Recensie Rachel Nieuwstad 26 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
37
11/11/22
22
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog vergeten iets te schrijven over ik meen de venuzuolaanse dame die zich Rachel noemt. Ziet er mooi uit met fraaie lingerie heeft een verleidelijke glimlach en ja daar ben ik na een bezoek elders toch voor gevallen. Werkelijk geen spijt van gehad. Lekkere tieten, lekkere kont en lekkere kut die ook zonder enige terughoudendheid bewonderd mag worden.

Ze heeft in no-time door wat je leuk vindt en ze speelt het spel met verve. Heb echt eens zin te kijken wat allemaal mogelijk is. Ze praat wel lekker geil en vies maar of dat dan ook in de praktijk gebracht wordt is natuurlijk maar de vraag. In onze sessie daar niet aan toegekomen maar ze doet heel leuk mee maar of zaken als een beetje plasseks, lang en uitgebreid neuken en anaal etc allemaal mogelijk zijn is iets om de volgende keer te onderzoeken.

Hoe dan me meer dan gemiddeld vermaakt. Wordt vervolgd
 
Deze dame afgelopen week weer eens bezocht om met name uit te vinden wat allemaal mogelijk is. (Maar ook omdat ik met buitengewoon geile gevoelens aan ons eerste samenzijn terugdenk. ) Nu langer gebleven en er een buitengewoon geil feestje van gemaakt waarin zij ook volop meedoet.

Heb haar lekker mogen beffen (en ik geloof dat ze het zeker niet onaardig vond al weet je nooit zeker wat fake is en wat niet) Ook de soms door mij gewenste plassex stond gewoon op het programma. Wat haar speciaal maakt is dat zij steeds op het moment dat het eentonig dreigt te worden ze er een extra vaardigheid ingooit die het feestje doet verlengen.... Zo begon ze mij aan het eind van de sessie zachtjes anaal te penetreren en ook dat was bepaald niet onaangenaam en reden om binnenkort (komende maandag?) weer langs te gaan voor een goede beurt.

Kamernummer moet overigens 26 zijn.
 
Deze dame afgelopen week weer eens bezocht om met name uit te vinden wat allemaal mogelijk is. (Maar ook omdat ik met buitengewoon geile gevoelens aan ons eerste samenzijn terugdenk. ) Nu langer gebleven en er een buitengewoon geil feestje van gemaakt waarin zij ook volop meedoet.

Heb haar lekker mogen beffen (en ik geloof dat ze het zeker niet onaardig vond al weet je nooit zeker wat fake is en wat niet) Ook de soms door mij gewenste plassex stond gewoon op het programma. Wat haar speciaal maakt is dat zij steeds op het moment dat het eentonig dreigt te worden ze er een extra vaardigheid ingooit die het feestje doet verlengen.... Zo begon ze mij aan het eind van de sessie zachtjes anaal te penetreren en ook dat was bepaald niet onaangenaam en reden om binnenkort (komende maandag?) weer langs te gaan voor een goede beurt.

Kamernummer moet overigens 26 zijn.
Weet je welke dagen ze werkt? Zie steeds meer leuke dames en goede recensies van Latina's in Groningen. Kan je deze is omschrijven hoe ze eruit ziet? Of kan ik ergens een profiel van haar vinden om van te voren een afspraak te plannen?
 
En voor hoe ze er uit ziet: zie mijn eerste recensie. Niet de allermooiste van de straat maar zeker ook niet lelijk. Charmant zeker! Enne het gaat er toch vooral om hoe ze haar kwaliteiten inzet dat is naar mijn mening belangrijker dan enkel de looks.
 
Ze is er weer zij het aan de overkant van waar ze eerst zat.

Man wat is zij toch lekker. Veel energie, veel geilheid en veel is mogelijk. Mooie grote tieten en een fraaie kont. Ook bereid een gouden regen te verzorgen (als je daar van houdt) bovendien geen klok-kijkster heel relaxt allemaal. Je merkt dat ze zeer ervaren is in het "behagen" van mannen
 
Overigens... dezelfde dag als het hiervoor beschreven bezoek aan Jesica ook deze dame bezocht. Zij begint elke dag vroeg en ik ben die dag ook vroeg begonnen :)

ZIj is een totaal ander type behalve dat ook zij uit van het continent komt dat al zoveel moois in de straat gebracht heeft. Ook is ze klein van stuk (waar ik van hou) maar haar tieten zijn een (heel) stuk groter. Ze is heel relaxed en voor heel veel in. Ze geilde me op door mijn tepels te bewerken (lees: likken en zuigen) en tegelijkertijd de kleine Johannes van de nodige aandacht te voorzien.

Ze kreunt lekker mee en heeft een algeheel geile uitstraling die ik zeer kan waarderen. Ze speelt het spel zeer goed en zo waar ook in dat aspect is er een grote overeenstemming met Jessica...

Volgende keer beide dames tegelijkertijd mmmm geen onaangename gedachte ;)
 
Overigens... dezelfde dag als het hiervoor beschreven bezoek aan Jesica ook deze dame bezocht. Zij begint elke dag vroeg en ik ben die dag ook vroeg begonnen :)

ZIj is een totaal ander type behalve dat ook zij uit van het continent komt dat al zoveel moois in de straat gebracht heeft. Ook is ze klein van stuk (waar ik van hou) maar haar tieten zijn een (heel) stuk groter. Ze is heel relaxed en voor heel veel in. Ze geilde me op door mijn tepels te bewerken (lees: likken en zuigen) en tegelijkertijd de kleine Johannes van de nodige aandacht te voorzien.

Ze kreunt lekker mee en heeft een algeheel geile uitstraling die ik zeer kan waarderen. Ze speelt het spel zeer goed en zo waar ook in dat aspect is er een grote overeenstemming met Jessica...

Volgende keer beide dames tegelijkertijd mmmm geen onaangename gedachte ;)
Welke nr zit ze nu precies? Aan de overkant van nr26, maar waar :)? En werkt ze ook savonds zo ver jij weet?
 
Aan deze dame goede gedachtes overgehouden.... Ze heeft me gezegd dat ze rond maart weer terug zou keren maar heb haar nog niet gespot. Het kan natuurlijk zijn dat ze gestopt is (je weet het nooit tenslotte) maar als iemand haar gezien heeft dan hoor ik dat graag en da mag uiteraard ook in PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan