Recensie Rachelle, Rotterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
245
9
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/547490-rachelle-nederlands
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er is al een 'wie heeft er ervaring met' onderwerp waarin ik mijn verhaal over haar al verteld heb, maar een recensie over haar schrijven kan geen kwaad.
Voor de liefhebbers van grote borsten en lekkere pijpbeurten zonder condoom is Rachelle iemand waar je misschien nog wel eens langs wilt gaan!

Ik heb even geleden een keer met Rachelle afgesproken. Ze was te bereiken via de telefoon en klonk tijdens het gesprek al erg vriendelijk. Bij binnenkomst stond er een mooie dame. Het eerste wat mij opviel is dat ze er wel anders uit zag dan ik had verwacht bij haar foto's, maar alsnog een leuk gezicht om te zien. . Ze groette mij vriendelijk en bracht mij naar haar bed. Ze had al een lekker topje aan waardoor haar enorme borsten erg opvielen
Na het opfrissen en het uitkleden eerst nog even lekker gezoend, daarna begon ze me heerlijk zonder condoom te pijpen. Ze zuigt erg lekker en pijpt op wisselende snelheden, dit zorgde er ook voor dat ik bijna klaarkwam dus heb haar gevraagd of ik die heerlijke tieten eens mocht neuken. Heerlijk gevoel die enorme borsten om je kloppende stijve! Ze gebruikte spuug en kreunde zachtjes terwijl ik mijzelf op die manier tot een heerlijk orgasme neukte. Ik ben toen heerlijk over haar gezicht en in haar nek klaargekomen (ze zag er heerlijk uit met al dat zaad op haar) wat ze met een lach beantwoordde.
We hebben daarna nog eventjes gepraat en ik ben daarna tevreden vertrokken.

Positief: lieve dame, lekkere pijpbeurt zonder condoom, grote borsten, klaarkomen waar je wilt, GFE

Negatief: afspraken maken kan soms erg moeilijk gaan. Vaak stond haar advertentie wel aan (met recente updates) maar werd de telefoon gelijk naar de voicemail doorgeschakeld. Ik heb dit nog aan haar gevraagd maar ze meende dan niet actief en haar telefoon uit te zetten (waarom dan ook niet gelijk hetzelfde met advertentie? ach ja..)

Herhalingsgevaar: zeker weten!
 
Ik ben er dit jaar 2x geweest. Mooie vrouw, type Milf. Doet alles wat ze beloofd en met overgave. Wel is ze zeer gehaast. Ze plant namelijk alles strak achter elkaar. Ze wordt al platgebeld door de volgende klant dat hij er is en als je de flat verlaat kom je letterlijk de volgende tegen.

Prima service en mooie vrouw voor haar leeftijd. Maar het plannen kan minder strak, waardoor de klant niet het gevoel krijgt dat je wordt opgejaagd.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/547490-rachelle-nederlands
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
OPPASSEN!
Vreselijke ervaring. De dame lijkt in het echt niet op de foto's.
De kamer ruikt vaag naar kots.
Dame is wel aardig, maar zenuwachtig en kijkt een beetje scheef uit haar ogen, om het voorzichtig uit te drukken.
Kreeg hem niet echt omhoog bij haar, maar ze deed haar best en uiteindelijk kwam ik.
Toen gebeurde het. Ik zei: 'Zo'n leuke vrouw als jij zou toch op een beetje beter plek moeten ontvangen!'
'Hoezo?' vroeg ze. Ik zei: 'Ik vind dit een beetje een vieze plek.'
Ze ontplofte zowat. 'Dat zeggie toch niet?! Er zijn hier katten. Wegwezen nou.' Ze stormde naar beneden. Daar hoorde ik haar tegen iemand herhalen wat ik zei. Ik trok gehaast mijn kleren aan. 'OPKANKEREN!' Schreeuwde een mannenstem van beneden. Ik liep snel de trap af, waar een ploertig type stond te schelden. 'Opkankeren, met je vieze plek'. Dreigend zwaaide hij met zijn vuisten. Ik glipte snel de deur door naar buiten.

Conclusie: de dame doet haar best en is als alles goed gaat aardig. Maar het zijn gevaarlijke mensen en ik ga er never nooit meer naartoe.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan