Recensie Rachel, Rotterdam (voorheen Hoorn, Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Punisher

Wandelaar
78
02/08/21
124
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3367992-rachel
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tegenwoordig werk ik meer in Rotterdam, dus beetje uitgeweken uit mijn natuurlijke habitat omg Amstelveen.

Had even zin in een wat jongere dame. Advertentie van Rachel bleef op een of andere manier lonken. Dame is een beetje gothic stijl. Bij binnenkomst zag ik een schattige, kleine (1.65?), beetje verlegen meid. Heel klein beetje twijfel, ook omdat ik geen recensies kon vinden.

Appartement is knus en schoon met mogelijk om te douchen.

Na de financien en opfrisbeurt kwam ik in de slaapkamer. Begin was een beetje aftasten en zoenen. Ze heeft hele mooie grote borsten zonder siliconen denk ik. Zoals bekend in omgeving Amstelveen behoor ik tot de kings van het beffen. Dame begon flink los te komen en leek in een beest te veranderen. Stille wateren, diepe gronden is hier van toepassing. Pzc was meer dan prima te noemen. Poes was strak! Alles gedaan wat ik wilde, incl 2x het kruid verschieten. Ze kwam tijdens pzc met haar vinger rond de heilige ster, snel aangegeven dat ik daar nog maagd ben en er daar dus niet klaar voor ben. Maar een prostaatmassage zit dus ook in het pakket.

Al met al een hele leuke dame, waar ik alles kon doen wat ik leuk vind. Tijdens het nadouchen kwam ik haar vriendin tegen, die er ook hartstikke yummy uitzag. Was een lange milftype waar de borsten van uit haar bh puilden. Wil die eigenlijk ook graag proberen.

Dame spreekt niet vloeiend Engels, maar goed genoeg om elkaar te begrijpen. Herhaling vatbaar? Jazekers! Ik denk dat ik er een vaste dame bij heb.

Overigens zien de fotos van haar vriendin er niet spetterend uit, maar ik vond haar in het echt superlekker. Als iemand mij voor wilt gaan, lees ik graag een review. Link naar haar adv: Lara
 
Ook Lara heeft foto's op Kinky staan, die overeenkomen met een ander profiel.


Deze fotos zijn wel van de dame die ik gezien heb. Ik herken de achtergrond van het appartement in rotterdam. Of de ad echt is weet ik niet.
 
Het zijn dus gewoon nepperds die er totaal anders uit zien dan op de foto's. Laat maar zitten!

Even voor de duidelijkheid; ik schrijf reviews met de bevindingen van mijn bezoek aan een dame, om te delen met anderen. Regelmatig bezoek ik ook dames die geen review hebben en waarvan ik dan de eerste review schrijf. Ik denk dat mijn review history betrouwbaar genoeg is om te zeggen dat ik geen nepreviews schrijf. Er zijn genoeg mensen die mij een pm sturen met vragen over een bezoek, die ik dan zo goed mogelijk probeer te beantwoorden.

En als laatste, reviews van een ervaring zijn nooit een garantie dat je dezelfde ervaring gaat krijgen. Hoogstens iets om de kans op een slechte ervaring te verminderen en om te zien of de dame bij jouw voorkeur past.
 
Erg vage shit allemaal hoor. Ik kreeg gelijk het adres door na mijn eerste app wat tot een van mijn grootste afknappers behoort. Vermoedelijk zat ik weer met zo'n rare booker te appen die van alles belooft om zo snel mogelijk een afspraak in te kunnen plannen dus ik was al een beetje op mijn hoede. Locatie in Amsterdam Noord in een of andere indiscrete straat. Klop ik op de deur hoor ik een of andere vent de trap afrennen en schreeuwen "Raaaaaaaachel, somebody is here!!!!". Hij doet open, hij grinnikt naar me, ik vraag wie hij is, hij loopt zonder te antwoorden de woonkamer binnen en vervolgens komt er een of andere onverzorgde mollige doorsnee dame de trap aflopen. Totaal niet wat ik op basis van de profielfoto's in gedachten had. Ik kijk haar aan, zij kijkt mij aan, ik zeg....."eeeehhhh, nah i go...." en werd er nog net niet met de deur tegen me rug aangesmeten toen ik buiten was....

Doe jullie voordeel ermee! 🤣
 
Ik kreeg gelijk het adres door na mijn eerste app wat tot een van mijn grootste afknappers behoort. Vermoedelijk zat ik weer met zo'n rare booker te appen die van alles belooft om zo snel mogelijk een afspraak in te kunnen plannen
Zelfde ervaring met de Rachel/Lara/Tamara toen ze in Rotterdam zaten, was op zoek en kwam erachter dat de advertenties van Lara/Tamara dezelfde foto's gebruikte & twee hetzelfde adres doorgaven.
Lara
Tamara
Reizend circus taferelen met een centrale planner.
 
Ik heb haar bezocht.
Ze is het niet echt. En zeker niet die eerste foto in de auto.
Het is een veel forsere dame dan op de fotos.
Ook haar gezicht ziet er anders uit.

Of de fotos zijn 10 jaar oud.
 
Laatst bewerkt:
Verwarrend.. is dit topic nu "rachel" die zich nu "Andreya" noemt?

Of is dit Tamara die dus Efa heet?

als ik app krijg ik trouwens BEATRICE voorgesteld die niet ALmere zit maar Bussum (en er totaal anders uitziet per foto... )

@Punisher ? Over welke van de twee gaat JOUW recensie? Of was dat een andere dame? Lijkt me dan namelijk dat dit topic even opgeschoond moet worden qua "foute" linkjes?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan