door hoe fijn, leuk en lief de dame voor me is, dat andere emoties dan seksuele gevoelens de overhand krijgen. Ik ben dan niet meer op en top geil, maar voel een warmte, genegenheid en intimiteit die de seks ontstijgt.

Gevolg is dat het klaarkomen op een drempel blijft hangen waar ie niet overheen komt, of als ik daar nog niet ben de erectie verdwijnt. Ik ben dan nog altijd heel gelukkig met het samenzijn, maar tegelijkertijd frustreert het soms wel dat ik weer niet in staat ben om eens door te neuken en tegelijk die andere gevoelens te behouden.

Ons brein is maar een raar, dwars en vaak verrassend ding.
Ik heb dat ook weleens maar ik vind dat dan niet bijzonder jammer, het is dan evengoed een heerlijk bezoekje.

Een tweede maal bij dezelfde dame kan het 'overweldigend nieuwe' er zomaar af zijn en het wel prima lukken, als kers op de taart.

Eén masseuse die niet eens door iedereen bijzonder aantrekkelijk zou worden gezien kan het geweldig goed, in een 'handomdraai' zou je bijna zeggen.

Ook ken ik het verhaal van een man die bij Angel kwam hier in de stad en 'het' lukte nadat ze hem een blinddoek omdeed, zo was er minder afleiding ;-)
 
ik kom ook niet altijd klaar met neuken..of als ik echt op springen sta na 10 seconden al..
zeker als de dame me vantevoren eerst goed gepijpt heeft..
en ik eigenlijk al kon knallen..
ik kan het altijd wel redelijk doseren...uitstellen door van standje te wisselen..maar soms is ze zo lekker dan maakt het me niks uit..
elke keer is anders..mooi of minder mooi..het zit toch tussen je oren..
vorig jaar tijdens een pijpdate bij mijn favo Tsjechische ..was net klaargekomen ,niet in haar mond maar over mijn buik/borst..
had afgesproken voor wat langer uitstellen/edgen..maar inmiddels weet ze precies op mijn juiste knoppen te drukken..dus na 10 minuten was het al bingo..
bleef ze meteen erna weer strelen en aftrekken met mijn zaad ..terwijl we een beetje zaten te lullen over vanalles..
'cum is the best lube' las ik ooit..en na een minuut of 10 knalde ik nog 3 stralen..
daar snap ik tot heden nog niks van ,ga ik volgens mij ook nooit meer kunnen herhalen..
bepaalde dingen heb je geen zeggenschap over..
 
Bij een leuke dame kom ik juist makkelijk klaar als het een bitch is of dit mag niet dat mag niet
Dan heb ik het al niet naar mijn zin en duurd het extra lang waar ze dan weer chagrijnig van worden
Of na 2 minuten al O O baby come dan lukt het al helemaal niet
 
Bij een leuke dame kom ik juist makkelijk klaar als het een bitch is of dit mag niet dat mag niet
Dan heb ik het al niet naar mijn zin en duurd het extra lang waar ze dan weer chagrijnig van worden
Of na 2 minuten al O O baby come dan lukt het al helemaal niet
Juist! Dat: "Oh Baby you come now!" is een afknapper van formaat!
 
Juist! Dat: "Oh Baby you come now!" is een afknapper van formaat!
Het hangt ook af van de 'timing' van de dame en of ze je snaar weet te raken. Ik heb eens beleefd dat een vrouw mijn pik pakte en luid van 10, 9, 8.. begon af te tellen. Dat vond ik dermate opwindend dat ik bij 3,2,1,0 ook knallend klaarkwam. Daarna nooit meer meegemaakt, zo nel.
Als het ongeïnteresseerd productiewerk is, als een meisje bij de poelier die de zoveelste haan die voorbij komt de kop afsnijdt, dan heb ik ook meteen geen zin meer.
 
Wat een huiveringwekkend beeld...
Helemaal als die struise meid in haar witte jas met wit kapje op haar hoofd ook "COME Baby, Come NOW!" roept bij elke haan die ondersteboven hangend, nog dampend van de hete douche, aan de takel voorbij komt, "Yes baby COME!" alvorens zij die eikelkop eraf knipt en de hangnek begint te druipen ;-)
 
Het hangt ook af van de 'timing' van de dame en of ze je snaar weet te raken. Ik heb eens beleefd dat een vrouw mijn pik pakte en luid van 10, 9, 8.. begon af te tellen. Dat vond ik dermate opwindend dat ik bij 3,2,1,0 ook knallend klaarkwam. Daarna nooit meer meegemaakt, zo nel.
Als het ongeïnteresseerd productiewerk is, als een meisje bij de poelier die de zoveelste haan die voorbij komt de kop afsnijdt, dan heb ik ook meteen geen zin meer.
Ja! Dat aftellen werk soms echt geweldig!
Herinner me die keer bij een bekende "Lady". Na een erg lange, intensieve sessie zegt ze plots: "I want you to come now! I'm going to count till 10!"... en dan nam ze die Terminator en begon heel uitdrukkelijk luidop te tellen... Nooit tot 10 geraakt! Kan ik je verzekeren! Man, ik spoot een meter ver!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan