Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ook iets met huisdieren...
of ik het geil vond om te zien , hoe ze haar hond (flinke) herder verwende , oraal en natuurlijk op zijn hondjes... NATUURLIJK NIET !!! riep ik.... dacht op de terugweg in de auto , natuurlijk wel... gelukkig had ik haar niet gebeft en gezoend...

Beetje warrig verhaal, wat bedoel je precies?
 
niet per se een "raar" moment, maar wel iets wat ik het waard vind om te delen:

Vandaag was ik bij een DvP in een massagesalon. Ze kwam oorspronkelijk uit Zuid-Amerika, dus communicatie verliep wat moeizamer, maar niet onplezierig.
Ik had gekozen voor een body to body nuru massage, en alles verliep prima. Ik had nog wat extra's als pijpen en 69 genomen en genoot van de date. Tegen het einde van de date en richting het hoogtepunt gaf ze mij een heerlijke mix van hand en mond-werk. Ik kwam echt heerlijk klaar, en ze bleef maar door gaan. Ze begint over het aanschaffen van extra tijd, en ik vertel haar dat ik al klaargekomen was, maar dit begreep ze blijkbaar niet. ineens begon ze weer intens te trekken en pijpen. Daarna komt ze weer omhoog en vraagt ze of ik extra tijd wil, ik zeg weer dat ik al klaargekomen ben en wederom intens pijpen en trekken. Dit heeft zich voor nog zo'n kwartier extra voorgedaan, en in al die tijd bleef ze maar heerlijk pijpen en trekken terwijl ik al klaargekomen was en ik langzamerhand in een soort orgasme coma gleed van de gevoeligheid.
Op het einde zei ze dat haar hand en mond moe werden en kreeg ik eindelijk de kans om buiten adem 'finish, i am finished!' te roepen.
ik liep naar buiten alsof ik gemaakt was van veertjes!
Heb je mogelijk een linkje naar haar? Klinkt namelijk heel goed
 
Een jaar of 6 terug in Bangkok een mooie jonge dame van de straat opgepikt. In de hotelkamer begon ze me al driftig te tongen. Een goed begin. Op het bankje gelijk mijn broek open en mijn pik in haar mond. Nog beter! Lekker aan haar borsten likken waarop ze zei "they are small". No they are lovely was mijn feedback. Verder de kleren uit en heerlijk blijven tongen. Mijn hand in haar slipje en....... what the fuck, ben ik daar een ladyboy aan het tongen. Ik dacht wat nu. Gelukkig was ik al meer en meer geïnteresseerd geraakt in ladyboys videos. Nu het echte werk. Knop om en werd nog geiler dan ik al was. Samen onder de douche. Wel vreemd 2 stijve pikken zo bij elkaar. Nog vreemder was om de eerste keer een stijve pik in mijn mond te nemen. Heerlijk elkaar lopen pijpen. Kwam giga klaar. Daarna heeft ze zich nog afgetrokken en kwam over mijn pik klaar. Weer een nieuwe beleving. Sperma van een ander over mijn lul uitgesmeerd.
Dit was mijn eerste van tot nu toe 5 ladyboy ervaringen maar een om nooit te vergeten.
 
Jaren geleden had ik een trio met 2 DVP's. Het rare was dat 1 van de 2 haar bh aanhield de hele sessie. Ik mocht wel aan haar borsten zitten, maar haar bh hield ze aan. Zelfs de andere DVP zei haar een paar keer om alles gewoon lekker uit te doen. Ze ging daar niet op in.

Toen we aan het nagenieten waren onder het genot van een joint, zei de dame die haar bh aanhield dat ze best wel jaloers was op hoe groot de borsten van de andere dame waren, en dat dat haar onzeker maakte. Ter info: dame die haar bh aanhield had een B-cup (geen siliconen) en de andere dame had een D-cup (met siliconen). Ik kon me haar onzekerheid echt niet voorstellen, want denkend vanuit mijn mannenbrein was ik allang al blij dat ik 2 paar borsten had om mee te spelen (en ik had zelfs een lichte voorkeur voor haar natuurlijke borsten). Maar ze was jong, zat niet zo lang in het vak en had volgens mij ook niet veel ervaring met trio's.

Het was voor mij toen wel apart om te beseffen dat DVP's ook onzeker kunnen zijn, het lijken net mensen :)
 
Jaren geleden had ik een trio met 2 DVP's. Het rare was dat 1 van de 2 haar bh aanhield de hele sessie. Ik mocht wel aan haar borsten zitten, maar haar bh hield ze aan. Zelfs de andere DVP zei haar een paar keer om alles gewoon lekker uit te doen. Ze ging daar niet op in.

Toen we aan het nagenieten waren onder het genot van een joint, zei de dame die haar bh aanhield dat ze best wel jaloers was op hoe groot de borsten van de andere dame waren, en dat dat haar onzeker maakte. Ter info: dame die haar bh aanhield had een B-cup (geen siliconen) en de andere dame had een D-cup (met siliconen). Ik kon me haar onzekerheid echt niet voorstellen, want denkend vanuit mijn mannenbrein was ik allang al blij dat ik 2 paar borsten had om mee te spelen (en ik had zelfs een lichte voorkeur voor haar natuurlijke borsten). Maar ze was jong, zat niet zo lang in het vak en had volgens mij ook niet veel ervaring met trio's.

Het was voor mij toen wel apart om te beseffen dat DVP's ook onzeker kunnen zijn, het lijken net mensen :)
Ja, mijn vaste meisje is heel onzeker over haar kleine borsten. Doet vaak haar handen zo, dat ze bedekt zijn, of probeert mij zo te 'sturen' dat ik niet, of niet te veel, aan haar borsten lik. Soms d'r haar ervoor gooien. Ze heeft het al een paar keer gezegd, dat ze super onzeker is over haar borsten, en dat merk ik dus in die kleine dingetjes. Ze is ook nog vrij jong en die onzekerheid is daar een beetje eigen aan.

Het lijkt langzaam wel een beetje te veranderen. Normaal als ze bovenop zit, buigt ze ver naar voren zodat d'r borsten minder goed zichbaar zijn, maar de laatste keer ging ze wel helemaal rechtop zitten, en ze merkte nog op dat dit voor haar heel kwetsbaar voelde. Nu heb ik haar ook al vaak gezegd -en getoond- hoe opwindend ik ze vind, en voordat ze zo cowgirl ging doen, zei ik haar dat ik wou dat zij haar borsten net zo mooi zou vinden als ik.

Nu wil ik mijn rol zeker niet groter maken dan die is, maar ik denk dat ik er tenminste een klein beetje aan heb bijgedragen dat ze ze niet helemáál meer 'verstopt'. Ik hoop haar de plannen voor een borstvergroting ook nog uit d'r hoofd te praten.

Tja, het zijn net mensen, hè... met al hun onzekerheden.
 
Iets in die trend meegemaakt.
Toen ik klaarkwam bij het meisje vlogen de klodders in het rond en een groot deel belandde op mijn borst.
Ik moest blijven liggen en het meisje schraapte het sperma van mijn borstkas en deed het in een condoom dat reeds gedeeltelijk gevuld was met sperma.
Ik vroeg wat hiervan de bedoeling was, en ze moest blijkbaar een gevuld condoom met sperma van verschillende mannen hebben.
Een klant die later op de avond ging komen zou dat moeten opdrinken zei ze.
Heerlijk 🙂 Al zie ik het ze liever klaarmaken ter plekke 😇
 
Laatst bewerkt:
Dit is het raarste wat ik zelf ooit heb gedaan 😂

Ik was een beetje ongesteld dus ik had een beppie in gedaan (dit is een soort sponsje dat als tampon werkt die je niet voelt tijdens de seks)
Alleen na dat me bezoeker weg was en ik de beppie er uit wou halen was die zo goed als verdwenen. Ik heb met me vingers lopen zoeken maar kon hem nergens meer voelen.

Een paar weken hiervoor had ik een bezoeker waar ik wel een goeie klik mee voelde. Hem heb ik geappt met, heb je zin in een date nu? Gelukkig had deze man tijd en zin en kwam dus langs. Eenmaal bij mij thuis vertelde ik hem pas over mijn beppie probleem en dat ik hem eigenlijk daarvoor gevraagd heb.

Hij vond het gelukkig geen probleem en wou me graag helpen! Met een eendenbek een vol uur en stokjes van de Chinees heeft hij mijn poes eindelijk van die beppie kunnen bevrijden. 😂

Toen hebben we het samen nog even leuk gehad en heeft hij me ook nog eens uit zich zelf voor de volle date betaald.

Deze man was echt een topper!
 
Dit is het raarste wat ik zelf ooit heb gedaan 😂

Ik was een beetje ongesteld dus ik had een beppie in gedaan (dit is een soort sponsje dat als tampon werkt die je niet voelt tijdens de seks)
Alleen na dat me bezoeker weg was en ik de beppie er uit wou halen was die zo goed als verdwenen. Ik heb met me vingers lopen zoeken maar kon hem nergens meer voelen.

Een paar weken hiervoor had ik een bezoeker waar ik wel een goeie klik mee voelde. Hem heb ik geappt met, heb je zin in een date nu? Gelukkig had deze man tijd en zin en kwam dus langs. Eenmaal bij mij thuis vertelde ik hem pas over mijn beppie probleem en dat ik hem eigenlijk daarvoor gevraagd heb.

Hij vond het gelukkig geen probleem en wou me graag helpen! Met een eendenbek een vol uur en stokjes van de Chinees heeft hij mijn poes eindelijk van die beppie kunnen bevrijden. 😂

Toen hebben we het samen nog even leuk gehad en heeft hij me ook nog eens uit zich zelf voor de volle date betaald.

Deze man was echt een topper!
Uh ja, dat is vrij bijzonder ja. Ik verwachtte ook niet dat een vrouw zoiets door een man laat doen, dat het met een andere dame wat minder ongemakkelijk zou zijn.

Stokjes van de Chinees, dat klinkt als een soort dokter Bibber 🤭
 
Dit is het raarste wat ik zelf ooit heb gedaan 😂

Ik was een beetje ongesteld dus ik had een beppie in gedaan (dit is een soort sponsje dat als tampon werkt die je niet voelt tijdens de seks)
Alleen na dat me bezoeker weg was en ik de beppie er uit wou halen was die zo goed als verdwenen. Ik heb met me vingers lopen zoeken maar kon hem nergens meer voelen.

Een paar weken hiervoor had ik een bezoeker waar ik wel een goeie klik mee voelde. Hem heb ik geappt met, heb je zin in een date nu? Gelukkig had deze man tijd en zin en kwam dus langs. Eenmaal bij mij thuis vertelde ik hem pas over mijn beppie probleem en dat ik hem eigenlijk daarvoor gevraagd heb.

Hij vond het gelukkig geen probleem en wou me graag helpen! Met een eendenbek een vol uur en stokjes van de Chinees heeft hij mijn poes eindelijk van die beppie kunnen bevrijden. 😂

Toen hebben we het samen nog even leuk gehad en heeft hij me ook nog eens uit zich zelf voor de volle date betaald.

Deze man was echt een topper!
Bedankt om mijn fantasie maar weer eens op te wekken. Heb er toch smakelijk om gelachen. Denk dat jij dat nu ook doet alhoewel je destijds best ongerust was.
Ik dacht echt dat die man het aan zijn piemel was blijven hangen zonder dat hij het in de gaten had 😂
 
Phuket Tiger Disco jaren geleden een hele leuke dame die zich aanbood en voor me ging staan deed haar jurkje omhoog en tegen me aan begon te rijden,
ik had deze dame nog nooit gezien, wel ff een ladyboy check want je weet nooit ...was 100 procent een dame...en ,m zonder pardon van achter heerlijk in haar poesje genomen en vol gespoten op pompende house beats, haar vriendin naast haar aanschouwde dit met een een lach en kreeg onder genot een smakelijke coctail zonder K aangereikt van haar en cheers ..., Dit maak ik hier nou nooit mee....Had wel ff spijt om het zomaar zonder condoom te doen maar geen klachten over gehouden...
 
Laatst bewerkt:
Phuket Tiger Disco jaren geleden een hele leuke dame die zich aanbood en voor me ging staan deed haar jurkje omhoog en tegen me aan begon te rijden,
ik had deze dame nog nooit gezien, wel ff een ladyboy check want je weet nooit ...was 100 procent een dame...en ,m zonder pardon van achter heerlijk in haar poesje genomen en vol gespoten op pompende house beats, haar vriendin naast haar aanschouwde dit met een een lach en kreeg onder genot een smakelijke coctail zonder K aangereikt van haar en cheers ..., Dit maak ik hier nou nooit mee....Had wel ff spijt om het zomaar zonder condoom te doen maar geen klachten over gehouden...
Dat is Pheung. Heeft inmiddels al drie kinderen op die manier gekregen. Laatste wat ik over haar hoorde is dat ze in Nong Khai woont en een eigen eetkraampje heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik had op mijn zoektocht naar een geschikte massagesalon al een aantal malen een bezoek gebracht aan deze betreffende salon. De salon is niet op mijn lijst gekomen, ze zijn er keurig netjes ... op één bezoek na dan.
Na een heerlijk strelende massage begon ik haar aan te raken en ik kwam er achter dat zij vooral opgewonden raakte van het sabbelen en zuigen aan haar borsten.
We besloten tot het volgende:
Ik verschoof wat op de massagetafel zo, dat zij er naast kon liggen.
Dat valt nog niet mee op zo'n smalle tafel, dus mijn arm moest stevig om haar heen.
Ik schoof ook wat omlaag zodat haar borsten in mijn gezicht priemden en bediende haar. Zij masturbeerde ondertussen tot een geweldig hoogtepunt.
Toen ze bijgekomen was en weer naast de tafel stond voelde ik het resultaat. Echt nog nooit zo een boternat poesje gevoeld. Het is bij die ene keer gebleven, ze was bij het volgende bezoek weg.
 
Ik had op mijn zoektocht naar een geschikte massagesalon al een aantal malen een bezoek gebracht aan deze betreffende salon. De salon is niet op mijn lijst gekomen, ze zijn er keurig netjes ... op één bezoek na dan.
Na een heerlijk strelende massage begon ik haar aan te raken en ik kwam er achter dat zij vooral opgewonden raakte van het sabbelen en zuigen aan haar borsten.
We besloten tot het volgende:
Ik verschoof wat op de massagetafel zo, dat zij er naast kon liggen.
Dat valt nog niet mee op zo'n smalle tafel, dus mijn arm moest stevig om haar heen.
Ik schoof ook wat omlaag zodat haar borsten in mijn gezicht priemden en bediende haar. Zij masturbeerde ondertussen tot een geweldig hoogtepunt.
Toen ze bijgekomen was en weer naast de tafel stond voelde ik het resultaat. Echt nog nooit zo een boternat poesje gevoeld. Het is bij die ene keer gebleven, ze was bij het volgende bezoek weg.
En is zij nooit meer terug gekomen?
Is het een Thaise geweest?
Is zij misschien weggestuurd omdat haar activiteiten buiten de kamer te horen waren?
 
En is zij nooit meer terug gekomen?
Is het een Thaise geweest?
Is zij misschien weggestuurd omdat haar activiteiten buiten de kamer te horen waren?
Ik bij het volgende bezoek naar haar gevraagd.
Je weet hoe dat gaat, ze deden of ze nog nooit van die naam gehoord hadden.
Het was echt een Chineesje.
Het was zo'n studentje dat bij binnenkomst het schoolboek weglegt.
Ik denk dat ze geprobeerd heeft en dat het niet iets voor haar was. Niet iedere klant zal zo gericht zijn geweest op haar plezier.
 
Ik bij het volgende bezoek naar haar gevraagd.
Je weet hoe dat gaat, ze deden of ze nog nooit van die naam gehoord hadden.
Het was echt een Chineesje.
Het was zo'n studentje dat bij binnenkomst het schoolboek weglegt.
Ik denk dat ze geprobeerd heeft en dat het niet iets voor haar was. Niet iedere klant zal zo gericht zijn geweest op haar plezier.
Of bevinden de dames zich in het illegale circuit en worden ze daarom door Europa rondgereisd? Wie zal het zeggen.....
 
Of bevinden de dames zich in het illegale circuit en worden ze daarom door Europa rondgereisd? Wie zal het zeggen.....
Ik denk dat dit met Chineese dames in de prostitutie wel zo werkt.
Maar voor de massagewereld treft dat vlgs. mij niet toe. Dat zijn in mijn waarneming toch nog gescheiden werelden. Ook al kunnen de geboden activiteiten overlappen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft @Tepellover gelijk. Daarom zijn wel de dames in de salons vaak een stuk ouder. Als je echt piepjong wilt, dan zit je toch het illegale circuit. Dan heb je daar ook weer twee gescheiden werelden. De gefotoshopte shit van dames die uit Spanje gehaald zijn. Ook niet altijd miss China en die hebben ons dan als klant. En daarnaast de absolute model-achtige types van in de twintig en die zitten in die afgeschermde privéhuizen voor alleen Chinese mannen. Wij kunnen daar heel moeilijk binnenkomen. 😥
 
Dit was niet bij een DvP maar eigenlijk meer onderweg richting...
Ik was dus pas op zoek naar Tida Thai in Rotterdam. Ik was hier nog nooit geweest en met het adres in mijn hoofd ging ik op zoek. Ik vond het adres en belde aan. De deur werd open gedaan en ik liep naar binnen, zie ik ineens boven een jonge gozer (ik denk 15)naar mij staren die daarna weer in de kamer verdween. Ik liep naar boven en werd ineens verwelkomd door een buitenlandse jongen met een playstation controller in zijn handen.
"yeahh uhh.. I think I am at the wrong adress"
"hahaha yes I think you are man"
"sorry, have a nice day"
Daarna toch maar eens google er weer bij gepakt: bleek ik 82c te hebben onthouden ipv 81c.
Een van de raarste momenten voor mij en zeker iets wat ik niet gauw meer zal vergeten
Wil dat ook is bezoeken , is het benedenhuis of moet je naar boven ?
 
Een meid waar ik een periode mee afsprak vertelde steeds wat meer over zichzelf.
Leuke klik. Fijne dates.
Haar naam wist ik al lang, op gegeven moment vertelde ze haar achternaam.
Waarop ik zei: ben je familie van die en die?
(Een zakelijke klant van me)
Ze keek me geschrokken aan... hoe ik die man kende?
Ik zei, dat is een klant van me.
Nou zei ze... dat is mijn vader!
We hebben hier allebei maar wijselijk over gezwegen.
Zoeen rare gedachte als ik die man nu zie.
Zijn dochter is wel veel leuker in de omgang als hij 🤣😆
 
Een meid waar ik een periode mee afsprak vertelde steeds wat meer over zichzelf.
Leuke klik. Fijne dates.
Haar naam wist ik al lang, op gegeven moment vertelde ze haar achternaam.
Waarop ik zei: ben je familie van die en die?
(Een zakelijke klant van me)
Ze keek me geschrokken aan... hoe ik die man kende?
Ik zei, dat is een klant van me.
Nou zei ze... dat is mijn vader!
We hebben hier allebei maar wijselijk over gezwegen.
Zoeen rare gedachte als ik die man nu zie.
Zijn dochter is wel veel leuker in de omgang als hij 🤣😆
Wat een verhaal zeg. Prachtig heb je haar vader ooit nog fevraagd hoe het met zijn kinderen gaat 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan