WHEM Raika, Tongeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu is ze weer 24.

In her dreams, haha....
Ik heb haar eens bezocht toen ik in het midden van het land woonde. Opzich ging het contact via whatsapp best soepel. Verder is ze natuurlijk geen lelijke shemale, als je haar afzet tegen de markt in z'n geheel.

Maar ze is niet vies van een snuifje hier en daar... Dat is voor mij al een serieuze afknapper. Als je van wilde seks houdt, krijg je vervolgens waar voor je geld.
Als je liever wat rustig en meer timide zoekt.... vergeet het maar bij deze.

In her dreams, haha....
Ik heb haar eens bezocht toen ik in het midden van het land woonde. Opzich ging het contact via whatsapp best soepel. Verder is ze natuurlijk geen lelijke shemale, als je haar afzet tegen de markt in z'n geheel.

Maar ze is niet vies van een snuifje hier en daar... Dat is voor mij al een serieuze afknapper. Als je van wilde seks houdt, krijg je vervolgens waar voor je geld.
Als je liever wat rustig en meer timide zoekt.... vergeet het maar bij deze.
Ieder zijn ding.. vind "ze" zo mannelijk en marginaal. Herinner me dat filmpje nog dat "viral" ging met die minderbegaafde NLer waarin ze voorkwam.. To avoid imo!

Ik ben enkele jaren bij Raika geweest in Leuven. Slechte ervaring, zeker omdat het mijn eerste keer was!

Ze ziet er heel lekker uit, buiten haar gezicht dan - maar ja smaken verschillen. En tot daar het positieve.

Toen ik in haar kamer binnenkwam zag ik plots een (Braziliaanse) vent zitten aan een tafeltje, in zijn onderbroek en onderlijfje. Volgens mij zwaar high in the sky want die reageerde op niets en zat leeg voor zich uit te staren met zijn handen open op tafel. WTF!

Ik dacht ok, kom zet u erover. Kleren uit, ik leg me op bed en ze begint me te pijpen. Halverwege begint die plots op die man te roepen, en zegt ze tegen mij dat hij mij moet zuigen. Ik zeg nee stop, maar ze bleef hem roepen. Gelukkig was die vent mentaal heel ver weg en reageerde die niet. Ik had dat uiteraard nooit toegelaten en is dus gelukkig niet uit de hand gelopen.

Wat een bizarre situatie.

Dan stopte ze maar met pijpen, plooide ze mijn benen naar achter en wilde ze haar stijve lul - zonder condoom - kurkdroog in mijn (toen nog) maagdelijke kont duwen. "Puta Puta" dat was het enige wat er nog uit kwam... terwijl haar pogingen GELUKKIG mislukten!

Daarop begon ze wat te brabbelen in het portugees, klom ze bovenop mij, en begon ze zich af te trekken terwijl ze op een neer op mijn lul ging.

Ik was het ondertussen al serieus beu, maar had nog iets achter te laten. Ze kwam vrij snel klaar, dus legde ik haar op haar rug, plooide ik haar benen naar achteren, condoom aan en ben ik haar als een wilde man beginnen pakken.

Ze werd kwaad en geil tegelijk leek mij, ze kletste me meerdere keren in mijn gezicht, maar bleef toch gewillig ondergaan met de nodige "puta puta" erbij.

Enkele minuten later klaar gekomen, haar (niet zo verdiende) centjes gegeven en het afgebold.

Daarna heeft ze me nog meerdere keren berichten met hartjes gestuurd, zelfs op social media beginnen toevoegen en zo. Ze nodigde me uit om in Hasselt (waar ze in de Zara werkte) af te spreken, maar euh... thanks but no thanks!

Overal geblokkeerd en ik wens niemand dezelfde (eerste) ervaring toe! Wegblijven dus!

Terug
Bovenaan Onderaan