Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar jaar geleden bezocht ik een dvp ergens in Amsterdam Oost. Er zaten twee (ik denk Russische) dames op dat adres. Bij binnenkomst de collega van mijn date even vriendelijk gegroet.
Sex gehad, was lekker. Ik sprong even onder de douche. Ik sta mij in te zepen, glijdt de flacon shampoo van het randje en knalt met een dreun in de douchebak. Gelijk vliegt de deur open en daar staat het collegaatje van mijn date, die minstens dacht dat haar vriendin werd mishandeld, zo geschrokken keek ze. We hebben allemaal flink gelachen.
 
Een paar jaar geleden bezocht ik een dvp ergens in Amsterdam Oost. Er zaten twee (ik denk Russische) dames op dat adres. Bij binnenkomst de collega van mijn date even vriendelijk gegroet.
Sex gehad, was lekker. Ik sprong even onder de douche. Ik sta mij in te zepen, glijdt de flacon shampoo van het randje en knalt met een dreun in de douchebak. Gelijk vliegt de deur open en daar staat het collegaatje van mijn date, die minstens dacht dat haar vriendin werd mishandeld, zo geschrokken keek ze. We hebben allemaal flink gelachen.
Ik dacht ff dat je zou gaan vertellen dat ze bij je kwam staan douchen.
 
Echt ontzettend rare dingen heb ik niet meegemaakt, althans, zo heb ik ze dan niet ervaren. Wat ik wel grappig vond was dat ik ooit in een privéhuis met een Litouwse op de kamer was. Na afloop lagen we nog wat te praten en ze gaf aan dat ze bezig was om Nederlands te leren. Ze vond sommige klanken alleen zo lastig. Bijvoorbeeld 'snow' en 'lion' in het Nederlands. Dus ik zei 'sneeuw' en 'leeuw'. Probeerde ze het ook, klonk nog niet zo. Lagen we daar nog een tijdje die eeuw-klank te oefenen. Bij een volgend bezoek, denk twee of drie weekjes later, kwam ze er trots op terug dat ze al veel beter 'sneeuw' kon zeggen tegen haar collega's toen het laatst gesneeuwd had. En warempel, het klonk toen inderdaad best al redelijk.
 
Laatst bewerkt:
Een paar jaar terug in Korea, Seoul naar de buurt Iteawon geweest. Een paar straatjes met zo lijkt het allemaal gesloten kleine barretjes. Maar surprise, surprise de deur gaat open wanneer je er langs loopt. Meestal 1-2 dames per bar.
Meerdere keren in deze buurt geweest maar een keer een dame geneukt op een hard bankje in de bar terwijl haar collega/vriendin rustig in de bar de glazen aan het doen was en mee keek. Werd er nog geiler van dan ik al was.
Kus van de toeschouwer als dank.
 
Ongeveer 8 jaar geleden eindelijk een weekend vrij in Colombia. Naar Cartagena toe. 1e avond een leuk meisje mee naar de kamer genomen. Niet speciaal. 2e avond naar het oude centrum. Werd daar aangesproken door een 1.80 lange, roodharig geverfde, supergirl. Afgesproken voor een uurtje in mijn kamer. In de taxi naar het hotel waar ze al begon mij te tongen. Goed begin.
In de kamer kon ik haar prachtige lichaam bewonderen. Na een heerlijke pijpbeurt en in haar te zijn klaargekomen was er pas een half uur voorbij. Ze loopt naar haar handtasje toe en haalt er een zakje uit. Snuift haar beide neusgaten vol en vraagt "un poco?" Ook een beetje? Beleefd afgeslagen maar had het misschien wel beter kunnen doen. Ze was zo geil als boter. Ik werd gedwongen haar poesje en kontgaatje te likken. Nou ja, was heel snel overgehaald. Ze vroeg om een vinger in haar kontgaatje, daarna nog 1. Met twee vingers in haar kont zeker een half uur haar lopen likken. Schitterende ervaring
 
Laatst bewerkt:
niet per se een "raar" moment, maar wel iets wat ik het waard vind om te delen:

Vandaag was ik bij een DvP in een massagesalon. Ze kwam oorspronkelijk uit Zuid-Amerika, dus communicatie verliep wat moeizamer, maar niet onplezierig.
Ik had gekozen voor een body to body nuru massage, en alles verliep prima. Ik had nog wat extra's als pijpen en 69 genomen en genoot van de date. Tegen het einde van de date en richting het hoogtepunt gaf ze mij een heerlijke mix van hand en mond-werk. Ik kwam echt heerlijk klaar, en ze bleef maar door gaan. Ze begint over het aanschaffen van extra tijd, en ik vertel haar dat ik al klaargekomen was, maar dit begreep ze blijkbaar niet. ineens begon ze weer intens te trekken en pijpen. Daarna komt ze weer omhoog en vraagt ze of ik extra tijd wil, ik zeg weer dat ik al klaargekomen ben en wederom intens pijpen en trekken. Dit heeft zich voor nog zo'n kwartier extra voorgedaan, en in al die tijd bleef ze maar heerlijk pijpen en trekken terwijl ik al klaargekomen was en ik langzamerhand in een soort orgasme coma gleed van de gevoeligheid.
Op het einde zei ze dat haar hand en mond moe werden en kreeg ik eindelijk de kans om buiten adem 'finish, i am finished!' te roepen.
ik liep naar buiten alsof ik gemaakt was van veertjes!
 
Vorige week een aangenaam maar voor mij best vreemde ervaring. Ik had de dame al vaker bezocht en na een heerlijk uitgebreide vrijpartij waarbij ik klaarkwam tussen haar borsten bleven we nog nog een tijdje lekker kletsen. We bleven een beetje spelen en al snel begon ik haar weer te neuken. Ze dwingt me vaak in nieuwe posities wat voor de afwisseling leuk is. Vrij plotseling springt ze van bed en loopt naar haar woonkamer. Ze riep me vervolgens en hield daarbij de deurklink omhoog. Het kostte me behoorlijk wat kracht om de klink naar beneden te krijgen en ik trof een breed lachende dame achter de deur aan. Ik pakte haar beet alsof ik haar wilde straffen en ze ontworstelde zich vrij snel. Ze liep even naar de keuken en kwam terug terwijl ik op de leuning van haar bank zat met nog altijd een stijve pik. Toen ze passeerde pakte ik haar heup en ging tegen haar aan staan. Ze keek me ondeugend aan, draaide haar heup, tilde een been op en boog voorover zodat ze met haar handen kon steunen op het raamkozijn. Met uitzicht op de de achtertuinen van de buurt gleed ik bij haar binnen en waarna ik haar ruim tien minuten neukte. Ze zakte ineens wat door haar knieën en begon te trillen met haar onderlichaam. Toen ik haar wegdraaiende ogen zag, kwam ik heerlijk diep in haar klaar.
We douchten onszelf en vervolgens hebben we nog een hele tijd in haar keuken staan koken aangezien ze na een heftig orgasme altijd erg hongerig is. Een bijzonder ochtend.
 
Vorige week een aangenaam maar voor mij best vreemde ervaring. Ik had de dame al vaker bezocht en na een heerlijk uitgebreide vrijpartij waarbij ik klaarkwam tussen haar borsten bleven we nog nog een tijdje lekker kletsen. We bleven een beetje spelen en al snel begon ik haar weer te neuken. Ze dwingt me vaak in nieuwe posities wat voor de afwisseling leuk is. Vrij plotseling springt ze van bed en loopt naar haar woonkamer. Ze riep me vervolgens en hield daarbij de deurklink omhoog. Het kostte me behoorlijk wat kracht om de klink naar beneden te krijgen en ik trof een breed lachende dame achter de deur aan. Ik pakte haar beet alsof ik haar wilde straffen en ze ontworstelde zich vrij snel. Ze liep even naar de keuken en kwam terug terwijl ik op de leuning van haar bank zat met nog altijd een stijve pik. Toen ze passeerde pakte ik haar heup en ging tegen haar aan staan. Ze keek me ondeugend aan, draaide haar heup, tilde een been op en boog voorover zodat ze met haar handen kon steunen op het raamkozijn. Met uitzicht op de de achtertuinen van de buurt gleed ik bij haar binnen en waarna ik haar ruim tien minuten neukte. Ze zakte ineens wat door haar knieën en begon te trillen met haar onderlichaam. Toen ik haar wegdraaiende ogen zag, kwam ik heerlijk diep in haar klaar.
We douchten onszelf en vervolgens hebben we nog een hele tijd in haar keuken staan koken aangezien ze na een heftig orgasme altijd erg hongerig is. Een bijzonder ochtend.

Heb je een linkje naar haar adje?
 
Zojuist werd ik gebeld door een inmiddels gestopte dvp die ik af en toe help met bepaalde zaken. Ze had dringend een lift nodig en vroeg of ik even tijd had. Mijn agenda bood wat ruimte en dus stond ik 15 minuten later bij haar op de stoep. Ze kwam aanlopen in een zeer uitdagend strak mini jurkje dus ik vroeg haar of ze weer was begonnen met werken. Gespeeld verbolgen lachte ze mijn opmerking weg en gaf aan dat het nu eenmaal warm was. Nog voor we op de snelweg waren legde ze haar hand op mijn been en vroeg ze ondeugend kijkend of er elders nog leven was. Als grapje zei ik dat ze zelf maar op onderzoek moest uitgaan waarna ze over mij pik begon te strelen. Die reageerde vrij snel waarna ze haar hand in mijn broek stopte en mij een beetje aftrok. Al snel was mijn broek open en afgezakt naar mijn knieën zodat mevrouw vrijspel had. Ik reed inmiddels enigszins verhit goed door op de snelweg toen ze haar riem afdeed en op haar knieën op de bijrijdersstoel ging zitten. Ze boog voorover en begon me heerlijk deepthroat te pijpen. De snelheid ging omhoog en ik moest me inhouden om niet klaar te komen. Al snel kwamen we aan op de locatie waar ze moest zijn en ik stapte ook uit hoewel ik dat normaal gesproken nooit deed. Ik zei dat ze de deur snel moest openen en ze liep direct door naar de woonkamer om de buitendeur open te doen. Ik had me in de gang inmiddels helemaal uitgekleed en trok bij de buitendeur haar jurkje omhoog en haar slip uit. Ik duwde haar voorover en gleed zo bij haar naar binnen. Vervolgens floepte mijn pik er een paar keer uit tijdens het neuken waarna ze op haar knieën op de bank ging zitten zodat ik haar doggy kon nemen. Het duurde niet lang voor we beiden waren klaargekomen.
Ik waste me een beetje, trok me kleren aan, gaf haar een zoen en zei dat ze me altijd kon bellen voor een lift. Lachend name we afscheid.
 
Zojuist werd ik gebeld door een inmiddels gestopte dvp die ik af en toe help met bepaalde zaken. Ze had dringend een lift nodig en vroeg of ik even tijd had. Mijn agenda bood wat ruimte en dus stond ik 15 minuten later bij haar op de stoep. Ze kwam aanlopen in een zeer uitdagend strak mini jurkje dus ik vroeg haar of ze weer was begonnen met werken. Gespeeld verbolgen lachte ze mijn opmerking weg en gaf aan dat het nu eenmaal warm was. Nog voor we op de snelweg waren legde ze haar hand op mijn been en vroeg ze ondeugend kijkend of er elders nog leven was. Als grapje zei ik dat ze zelf maar op onderzoek moest uitgaan waarna ze over mij pik begon te strelen. Die reageerde vrij snel waarna ze haar hand in mijn broek stopte en mij een beetje aftrok. Al snel was mijn broek open en afgezakt naar mijn knieën zodat mevrouw vrijspel had. Ik reed inmiddels enigszins verhit goed door op de snelweg toen ze haar riem afdeed en op haar knieën op de bijrijdersstoel ging zitten. Ze boog voorover en begon me heerlijk deepthroat te pijpen. De snelheid ging omhoog en ik moest me inhouden om niet klaar te komen. Al snel kwamen we aan op de locatie waar ze moest zijn en ik stapte ook uit hoewel ik dat normaal gesproken nooit deed. Ik zei dat ze de deur snel moest openen en ze liep direct door naar de woonkamer om de buitendeur open te doen. Ik had me in de gang inmiddels helemaal uitgekleed en trok bij de buitendeur haar jurkje omhoog en haar slip uit. Ik duwde haar voorover en gleed zo bij haar naar binnen. Vervolgens floepte mijn pik er een paar keer uit tijdens het neuken waarna ze op haar knieën op de bank ging zitten zodat ik haar doggy kon nemen. Het duurde niet lang voor we beiden waren klaargekomen.
Ik waste me een beetje, trok me kleren aan, gaf haar een zoen en zei dat ze me altijd kon bellen voor een lift. Lachend name we afscheid.
Goed verhaal
 
Zojuist werd ik gebeld door een inmiddels gestopte dvp die ik af en toe help met bepaalde zaken. Ze had dringend een lift nodig en vroeg of ik even tijd had. Mijn agenda bood wat ruimte en dus stond ik 15 minuten later bij haar op de stoep. Ze kwam aanlopen in een zeer uitdagend strak mini jurkje dus ik vroeg haar of ze weer was begonnen met werken. Gespeeld verbolgen lachte ze mijn opmerking weg en gaf aan dat het nu eenmaal warm was. Nog voor we op de snelweg waren legde ze haar hand op mijn been en vroeg ze ondeugend kijkend of er elders nog leven was. Als grapje zei ik dat ze zelf maar op onderzoek moest uitgaan waarna ze over mij pik begon te strelen. Die reageerde vrij snel waarna ze haar hand in mijn broek stopte en mij een beetje aftrok. Al snel was mijn broek open en afgezakt naar mijn knieën zodat mevrouw vrijspel had. Ik reed inmiddels enigszins verhit goed door op de snelweg toen ze haar riem afdeed en op haar knieën op de bijrijdersstoel ging zitten. Ze boog voorover en begon me heerlijk deepthroat te pijpen. De snelheid ging omhoog en ik moest me inhouden om niet klaar te komen. Al snel kwamen we aan op de locatie waar ze moest zijn en ik stapte ook uit hoewel ik dat normaal gesproken nooit deed. Ik zei dat ze de deur snel moest openen en ze liep direct door naar de woonkamer om de buitendeur open te doen. Ik had me in de gang inmiddels helemaal uitgekleed en trok bij de buitendeur haar jurkje omhoog en haar slip uit. Ik duwde haar voorover en gleed zo bij haar naar binnen. Vervolgens floepte mijn pik er een paar keer uit tijdens het neuken waarna ze op haar knieën op de bank ging zitten zodat ik haar doggy kon nemen. Het duurde niet lang voor we beiden waren klaargekomen.
Ik waste me een beetje, trok me kleren aan, gaf haar een zoen en zei dat ze me altijd kon bellen voor een lift. Lachend name we afscheid.
Zulke dingen maak ik nou nooit mee:oops::oops:
 
Laatst bewerkt:
Ooit een keer een soort van sponsor relatie gehad met een Madurees meisje (Madura is een eiland vlakbij Java).
Zij had mega sterke spieren in haar vagina. Zij kon mij als het ware zonder haar lichaam te bewegen leeg melken.
Uiteraard uiteindelijk gevraagd hoe ze dat voorelkaar kreeg. Veel oefenen zei zij. Uiteraard.
Vervolgens toonde zij mij een soort houtenkegel waarmee zij al als zeer jong meisje mee oefende.
Op mijn vraag wat ik nog kon doen om haar beter te plezieren kwam het verzoek om 'een haar van de staart van een paard' door de voorhuid van mijn penis te naaien zodat ze mij pas echt goed zou kunnen voelen bij het uitvoeren van onze hobby. Daar ging mijn ego. En ik maar denken dat de dames zitten te wachten op 'ons westers ultieme gereedschap' Op mijn vervolg vraag hoe dat dan zat met haar geloof (besnijdenis en maagd tot het huwelijk) antwoorde zij: 'in Indonesië alles anders'.
Het was een erg lief meisje, maar om zover te gaan…… Bovendien waren haar broers wat minder…… (ervaren Indonesië gangers weten wel wat ik bedoel).
 
Tijdens mijn studie moest ik stagelopen bij een bedrijf. Ik was nog behoorlijk groen. Ik was in het weekend tijdens het stappen een collega (ambonees of indo oid) tegengekomen met mijn toenmalige vriendin. Uiteraard de maandag uitvoerig het weekend besproken op de afdeling.
Op een vroeg Jopie (die collega): 'John hou jij echt veel van dat meisje?' Uiteraard heel veel zei ik. Jopie: 'Echt?' Ik: Ja Jopie.
Jopie:'Wil jij haar pis drinken'
Ik: 'Gadver Jopie, wat is dat nou voor vraag. Dat doe je toch niet'
Antwoord Jopie: 'Spijt me dat ik het moet zeggen, maar dan hou je niet echt genoeg van haar'.
Aardige man die Jopie. Veel van geleerd tijdens mijn stage. Later nog een keer tegengekomen bij een privé huis in de Mecklenburgstraat in Eindhoven. 'Ja het was heel veel deze keer, en een knipoog'
 
Tijdens een date met een dame in traditionele thaise massagesalon (dus zonder extra's). Dame pakt haar papieren agenda (wie heeft nog in deze tijd). Opent die in op een datum ongeveer 2 weken verder staat een groot kruis. Zegt ze, 'zullen we weer afspreken? en noemt een datum die kort voor de datum met dat rode kruis. Vraag ik: Hoe zo die datum? Zegt ze: Dat is vlak voor ik ongesteld wordt, en dan heb ik altijd veel meer zin in seks.
Bleek te kloppen. Zij was de enige die extra's deed. Uiteindelijk wel bij haar en bij mij thuis afgesproken. Als het ontdekt zou worden zou ze ontslagen worden.
 
Peis dat het 5j geleden is al. Afgesproken met een Franse aziatische vrouw in regio van Wetteren in een hoeve, zater der een paar verschillende vrouwen die er ontvingen.
Perkeert men wagen en de deur gaat open en er zwaait een redelijk mooie madame naar me. Ik al blij gelijk een klein kind , na babbeltje en drankje richting douche , na enkele minuten komt er nog een andere vrouw binnen en springt erbij en vraagt of ik haar rug wil inzepen en ze zegt dan ook leuk don't forget the front to. Op kamer leuk bezig en komt de douchevrouw naast ons liggen om te kijken en Ze streelt ons beide en pijpt en beft uiteindelijk ons allebei. Kom klaar op de borsten van de aziatische vrouw en douche vrouw likt het op en lacht eens en verdwijnt dan. En dan zijn ze enkele weken later van de wereld bol verdwenen. Zou der nog bij zijn geweest maar ze wist niet of ze zou terug komen
 
Naar de kaper in Chengdu. Van knippen en scheren kwam niks terecht. Een van de beste blowjobs (bzc) ever gehad. Onderhandelen ging met gebaren en een calculator voor de getallen. Dit in een kap- annex massage salon met gordijnen tussen de bedden. Op die bedden wat locale dames die ook gemasseerd werden. Deden net of ze niks merkte. Dame naakt en hard werken terwijl de baas afwisselend 'mijn' dame instructies gaf en in de gaten hield of er 'niemand' de zaak binnen kwam.
Na het hp spuugde de dame na een onwijze luidruchtige rochel mijn prestatie en de rochel in hoekje op de grond. Vet ranzig. Kennelijk was ze wat vochtig geworden want ze gebruikte haar t-shirt om haar onderkant te kuizen.
Twee dagen later nog een leuke date gehad met de bazin. Heerlijk gegeten en gymnastiek oefeningen met bazin en twee van haar vriendinnen die nieuwsgierig waren hoe kleine Johny er uit zag.
Bazin was oke. Hygiëne was ok. Duidelijk ander sociaal milleu. Vriendinnen minder. Gingen ruzie maken wie de 'lading' mocht ontvangen. Met bazin kontakt gehouden tot aan mijn huidige relatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat de dame bij Utrecht Mona die mij net had verwend een schoolboek had liggen. Ze deed een integratiecursus.
Ze moest een verhaaltje schrijven over wildpassages over snelwegen. Ik heb uitgelegd wat dat zijn en toen hebben wij samen het verhaaltje geschreven.

Bij een massagestudio was ik een keer vroeg. De eerste dame kwam aanlopen. Ze deed de deur open en we gingen samen naar binnen. We moesten het massagebed nog naar de kamer verplaatsen. Dat is best een groot ding in die smalle gang. Maar we werken als echte verhuizers goed samen en het bed kwam op zijn plaats.

Na een heerlijk bezoek aan de Chinese dame wilde zij dat ik niet meteen vertrok. Zat nog een beetje aan mij te plukken.
Mijn collega kan jouw haar knippen
Dat was haar zus.
Tijdens het knippen stond zij ook achter de stoel, om aanwijzingen te geven.
Met mijn zaad nog in haar. Alleen zij en ik wisten dat.
Heb nog een foto gemaakt in de kapspiegel.
 
Laatst bewerkt:
Dat de dame tijdens onze gymnastiek oefeningen ongesteld werd of was.
Toen ik merkte dat er 'iets was' werd ik aangespoord om nu niet te stoppen omdat ze bijna klaar kwam na een maand niet gewerkt te hebben.
Ik blij dat ik de doorgaans gebruikelijke orale aktie overgeslagen had.
Het hotel zal wel blij geweest zijn met dat gore laken.
 
Hoort hier niet helemaal thuis, maar beetje in lijn met geparfumeerde douchegel/ parfum dames.
De dame ontving in een slaapkamer zonder cv, maar had een "zibro kamin" kachel op petroleum zonder afvoer.
Kleren op de grond, maar na een uur is dat toch redelijk doortrokken van een petroleumlucht waar je u tegen zegt.
Dat is dus meteen in de was gooien, maar zelfs dan.
 
Ik had een gezelschapsdame uit 'grote stad' meegenomen naar Bali. Dame in kwestie was een beetje competatief ingesteld. Ze bleek van Kalimantan te komen. Kalimantan staat bekend voor de koppensnellers. Ook nu nog.
We hadden ons diner in zo'n bekend restaurant waar ze speenvarken op het menu hadden. Zegt de dame 'ik doe alles met jou wat jij met varken aan het spit doe'. Ik vroeg echt alles? Ja zegt ze en als ik het niet durf doe ik 24 uur lang alles wat jij wilt.
Da's een makkie.
Ik stak twee vingers in het achterwerk van dat varken en likte uitgebreid mijn vingers af.
Tot afgrijzen van de aanwezige toeristen en mijn speelkameraadje voor die week.
Dus mocht ik 24 uur alles.
De climax kwam de volgende ochtend.
Ik had zo'n op afstand bedienbaar vibrator eitje meegenomen en vroeg haar dat ding in te brengen voordat we naar het ontbijt gingen. Dat deed ze uiteraard….
Dat ding was kennelijk van inferieure kwaliteit.
Terwijl was zaten te eten ging dat ding aan. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, fun for two.
Alleen zorgde de houten stoelen van het 'minimal design' restaurant voor 'fun for manny'. Kennelijk zat ze wat onhandig want de zitting van haar stoel werkte als een soort klankbord.
Ze dacht zich er handig vanaf te maken doordat ding 'naar buiten' te werken.
Bij het verlaten van het restaurant liep een jong serveerstertje ons achterna om het verloren voorwerp te overhandigen. Ik denk dat ze geen flauw idee had wat het was. (Batterij was gelukkig leeg inmiddels.
Wij terug naar de kamer om onze ontbijt te evalueren. En de batterij van dat ding op te laden.
Was een lieve vrouw. Net als ik ADHD. Dus te ingewikkeld om samen verder te gaan.
 
Het is al een eeuwigheid geleden en toch zijn mijn eerste 2 DVP ervaringen me nog steeds bijgebleven.

Mijn allereerste afspraakje had ik gemaakt met een zekere Gina, privé-ontvangst. Waar ik haar contactgegevens gevonden had weet ik niet meer , redlights.be bestond nog niet. Net voor ik vertrok had ik de straat en huisnr. telefonisch doorgekregen. Gina had me gezegd dat ik mocht parkeren op de oprit voor de garagepoort. Bestemming was Roeselare, nabij de Ring, dichtbij de afrit Rumbeke (A17). Het bleek een nieuwbouw villa te zijn waarvan de oprit en de tuin nog niet was aangelegd, er lagen nog loopplanken tot aan de voordeur. Aangekomen had ik mij toch niet op de oprit geparkeerd maar iets verderop in de straat. Net op het moment dat ik aanbelde aan de voordeur, reed er een auto de oprit op en parkeerde zich voor de garagepoort. Terwijl de elektrische poort opende stapte er een man uit de auto die mij nogal aanstaarde. Ik knikte vriendelijk goedendag, zonder enige tegenreactie. Uit de koffer van zijn auto haalde hij een grote frigobox en liep vervolgens de garage binnen en vroeg mij ondertussen "of hij mij kon helpen". Ik zei dat ik voor Gina kwam waarop hij repliceerde dat ik mij vergiste, er woonde daar geen Gina. Ik maakte direct rechtsomkeer, de garagepoort was nog maar net gesloten of ik hoorde terug geroezemoes achter mij. Ik draaide mij om en zag dat de voordeur op een kier geopend was en een gedempte vrouwenstem zei van achter de deur : dat ze ziek was en me niet kon ontvangen waarna de deur zachtjes sloot. Ik heb nooit meer iets gezien of gehoord van die 'Gina'.

Bij deze was privé-ontvangst voor enige tijd op mijn verlanglijstje vervangen door privé-huis. Dat was me toch iets te link.
 
Wat ik nooit zal vergeten is hoe ik bij een bezoekje aan een Oekraïnse schone(waar ik reeds 2 maal was geweest) bij de derde keer bijna haar kitten verpletterde.
Het kutdier wou er altijd bij horen tijdens de bezigheden in bed. En op het moment dat we van cowgirl naar Doggy overschakelde ging ik met mijn knie en de volle 95kilo op het beestje.
Vervolgens viel onze Oekraïnse schone ff uit haar rol en kreeg ik een hele tirade te verwerken waar ik niks van verstond.
Toen ze eenmaal zag dat kleine kittekato het had overleefd ging ze in no second terug in haar rol van dvp. Heb toen nog met haar kittekato kunnen spelen maar de goesting was wel ff minder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan