Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik toch wel vaak meemaak is een kontgeurtje bij doggy, niet bij alle dvps maar komt toch regelmatig voor. Niet storend ofzo maar liever niet 😅🤪
Logisch hé, dat gaatje dient daarvoor. Dus met al de geurtjes van dien. Een goede hygiene lost natuurlijk veel op maar helaas niet altijd alles. Daarom dat ik altijd eerst ga douchen bij een dvp of toch minstens even opfrissen aan de lavabo en met de nodige aandacht aan dat gaatje. Overigens ook bij het beffen zit je vlakbij dat gaatje.

Dan was het hier game- over 💤
Ik was eens bij een toppertje, prachtig lijfje etc, Bleek haar flamous zwaar naar urine te ruiken. Kleine sjonnie kroop direct ineen en kon niet meer gereanimeerd worden.
Ook wel eens gehad, gewoon even vragen of ze zich wil wassen of douchen.
Ik zelf douche en hang hem ervoor nog even onder de kraan. Als het koud is met warm water.

Ik denk dat ze het zonde vond van bovenop me te klimmen omdat ik zo snel kwam, alsof ik was gekomen toen ze me pijpte… ik vond het zo spannend in het begin dat ik zo snel klaarkwam, maar de andere dvps boeide het niets want dat is snel geld verdiend natuuurlijk
Tja, een beetje begrip van de DVP zou natuurlijk ook wel helpen. Als ze goed zouden zijn dan zouden ze een tweede ronde beginnen.

Terug
Bovenaan Onderaan