Recensie Rachelle, Carpe Diem, Boxtel 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
354
04/07/21
458
20
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/rachelle
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor het eerst bij Carpe Diem langs geweest en ik had wel zin om hun Moist Aqua Foam Massage, ofwel schuimmassage uit te proberen. Ik had eerst voor Nora gekozen op basis van de website, maar die bleek ziek naar huis te zijn gegaan en toen is mij Rachelle aangeboden als alternatief. Dit vond ik prima ook al was het nogal een blind date voor mijn gevoel.

Mijn verwachtingen waren eigenlijk niet eens zo hoog gespannen, maar werden ruimschoots overtroffen door Rachelle. Ze is een vollere dame met echt grote borsten, ergens anders werd hier al cup J genoemd en dat zou best eens kunnen kloppen, want haar borsten waren denk ik nog grotere dan mijn billen zowat. Hoe dan ook, nadat ik op een plateau ging liggen waar warm water overheen stroomde begon ze met masseren, eerst vrij zachtjes, daarna meer plagend en daarna gevolgd door een uitgebreide body-to-body aan voor- en achterkant. Haar borsten voldoen vooral lekker aan tussen mijn benen, al paste er maar 1 tegelijk tussen. Qua hoeveelheid schuim viel het overigens heel erg mee, het was nagenoeg alleen maar water en zeep wat ik zag en voelde.

Wat ik vooral heel geil vond aan de massage is dat Rachelle nadat ik mezelf had omgedraaid zich voorzichtig begon te richten tot mijn penis en steeds als ik weer richting een hoogtepunt dreigde te gaan, stopte om daarna weer verder te gaan met body-to-body en/of pleasen op andere gevoelige plekjes. Dit edgen heeft zich wel 5 keer herhaald totdat zij bepaalde dat het tijd was om klaar te komen. Dit uitgestelde hoogtepunt was zeer intens en ook behoorlijk lang, waarbij ik me heerlijk kon laten gaan.

Al met al was het voor mij een zeer fijne kennismaking met deze salon en vooral met deze dame die met zeer veel gevoel haar werk doet.
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb een hele nare ervaring gehad bij Rachelle. Ik had een standaard body-to-body massage maar 't was alles behalve wat ik gewend ben bij Carpe Diem. De dame in kwestie was enorm afstandelijk, er werd totaal geen moeite gedaan om even kort wat te praten bij binnenkomst, er werd niet samen gedouched, de hele massage lang mocht ik haar niet eens aanraken, nergens (!). Op een verzoek of ze zacht kon masseren kreeg ik een response in de strekking van 'dat zal wel maar ik doe gewoon m'n eigen ding' en er werd niks mee gedaan. Tijdens de massage zelf ook nog een paar keer aangegeven waarna ze op een gegeven moment stopte met masseren, een discussie begon en de massage voortijdig heeft afgebroken. Van een hoogtepunt is al helemaal geen sprake geweest. Ik ben zeer ontevreden naar huis gegaan en heb dit ook gemeld bij CD. Ik heb al vele massages daar mogen ontvangen van diverse masseuses en soms is er wel een goede klik en soms wat minder, maar deze ervaring slaat echt alles.
 
Erg vervelend voor je.

De manier waarop je de ervaring met haar beschrijft is voor mij totaal niet herkenbaar, maar ik kan me desondanks wel goed voorstellen dat je zeer ontevreden naar huis bent gegaan. Enige wat ik me eigenlijk kan voorstellen is dat Rachelle geen klik voelde en/of iets negatiefs tussen jullie heeft ervaren, want ik ervaarde haar wel als spraakzaam en prettig in de omgang. Ze is volgens mij wel echt van het geven en niet van ontvangen, dus ik moet toegeven dat ik haar op basis van mijn intuïtie zelf maar een enkele keer hebt aangeraakt.

Maar goed, ik ben nog wel even benieuwd naar de reactie van CD die je hebt gekregen.
 
Ik ben er een paar weken geleden geweest en heb een meer dan prima massage gehad. Ze wist het goed op te bouwen en als je van een wat vollere dame houd: meer dan prima!
Echter; ze was ook wel een beetje apart en eigenzinnig en kan me dus voorstellen dat ze niet doet de verwachte service levert als ze heeft besloten dat ze niet goed 'matcht' met haar klant.
 
In het verleden een paar keer bij Rachelle geweest; aardige dame die lekker kan massage en eindigt (voor extra euro's) met PMC. Ze is inderdaad wat voller; maar verder heel erg vriendelijk.
 
Zeer recent bij Rachelle geweest en ik onderschrijf de recensie van Karmageddon, al had ik voor de tantra massage gekozen.
Rachelle is een indrukwekkende dame die de uitstekende massage via teasing zeer vloeiend over laat gaan in sensueel van alle kanten over me heen glijden.
Haar lichaam is maatje plus, maar zeker niet dik en haar borsten zijn giga (cup K, zei ze), en fantastisch om te zien. Opvallend stevig, zeker niet nep, voor die grootte.
Rachelle is in mijn optiek een zeer aardige dame, met een fijn gevoel voor humor.
Vóór en na de massage inzepen en afspoelen door en met haar.
Ik mocht haar ook overal aanraken, en neigde naar een gfe ervaring.
Kortom, uitstekende ervaring en ga zeker nog eens naar haar terug.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben helaas minder enthousiast. Na betalen bij balie kwam ze aan en zag ik al dat het mijn type niet is (wel mooie borsten). Daardoor was het voor mij erg lastig om geil te geraken. Wat ook niet hielp was dat ik stoppels voelde op haar benen. Er was gewoon geen klik.

Ze heeft wel een goede techniek met masseren en teasen en het is een aardige dame.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op Woensdag naar Boxtel gereisd voor een afspraak met Rachelle. Lang geleden al eens eerder bij haar geweest (andere salon), was toen voor herhaling vatbaar dus nu maar eens in Boxtel proberen. Na binnenkomst ontvangen door de receptioniste, ik had gekozen voor 1,5 uur V.I.P massage voor €190,=, zoals beschreven op de site leek mij dat wel wat. De receptioniste vroeg mij wat ik wou drinken en ik kon helaas alleen kiezen uit een glas water of (spa) rood. Ik denk ik zeg maar niets maar op de site staat bij de V.I.P. massage "een lekker hapje en drankje", maar misschien komt dat straks tijdens de massage nog, dus nu maar een glaasje water. De receptie bood aan om van de massage een tantramassage van te maken dat koste dan €20,= extra, ik zei zit dat er niet bij in dan want op de site staat "Een luxe en exclusieve all-in erotische body-to-body traktatie". De receptioniste zij dat het geen tantramassage was ook al staat er all-in dus €20,= extra betaald. Dat betalen ging ook nog lastig want er staat nog steeds een volledig afgesloten anti spat coronascherm om de balie, dus dat moest er even onderdoor gepropt worden. De receptioniste zei dat Rachelle boven klaarstond dus ik mocht naar boven gaan, ik herkende haar meteen met die enorme voorgevel🤩. Op de kamer aangekomen mocht ik eerst douchen, afdrogen en dan op mijn buik op de mat gaan liggen. Eerst kreeg ik dus een half uur een massage terwijl ik op mijn buik lag; ze kan erg lekker masseren alleen is ze daar in die kamer enigszins beperkt door de krappe ruimte om de mat heen. Haar lichaam en vooral haar borsten voelen fenomenaal aan, niks mis mee! Alleen nog niets van de tantra gemerkt. Ze gaf aan dat ik weer mocht douchen dan konden we in bad gaan. Ik moet zeggen dat ze vrijwel meteen in bad de tantra inzette en dit toch wel de 20 minuten in bad onafgebroken mee doorging. Wat mij toen al opviel is dat ze vanaf het begin al behoorlijk afstandelijk was. Ze had er geen problemen mee dat ik haar borsten aanraakte maar andere lichaamsdelen of ledematen waren merkbaar niet gewenst aan te raken. Ze had denk ik liever dat ik haar helemaal niet aanraakte. Uit bad gegaan en weer met diezelfde handdoek afgedroogd. Op de mat gaan liggen op mijn rug en na een massage van ongeveer 20 minuten het hoogtepunt bereikt. Dit ging niet helemaal op een fijne manier, terwijl ik al klaarkwam stopte ze even met aftrekken, dit is echt superirritant om een paar seconden later het af te maken. Ja, ik kan soms een echte bitch zijn zij ze daarna nog. Kon daar niet echt om lachen, maar ja dat is dan haar humor. Daarna weer gedoucht (helaas ook geen scrubbehandeling gehad evenals nek en schoudermassage zoals beschreven in de tekst van de V.I.P massage maar ook geen lekker hapje en drankje gehad) maar nu wel een droge handdoek zodat ik toch nog goed kan afdrogen. Al met al een wat rare ervaring geweest, Rachelle is als je van volslanke vrouwen houd een lekker wijf met enorme lekkere tieten, en lekker masseren kan ze ook alleen ze is wat afstandelijk en deze keer niet zo prettig in de omgang. Ik zeg niet dat we geen klik hadden maar zei zij op het eind dat niet haar dag had die dag dus neem haar afstandelijke gedrag deze keer dan ook niet kwalijk. Een verbeterpuntje voor de zaak is wel dat als je een lekker hapje en drankje, een nek en schoudermassage en een scrubbehandeling belooft dat wel moet nakomen, uiteindelijk betaal je wel €210,=.
 
Ik vind dit ook een gevalletje "De sex wordt duur betaald", zoals een ander draadje op dit forum getiteld is. Zeker als je leest dat het allemaal een beetje moeizaam ging.
Volgende keer beter!
 
210 euro voor een massage zeg, ook al is het anderhalf uur, da's toch behoorlijk gortig zeg. En dat gedoe met dat "tantra" is echt mega irritant, het komt erop neer dat je extra betaalt om niet afgeraffeld te worden. Meer is het niet.
 
210 euro voor een massage zeg, ook al is het anderhalf uur, da's toch behoorlijk gortig zeg. En dat gedoe met dat "tantra" is echt mega irritant, het komt erop neer dat je extra betaalt om niet afgeraffeld te worden. Meer is het niet.
Idd, ben er 1 keer geweest en afgeknapt op dat tantra gelul. En helemaal schandalig dat ze dat bij zo'n dure VIP behandekijk durven te vragen en allerlei VIP elementen weglaten (en de dame ook nog een slechte dag wtf).

Rachelle heeft al een topic overigens: https://www.girlsreview.nl/threads/rachelle-carpe-diem-boxtel.17285/
 
Laatst bewerkt:
Raar wat dan allemaal blijkt te ontbreken bij de VIP.
Ik ben er dit jaar 1x geweest en viel me ook wat op. Vooraf via site gereserveerd en bevestiging gekregen. Ter plekke bleken ze weinig te weten. De gekozen dame was er, maar de duur en soort massage werd me allemaal gevraagd terwijl ik die info bij reservering zoals ook wordt gevraagd had vermeld.
 
Idd, ben er 1 keer geweest en afgeknapt op dat tantra gelul. En helemaal schandalig dat ze dat bij zo'n dure VIP behandekijk durven te vragen en allerlei VIP elementen weglaten (en de dame ook nog een slechte dag wtf).

Rachelle heeft al een topic overigens: https://www.girlsreview.nl/threads/rachelle-carpe-diem-boxtel.17285/
Het is inderdaad vreemd dat zelfs bij een bedrag van €190,= (en dan heet het ook nog "All-in") extra betaald moet worden, zo'n V.I.P. massage hoort gewoon al een tantra massage te zijn. En wat maakt het uit of ze m'n lul aan het masseren is of mijn benen of rug. Ik denk dat het haar meer energie kost om mijn benen of rug te masseren. Deze keer moest ik de tantra bij de balie betalen, bij andere salons is dat soms ook nog bij de masseuse op de kamer. Het valt mij wel op dat het overal €20,= is. Je bent al genaaid voordat je op de mat ligt.
 
Ben laatst nog een keer bij deze dame geweest op herhaling, dit keer voor een tantramassage, en ik vond het wederom erg lekker.

Je moet wel een beetje een klik hebben met haar en van haar uiterlijk houden, maar als dat het geval is dan kun je jezelf gewoon heerlijk overgeven aan haar en is ze heel sensueel. Voor mij mij voelde het behoorlijk intiem aan toen ze op haar zij naast me kwam liggen en me met haar grote ogen van dichtbij aankeek en tegelijkertijd mij liet klaarkomen.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/rachelle
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Even gebeld met de salon voor een afspraak met Yoyo, maar zij was helaas bezet.
Op de gok een afspraak gemaakt met Rachelle.
Qua uiterlijk zeer zeker niet mijn type, behoorlijk vol van postuur met een paar flinke jopen.

(Tantra) massage was zeker niet slecht, de techniek van het masseren beheerst zij zeer zeker.
Ze laat graag met haar borsten spelen en ze liet zich bovendien gewillig vingeren.

Herhalingsgevaar is niet aanwezig voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan