WHEM Rachel Beverwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand bekend met deze dame?


Ik heb contact gehad, maar kon haar nog niet bezoeken.
ben vaker bij haar geweest toen ze nog in nieuw vennep en hoofddorp ontving. wisselt vaak van 'werknaam'.

tegenwoordig doet ze alleen massage (geen B2B) en handmatig HP, waar voorheen veel meer mogelijk was. op zich een leuke dame maar jammer dat ze niet meer aanbiedt dan dat. ben nog niet bij haar in beverwijk geweest
 
Ik ben wel eens bij haar geweest. Wel leuke dame om te zien maar was beetje masseren en handmatig hoogtepunt. Vind in massagesalon het echter een stuk beter. Extra's toen niet mogelijk, al heb ik laatst wel een advertentie van haar gezien dat t wel kon. Was alleen erg prijzig.
 
Ik ben wel eens bij haar geweest. Wel leuke dame om te zien maar was beetje masseren en handmatig hoogtepunt. Vind in massagesalon het echter een stuk beter. Extra's toen niet mogelijk, al heb ik laatst wel een advertentie van haar gezien dat t wel kon. Was alleen erg prijzig.
voor mij was de laatste keer nog voor Corona. eerste paar keren was B2B, pijpen en intiem wel mogelijk maar op een gegeven moment niet meer. toen ook tijd niet geweest.

is idd leuk om te zien en had ook wel een klik. alleen was beverwijk nogal uit de route voor me. misschien moet ik t weer een keer proberen
 
Betasten was niet echt mogelijk, ze deed na tijdje wel topje uit. Ik had ook een of ander goedkoop tarief voor half uurtje massage, iets van een actie. Ben niet meer terug geweest. Vond het een beetje te steriel. Misschien moet ik het nog is proberen. Beverwijk is voor mij wel in de buurt.
 
Betasten was niet echt mogelijk, ze deed na tijdje wel topje uit. Ik had ook een of ander goedkoop tarief voor half uurtje massage, iets van een actie. Ben niet meer terug geweest. Vond het een beetje te steriel. Misschien moet ik het nog is proberen. Beverwijk is voor mij wel in de buurt.
dat is waarschijnlijk die aanbieding wat er in de adv staat. heb ik nooit gebruik van gemaakt. bij mij was ze altijd helemaal naakt vanaf t begin.
pijpen deed ze voorheen lang geleden met of zonder CD afh of je in de mond wilde komen of niet. intiem was toen ook mogelijk tegen meerprijs
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan