Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik toch wel vaak meemaak is een kontgeurtje bij doggy, niet bij alle dvps maar komt toch regelmatig voor. Niet storend ofzo maar liever niet 😅🤪
Logisch hé, dat gaatje dient daarvoor. Dus met al de geurtjes van dien. Een goede hygiene lost natuurlijk veel op maar helaas niet altijd alles. Daarom dat ik altijd eerst ga douchen bij een dvp of toch minstens even opfrissen aan de lavabo en met de nodige aandacht aan dat gaatje. Overigens ook bij het beffen zit je vlakbij dat gaatje.

Dan was het hier game- over 💤
Ik was eens bij een toppertje, prachtig lijfje etc, Bleek haar flamous zwaar naar urine te ruiken. Kleine sjonnie kroop direct ineen en kon niet meer gereanimeerd worden.
Ook wel eens gehad, gewoon even vragen of ze zich wil wassen of douchen.
Ik zelf douche en hang hem ervoor nog even onder de kraan. Als het koud is met warm water.

Ik denk dat ze het zonde vond van bovenop me te klimmen omdat ik zo snel kwam, alsof ik was gekomen toen ze me pijpte… ik vond het zo spannend in het begin dat ik zo snel klaarkwam, maar de andere dvps boeide het niets want dat is snel geld verdiend natuuurlijk
Tja, een beetje begrip van de DVP zou natuurlijk ook wel helpen. Als ze goed zouden zijn dan zouden ze een tweede ronde beginnen.

Andersom heb ik me 1x erg vreemd gedragen toen een van de dames naast alice op geleen op t raampje tikte, ik liep dus naar de dame waar een andere dame naast stond en die schudde toen met dr hoofd van nee, weet eigenlijk niet of ze sarcastisch was ofzo maar k voelde me dus beledigend waardoor ik btje toxisch werd, en ik pak 3 briefjes van €50,- uit mn broekzak en begin ze kort te tellen voor hun raampje en kijk die ene dame die nee schudde aan en haalde mn schouders op en bezocht toen een van de dames tegenover haar, was slechte seks trouwens en achteraf vondik mezelf echt een loser dat ik me zo liet kennen mja tis helaas wel gebeurd 😅

Andersom heb ik me 1x erg vreemd gedragen toen een van de dames naast alice op geleen op t raampje tikte, ik liep dus naar de dame waar een andere dame naast stond en die schudde toen met dr hoofd van nee, weet eigenlijk niet of ze sarcastisch was ofzo maar k voelde me dus beledigend waardoor ik btje toxisch werd, en ik pak 3 briefjes van €50,- uit mn broekzak en begin ze kort te tellen voor hun raampje en kijk die ene dame die nee schudde aan en haalde mn schouders op en bezocht toen een van de dames tegenover haar, was slechte seks trouwens en achteraf vondik mezelf echt een loser dat ik me zo liet kennen mja tis helaas wel gebeurd 😅
Je bent ook wel makkelijk te pakken te nemen 🤣

Ja ik dacht echt wtff wat nee 😅 ik was echt geirriteerd.. nu zou ik er om lachen maar ik was toen nog een newbie, ergens wel een mooie actie dat ik toen al doorhad dat t ze om t geld gaat.. ben blij dat ik altijd respectvol ben gebleven en nog nooit heb een discussie heb gehad ofzo

Sommigen denken een vriendin te bezoeken of relatie materiaal. 👍🏿
Hahah jep dat heb ik NOOIT gehad. Nu ik eraan terug denk, denk ik ja als je je vaste dvp wil irriteren, moet je 1) heel veel geld voor dr raam uit je zak halen en dan tellen en dan 2) een andere dvp bezoeken vlak na stap 1 waarbij zij ziet dat je met een andere dvp gaat. Dan baalt ze dat ze je geld niet krijgt want ze geven echt niet om je maar wel om t geld wat ze aan je verdienen

Nee ik kende ze niet, maar ik voelde me beledigend doordat 1 vd 2 dus nee naar me schudde van nee niet komen. Daarop haalde ik dus 3 briefjes van €50,- uit mn zak: keek die ene die nee schudde zo aan: 🥴 en toen schouders ophalen en toen omgedraaid en direct de overbuurvrouw bezocht voor 15 min en €100,- overgehouden. Kinderachtige actie: ✅

Terug
Bovenaan Onderaan