Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar jaar terug in een Duitse Saunaclub, ben lekker bezig, komt er een dame de kamer binnen, vroeg of we nog gevulde condooms hadden liggen want ze had een klant die ze graag wou leegdrinken.. triomfantelijk toonde ze al een aantal condooms die ze vanaf andere kamers had verzameld om het verhaal kracht bij te zetten.
Wat was dat? vroeg ik aan mijn meisje, nou zei ze die klant komt hier wel vaker en wil dan altijd gebruikte (lees volle) condooms van andere kerels leeglikken.
Ik heb ook ooit het verzoek gehad of de gevulde condoom daar voor gebruikt kon worden, nu blijkt dat dezelfde wandelaar ook bij mijn bezoeken komt, wat is de wereld weer klein.
 
Arnhem, back in the nineties Hisveltplein, Cindy privé zat te wachten op een kamertje tijdens voorstelronde toen er een leuk ding met een document de kamer op kwam. 'Wat heb jij daar dan voor documenten bij je?', 'Is mijn sollicitatiebrief', klonk er uit het geile mondje van het halfbloedje. 'Ze zeiden dat ik het maar eens moest proberen'. Dit was niet aan dovemansoren gericht, ik heb met haar de halve Kamasutra doorgewerkt en het klinkt cliché maar ze was een natuurtalent...met de wilde frisheid van limoenen. Na een kwartier neuken hield ik het niet meer en spoot haar vol....Ze keek even teleurgesteld en lachte toen, 'Je bent aangenomen als het aan mij ligt schat', voegde ik haar nog toe. Volgens mij waren er voor het opheffen van het bordeelverbod, in de gedoogperiode zeg maar, veel meer nederlandse meiden actief in de branche. Althans dat idee kreeg ik destijds bij Cindy....niet dat ik wat tegen buitenlandse meiden heb maar dat ervoer ik toen zo. Hoefde ook nooit engels, duits of whatever language te bezigen...Tegenwoordig moet ik ze met een vergrootglas zoeken...Maar goed dat kan ook aan mij liggen en een verkeerde perceptie van plaats en tijd....
 
Volgens mij waren er voor het opheffen van het bordeelverbod, in de gedoogperiode zeg maar, veel meer nederlandse meiden actief in de branche. Althans dat idee kreeg ik destijds bij Cindy....niet dat ik wat tegen buitenlandse meiden heb maar dat ervoer ik toen zo. Hoefde ook nooit engels, duits of whatever language te bezigen...Tegenwoordig moet ik ze met een vergrootglas zoeken...Maar goed dat kan ook aan mij liggen en een verkeerde perceptie van plaats en tijd....
Ik ben het met je eens. Vroeger stelden zich (nagenoeg) enkel Nederlandse vrouwen voor en de een nog mooier dan de ander. De tijden zijn veranderd. Er zijn nog wel Nederlandstalige meiden, maar niet die aan mijn smaak voldoen. De buitenlandse meiden nemen de plaatsen in en daar zit af en toe wel een lekker snoepje tussen.
 
Ik had een langdurige sessie bij mijn vaste dame en we waren net aan de tweede ronde begonnen toen we in de andere kamer naast ons een steeds verder oplopend en verhitte discussie hoorde tussen klant en dame. We probeerden ons er niet door te laten afleiden maar het liep steeds verder uit de hand en mijn dame wilde toch polshoogte gaan nemen. Enigszins teleurgesteld liet ik haar gaan en ze liep poedeltje naakt naar de andere kamer. Daar nam ze direct deel aan de verhitte discussie waarbij er met spullen werd gegooid en deuren werd geslagen. Omdat ik wel wat bezorgd was over het welzijn van beide dames stond ik op van het bed en liep met mijn nog altijd fier overeind staande pik naar de gang. Daar vroeg ik of ik misschien kon helpen waarna zes ogen mijn kant opkeken en de discussie direct verstomde. Voordat ik antwoord kreeg liep de klant van de trap achtervolgt door zijn dame die terloops twee keer haar hoofd keerde om naar mij te kijken en me met een knikje bedankte. Toen ik vertrok bedankte ze me uitgebreid want ze bleek een slaande ruzie te hebben met een vaste klant over bepaalde handelingen. Later hoorde ik van mijn dame dat ze erg gecharmeerd was van mijn voorkomen en dat ze ons wel eens zou willen vergezellen. Helaas is het daar nooit van gekomen.
 
Ik heb wel enkele keren meegemaakt dat de huis genoot van mijn dame tijdens de actie de kamer binnen stapte. Het minst vervelend vond ik het toen ik al mijn dame penetreerde. Zo wie zo natuurlijk de lekkerste plek voor onze penissen maar in deze situatie vond ik het totaal niet erg.
Dat ken ik. In het verre verleden ook meegemaakt. Lag heerlijk te sexen met een meisje, komt er een ander meisje via de gezamelijke badkamer de kamer binnen om ons even aan te moedigen. Het maakte me bijzonder geil. Was achteraf gezien het moment waarop bij mij iets getriggerd werd, namelijk dat ik dit waardeerde en vaker mee wou maken. Na inmiddels vele gangbangs en sexfeesten meegemaakt te hebben, kan ik enkel concluderen dat ik het geil vind om bekeken te worden door anderen als ik aan het neuken ben.
 
Komt een drietal verhalen bij mij naar boven. In chronologische volgorde:

Verhaal 1
Om 2019 goed in te leiden, ging ik met een paar maten naar de Doubletstraat. Midden in de straat zagen we een jonge vrouw helemaal alleen wachten (buiten). Je zag gelijk dat ze geen DVP was, maar misschien was ze aan het wachten op een vriendin die DVP is, dachten we. Toen ze na zeker 20 minuten op een andere plek aan het wachten was, had een van mijn maten aan haar gevraagd waarom ze hier was. "Ik ga morgen trouwen en mijn vriend is hier. Ik zoek hem." Vriend bleek daar (op dat moment) niet te zijn en uiteindelijk is ze weggegaan. Nu ik eraan terugdenk, ben ik wel benieuwd hoe dat is afgelopen.

Verhaal 2
We zaten net in de eerste lockdown. Alles was dicht en het DVP-aanbod was schaars. Toen een afspraak gemaakt bij een oudere dame voor een half uur. Hebben we eerst een uur zitten praten, wat opzich best gezellig was geweest als ze niet alleen over zichzelf zou praten. Ook jammer dat ze de ene na de andere sigaret wegrookte. Ik wilde haar niet meer zoenen, maar mijn zin was er nog. Door naar de slaapkamer. Nadat ze mij gepijpt had, wilde ik haar wat teruggeven dus vroeg ik of ik haar kon beffen. Wilde ze liever niet, dus ik vond het prima. Bij haar zat het wat dieper, dat ik om iets had gevraagd wat niet bij haar mogelijkheden stond. Zo diep, dat ze er emotioneel van werd en zelfs in huilen uitbarstte. Helaas (of achteraf juist gelukkig) zat er ook niet wat anders diep in haar :LOL:. Het had haar zo gekwetst, dat ze naar me begon te schreeuwen dat alle mannen hetzelfde zijn en dat ik niet met vrouwen om kan gaan. Ik wilde zsm weg, dus heb ik me aangekleed, mijn spullen gepakt, haar een fijne avond gewenst en ik ben weggegaan. Had haar nog wel een appje gestuurd dat het (voor de zoveelste keer) nooit mijn bedoeling was om haar zo te laten voelen, maar daar had ze niet meer op gereageerd.
Ik heb een voorkeur voor oudere DVP's, maar dan het liefst wel iemand die niet midden in de overgang zit 😅. Tot zover deze ervaring met een DVV (Dame Van Verdriet).

Verhaal 3 is ongeveer zoals onderstaand:
Ooit voor een 2e x op hetzelfde adres langsgeweest, maar bij een andere dame. Bleek nadien dat de 2e de moeder van de 1e was. Een geile gedachte!
Ik had een afspraak gemaakt met een DVP. Ze ontving in het huis naast een andere DVP bij wie ik eerder was geweest. Toen ze de deur opendeed, zag ik een bekend gezicht. Dus ik vroeg of ze me niet herkende. "No, no, you were with my sister!" Blijkt ook nog dat mijn vaste raamdame (die ik op Facebook heb) vriendinnen is/was met haar. Maar er is nog meer... Bij het bezoek aan een van de zussen was er ook een keer een andere dame bij. Ik dacht dat het een vriendin was. Ik had de advertentie van deze dame gevonden, een afspraak gemaakt en ook een prima ervaring met haar gehad. Via de Facebook van mijn vaste raamdame heb ik het profiel van een van de twee zussen gevonden. Daar zag ik dat deze laatste dame haar dochter was. Wel apart maar idd ook wel heel geil om seks gehad te hebben met twee zussen en met de dochter van een van de twee.
 
Bij een dvp in een privéhuis gegaan. Stond ze mij te pijpen en zag dat mijn jongeheer een bovengemiddeld formaat had...nam ze haar gsm plots en vroeg om foto's en filmpjes te maken terwijl ze mij pijpte/neukte. Was een verrassende wending, maar wel leuk en spannend 😏
 
Bij een dvp in een privéhuis gegaan. Stond ze mij te pijpen en zag dat mijn jongeheer een bovengemiddeld formaat had...nam ze haar gsm plots en vroeg om foto's en filmpjes te maken terwijl ze mij pijpte/neukte. Was een verrassende wending, maar wel leuk en spannend 😏
En waar kunnen wij dit mooi acteerwerk bewonderen?
 
Bij een dvp in een privéhuis gegaan. Stond ze mij te pijpen en zag dat mijn jongeheer een bovengemiddeld formaat had...nam ze haar gsm plots en vroeg om foto's en filmpjes te maken terwijl ze mij pijpte/neukte. Was een verrassende wending, maar wel leuk en spannend 😏
Ik neem aan dat je dit filmpje ook mooi als aandenken mee naar huis hebt gekregen :p
 
Helaas was het met haar gsm. Enkel mijn jongeheer kwam in beeld. Mijn gezicht gelukkig niet haha. Achteraf bekeken had ik ook graag dz beelden gekregen. Op het moment zzlf durfde ik het niet met mijn gsm voor te stellen
 
Ik had aangeboden om een zeer goed bevriende DVP op haar verjaardag mee te nemen voor een dagje uit. Het was mooi weer en we zijn naar Nijmegen gereden en hebben daar allereerst een beetje gewinkeld. Daarna uitgebreid geluncht om vervolgens weer de winkelstraten in te duiken. Na diverse aankopen zijn we op het terras gaan zitten waarna we nog wat hebben rondgeslenterd langs de rivier. Lekker ongedwongen zitten kletsten en ondertussen elkaar een beetje opgeilen met allerlei seksueel getinte opmerkingen. We reden vervolgens langs de rivier naar het zuiden om ergens te gaan dineren maar tijdens het rijden begonnen we elkaar wat te betasten. Ze was blijkbaar mega geil want ze begon bij iedere aanraking helemaal met haar lichaam te kronkelen. Ze pakte mijn hand en duwde die in haar kruis. Omdat ik ook nog op de weg moest letten, deed ik alles op de tast. Ik zag plotseling dat ze haar broek naar beneden had gedaan en haar stoelleuning ging steeds verder naar achteren. Hoewel ze pijn pik al uit mijn broek had gehaald en ze die heel rustig masseerde, bleek ze steeds minder in staat om zichzelf onder controle te houden. Heftig vingerend (enigszins onhandig omdat ik mijn hand in een hoek moest duwen) kwam ze al snel aan haar hoogtepunt. Na een minuutje rust veranderde haar vriendelijk stem en commandeerde ze me snel een rustig plekje te zoeken. We reden nog in een buitenwijk en ze trok ze me zodanig af dat ik veel moeite had de auto goed te kunnen besturen. Ik zag op mijn navigatie dat ik rechtsaf moest voor de weg naar het bos. Bij het stoplicht stopte een auto naast me en ik was inmiddels alle schaamte voorbij. De verbaasde gezichten in de auto naast me maakte ons beiden aan het lachen en snel reed in naar een bospad. Volgens mij stonden we op een goed beschutte plek en al snel ontkleedde we ons helemaal. Ze wilde dat ik haar op de voorstoel nam en al neukend, kwam ze ze weer klaar. Ik wist uit ervaring dat ik haar dan even met rust moest laten. Omdat ik nog niet was gekomen, opende ze de deur en ging voorover staan zodat ik haar doggy (staand buiten de auto) kon nemen. Dat was even leuk totdat ik me bedacht dat het makkelijker was de achterklep te openen en haar daar te nemen. Enfin, het duurde niet lang voordat ik haar daar helemaal (zoals door haar gevraagd) volspoot. Hoewel het al ooit eerder was gebeurd, vind ik het enorm geil wanneer een dame zegt te komen omdat ze je zaad in haar wilde voelen stromen.
Enigszins bezweet en bekomen van de inspanning maakte we ons schoon met wat schoonmaakdoekje en water die ik in de auto had liggen. Toen ik weer helemaal terug was in deze wereld zag ik ineens dat ik de auto had geparkeerd aan druk doorgaand wandelpad.
De eerste wandelaars reageerden eigenlijk niet waaruit ik concludeerde dat ze niet hadden gezien. Echter toen ik naar een dichtbij gelegen terras reed om daar iets te gaan drinken, begonnen een groep vrouwen van rond de 40 jaar ineens te lachen. In het Duits zeiden ze dat het een mooi gezicht was. Hevig blozend zijn we zo ver mogelijk van de groep gaan zitten. Iets later realiseerde ik me dat ik het best jammer vond dat ik het op dat niet niet had opgemerkt aangezien ik behoorlijk exhibitionistisch ben aangelegd. De DVP echter niet dus ze kon het minder waarderen.
 
Bij een dvp in een privéhuis gegaan. Stond ze mij te pijpen en zag dat mijn jongeheer een bovengemiddeld formaat had...nam ze haar gsm plots en vroeg om foto's en filmpjes te maken terwijl ze mij pijpte/neukte. Was een verrassende wending, maar wel leuk en spannend 😏
Heb paar jaar terug iets soortgelijks meegemaakt bij een latina: die wilde ook wat foto's/fimpjes van mijn pik hebben om haar vriendinnen jaloers te maken😀
 
Bij een dvp in een privéhuis gegaan. Stond ze mij te pijpen en zag dat mijn jongeheer een bovengemiddeld formaat had...nam ze haar gsm plots en vroeg om foto's en filmpjes te maken terwijl ze mij pijpte/neukte. Was een verrassende wending, maar wel leuk en spannend 😏

Fijn dat je zo tevreden bent met je piemeltje
 
Fijn dat je zo tevreden bent met je piemeltje
Wel...eigenlijk mocht hij wat kleiner zijn :). Veel mannen scheppen op met hun formaat. Ik ervaar toch wat moeilijkheden. Moet het dan rustiger aan doen om de dvp/partner geen pijn te doen. Merk wel op dat bepaalde type dvp's er beter mee om kunnen dan anderen. Vooral latina's kunnen hier veel beter mee om. Europese types hebben meer moeite
 
Een aantal jaren terug was ik in Amsterdam toen ik daar een bekend huis bezocht tegenover een park. Tijdens de line-up koos ik voor een dame met een fraaie boezem. Eenmaal op de kamer lag ze daar in volle glorie voor me... en natuurlijk stond ik meteen paraat! Zij spontaan: "Oh! This is a good one!"
(ze was die dag blijkbaar al een keer teleurgesteld...) En dat was het begin van een stomend uurtje sex!
 
Ik liep eens langs een raam met daar achter twee dames die iets op een telefoon aan het bekijken waren. Hoewel ik aanvankelijk vriendelijk glimlachte naar beide dames keek ik de donkerste dame in haar ogen en knikte dat ik wel bij haar naar binnen wilde. Ik liep alvast door naar de deur en vervolgens hoorde ik een hoop geschreeuw en gebonk. Het duurde dan ook even voordat de deur werd geopend. Toen de deur openzwaaide zag ik een zwaar geïrriteerde dame staan die nog stond te tieren naar haar collega. Blijkbaar dacht de andere dame dat ik haar wilde bezoeken. Ik bleef even staan maar de dame trok me aan mijn arm naar binnen en commandeerde me naar boven. Normaal gesproken ben ik nogal allergisch voor dit soort gedrag maar op dat moment zag ik er de lol wel van in. Ik liep alvast de trap op naar de kamer terwijl de dames beneden elkaar in slecht Engels nog even de waarheid zeiden.
Eenmaal op de kamer was de dame weer de rust zelve en al snel was ik alles vergeten omdat ze me heerlijk lag te pijpen. We wisselde van positie zodat ik haar kon gaan beffen en daarbij keek ik vanaf het bed recht naar de deuropening. Plotseling werd de deur geopend en daar stond de andere dame die 1 seconde naar ons keek en vervolgens haar rokje optrok en haar slip omlaag. Met twee vingers opende ze haar poes en riep "my pussy tasts much sweeter than that fucked up black pussy". Vervolgens smeet ze de deur met een klap dicht. Verbaasd wilde ik gewoon doorgaan maar mijn dame sprong op en begon op de gang enorm te bekvechten met de andere dame. Het liep langzaam maar zeker steeds verder uit de hand waarbij ik me steeds ongemakkelijker begon te voelen. Net op het moment dat ik ook volledig naakt met de dames op de overloop stond om de ze te kalmeren, stormde de huisbaas de trap op en haalde de dames uit elkaar. Hij trok de andere dame aan haar arm van de trap af en deelde haar mede dat ze kon vertrekken. De trap aflopend zei hij vervolgens met de beste bedoelingen tegen mij "en jij, terug die kamer in en neuken met die hap". Ik vond het allemaal enorm grappig en begon hard te lachen. Mijn dame verstond het Nederlands niet goed en stond er een beetje beteuterd bij. Ze heeft vervolgens me een uur verwend (terwijl ik maar voor een vluggertje had betaald) waarbij ze iedere 5 minuten zei "i make it up to you, ok".
 
Ik had al een paar afspraakjes met een dvp achter de rug en bij een volgende afspraak vroeg ze of ik niet gewoon tot bij haar thuis kon komen. Geen probleem, ook al was het ver rijden, het is nog steeds één van mijn favoriete dvp's. We praten wat, en ze legt uit dat haar hondje ook gewoon rondloopt en de kamer binnen kan. Geen probleem voor mij. We kleden ons uit, douchen, en het bed in. Ik neem de aanwezigheid van het hondje wel waar, maar het stoort absoluut niet. We neuken er lekker op los en nadat ik klaarkom nemen we even een pauze. Ik zit rechtop op de rand van het bed, en zie het hondje voor me. Ik moet even rechtstaan (weet niet meer waarom) en als ik rechtsta drupt er nog een druppeltje sperma uit m'n lul op de grond. Ik wil een papieren zakdoekje nemen om dat op te kuisen.

Maar het hondje is me voor.

Proper was het daarna wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan