Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt mij een drietal grappige verhalen van afgelopen jaar naar boven:

1. Dit was tijdens het afscheid nemen van een dame na een heerlijk uur met haar. Ze was een beetje hyperactief, weet niet of ze aan de drugs zat. In de smalle gang begon ze te dansen en allerlei kanten op te gaan. Ze keek niet uit en stootte haar hoofd keihard tegen een uitstekend stukje muur. Ze moest bijna huilen van de pijn en vloog in mijn armen voor een knuffel

2. Bezocht een dame net na een workout in de gym. Tijdens missionaris kreeg ik opeens kramp in mijn buikspieren en ik had een beetje moeite met ademen. Waren we net zo lekker bezig, moest het onderbroken worden. Ze was heel bezorgd en bleef vragen of het goed met me ging. Na een paar minuten rust weer verder gegaan en gelukkig geen last meer gehad

3. Ik bezocht een dame wat later op de avond. Ze sprak geen Nederlands of Engels, communicatie ging via Google Translate. Toen we klaar waren, vroeg ze me waar ze sigaretten kon halen (ze was niet bekend in de buurt). De supermarkt ging dicht dus ik zei dat het tankstation een andere optie is. Ze vroeg of ik haar kon brengen met de auto. Mijn auto zat geparkeerd op 20 minuten lopen (omdat het daar gratis was), dus het plan was om samen naar het tankstation te lopen. Het was koud en ze was aan het klagen: "Je kan wel zo duur betalen voor een hoer maar niet een paar euro's meer om dichtbij te parkeren...?" 😂 Daar had ze wel een punt.
Vanaf het tankstation ben ik de auto gaan halen, pikte ik haar op bij het tankstation en heb ik haar weer thuis afgezet. Mij is vroeger altijd gezegd om nooit bij vreemden in de auto te stappen, het gebeurt dus toch... :)
 
. Mijn auto zat geparkeerd op 20 minuten lopen (omdat het daar gratis was), dus het plan was om samen naar het tankstation te lopen. Het was koud en ze was aan het klagen: "Je kan wel zo duur betalen voor een hoer maar niet een paar euro's meer om dichtbij te parkeren...?" 😂 Daar had ze wel een punt.
Ik kan je geen ongelijk geven. Autorijden is al duur genoeg en op sommige plaatsen betaal je je scheel om er te mogen staan.
Al is het een klein bedrag in verhouding tot wat je betaalt voor een dame, het kan geen kwaad om hier en daar wat uit te sparen.
 
Het was koud en ze was aan het klagen: "Je kan wel zo duur betalen voor een hoer maar niet een paar euro's meer om dichtbij te parkeren...?" 😂 Daar had ze wel een punt.
"Je verdient wel € 150 per uur, maar je kunt niet betalen voor een taxi?"

Je moet maar durven nadat een klant zo vriendelijk is je met de auto op te willen halen.
 
Ik weet niet of ik het raar moet noemen. Ben een tijdje geleden bij een dvp geweest. Had het idee dat ze het niet echt beroepsmatig deed, maar af en toe als bijverdienste en ook voor haar eigen genot.

Deze vrouw ging op me zitten en is werkelijk 20 min op me heen en weer gegaan als een soort van tornada. Ze bleef echt in superhoog tempo doorgaan. Aan het eind droop het zweet van haar af.

Veel meegemaakt maar zo heftig nog nooit.
 
Dat is een zeldzaam exemplaar.
Zelf nooit meegemaakt, maar van een schrijver die zijn ervaringen ooit deelde, kwam een soortgelijk verhaal over een dame die flink tekeer ging.
 
Misschien niet raar, maar wel waar:

Ooit met een Spaans-Belgische in missio aan het wippen. Niet dat het zo geweldig was, maar schijnbaar was de druk toch hoog. Ik vroeg of ik over haar heen mocht spuiten en dat mocht. Dus ik trek mijn pik er uit, haal het condoom er af en binnen een paar rukken spoot ik een hele grote straal, vanaf haar kutje tot..... in haar haren. Ze werd me toch een partijtje kwaad! Ik heb mijn excuses aangeboden en zo snel als mogelijk naar buiten.
 
Misschien niet raar, maar wel waar:

Ooit met een Spaans-Belgische in missio aan het wippen. Niet dat het zo geweldig was, maar schijnbaar was de druk toch hoog. Ik vroeg of ik over haar heen mocht spuiten en dat mocht. Dus ik trek mijn pik er uit, haal het condoom er af en binnen een paar rukken spoot ik een hele grote straal, vanaf haar kutje tot..... in haar haren. Ze werd me toch een partijtje kwaad! Ik heb mijn excuses aangeboden en zo snel als mogelijk naar buiten.
Ja! Een dame helemaal onderspuiten! Best geil!
Maar... werk alleen als zij dus ook (erg) geil is... Dus daar moet je dus eerst wel voor werken!

Anders... krijg je dat dus: akward... of zelfs misnoegd!
 
Ja! Een dame helemaal onderspuiten! Best geil!
Maar... werk alleen als zij dus ook (erg) geil is... Dus daar moet je dus eerst wel voor werken!

Anders... krijg je dat dus: akward... of zelfs misnoegd!
Het werkte bij haar alleen als je niet in haar haren spoot. ;) Ze heeft gepoogd het met een doekje weg te poetsen, maar dat lukte niet.
 
Het werkte bij haar alleen als je niet in haar haren spoot. ;) Ze heeft gepoogd het met een doekje weg te poetsen, maar dat lukte niet.
Ai!!! In der haren! Dat hebben de meesten idd niet graag!

Tip: nooit over haar heen spuiten in 'missio'... want dan gaat het gegarandeerd helemaal over haar heen! Beter als zij voor je zit... en je spuit over die fraaie borsten!

Er zijn trouwens heel wat vrouwen... -ook bij betaalsex- die wat graag 'spuitende mannen' zien hoor! Lekker!
 
Laatst bewerkt:
Misschien niet raar, maar wel waar:

Ooit met een Spaans-Belgische in missio aan het wippen. Niet dat het zo geweldig was, maar schijnbaar was de druk toch hoog. Ik vroeg of ik over haar heen mocht spuiten en dat mocht. Dus ik trek mijn pik er uit, haal het condoom er af en binnen een paar rukken spoot ik een hele grote straal, vanaf haar kutje tot..... in haar haren. Ze werd me toch een partijtje kwaad! Ik heb mijn excuses aangeboden en zo snel als mogelijk naar buiten.
Ooit bijna gelijkaardige ervaring gehad met de memorabele Sharon. Was knal in gezicht net niet in het haar en gelukkig kon zij er wel om lachen. " die had ik niet zien komen " was haar lachende reactie.
 
Mijn eerste bezoek was ook meteen de raarste.
Zo'n 35 jaar geleden was ik in Amsterdam met een vrijgezellen feest, al aardig in de olie kwam ik bij een dvp terecht.
Zo zou me pijpen voor 25 gulden en moest meteen betalen, ik had alleen 50,- dus ze gaf het aan de man die bij de door stond om te wisselen.
Ik lag al met mijn broek naar benen op het bed maar zij moest eerst nog plassen dus pakt ze een teiltje onder het bed vandaan en plast daar in, kiept hem leeg in de gootsteen, wast zichzelf en begint met pijpen.
Door de drank kreeg ik hem niet omhoog dus was het snel afgelopen.
Toen geprobeerd om mijn wissel geld terug te krijgen maar ze begon te schreeuwen en ik werd door de deurman hardhandig naar buiten gewerkt.
 
Eens was ik op bezoek in een parenclub die al enige jaren ter ziele is. Ik kwam daar een leuke dame tegen en we zagen elkaar wel zitten. Van zitten kwam snel liggen, ik op haar, en het kwakkie wilde niet echt komen. Tijdens mijn wandelcarierre kom ik vaker niet dan wel klaar. Deze heerlijke schat pakte er een sexboekje bij. Nu ben ik niet echt een top minnaar, maar dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Goed, zij begint een smerig verhaal voor te lezen. Hardop dus. En dat heeft positief effect op mijn sperma productie. Binnen een paar minuten krijs ik de pannen van het dak en pomp het condoom tot aan de rand toe vol.
"Dat had je even nodig he" sprak de slet tegen me. We hebben nog vaker het bed en de smerige verhalen gedeeld. Nadat de tent ter ziele was gegaan, heb ik haar nooit meer gezien. Zulke geile orgasmes ook niet meer gehad.
 
Mijn eerste bezoek was ook meteen de raarste.
Zo'n 35 jaar geleden was ik in Amsterdam met een vrijgezellen feest, al aardig in de olie kwam ik bij een dvp terecht.
Zo zou me pijpen voor 25 gulden en moest meteen betalen, ik had alleen 50,- dus ze gaf het aan de man die bij de door stond om te wisselen.
Ik lag al met mijn broek naar benen op het bed maar zij moest eerst nog plassen dus pakt ze een teiltje onder het bed vandaan en plast daar in, kiept hem leeg in de gootsteen, wast zichzelf en begint met pijpen.
Door de drank kreeg ik hem niet omhoog dus was het snel afgelopen.
Toen geprobeerd om mijn wissel geld terug te krijgen maar ze begon te schreeuwen en ik werd door de deurman hardhandig naar buiten gewerkt.
Altijd gepast geld meenemen bij een bezoek aan een dvp
Jouw verhaal had zo bij jambers gekund.😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan