WHEM Rachelle Dynamite Prive Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ericcc

Newbie
5
20/05/22
3
2
20 minuten met Rachelle op vrijdagavond. Het was al laat op de avond, dus wellicht zijn de bezoekjes dan wat minder gezellig.

Maar deze voor mij nog onbekende dame (ook niet op de site of op kinky te zien) maakte het wel bont.

Pijpen kennelijk geen optie bij 20 minuten, maar ondanks een gezellig praatje op de trap en bij binnenkomst op de kamer bleek dit een haastige tante! Vroeg 4x "ben je al bijna klaar"? En na afloop bij het aankleden 2x "kunnen we al gaan?". Dit terwijl ik op m'n mobiel zag dat ik welgeteld 11 minuten op de kamer ben geweest.

Verder, tijdens het neuken deed de er alles aan om te voorkomen dat ik gemiddeld diep kon stoten.

Toen ik vroeg of ze haast had reageerde deze Perzische dame niet vriendelijk en gaf me met een Amsterdams accent te verstaan dat 20 minuten 20 minuten is. Heb haar daarna naar een compliment gegeven door te zeggen dat ze het vanavond snel verdiend had in ongeveer de helft van de tijd.

Ben dit niet gewend, zelfs niet van Dynamite.

Ondanks alles lekker klaargekomen tijdens doggy, maar algehele ervaring niet plezierig!

Iemand ervaring met deze (hier) nieuwe dame, en lag het wellicht aan mij? Overvloedig om te zeggen dat ik een dergelijke ervaring eigenlijk nooit heb en met vrijwel alle DVP's een leuke band heb.

Waarschuwing!

Beschrijving van de dame: ongeveer halverwege de 20 jaar oud, knappe meid, heel lang bruin haar, mooi slank figuur en ik schat een natuurlijke C cup. Mooie jongedame wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan