Mag verplaatst worden naar Amsterdam Ruysdaelkade 119K3.
Tot mijn verbazing zag ik dit lekkertje in Amsterdam.
Dan twijfel ik nier. Meteen naar binnen waar ze net zo verbaasd was als ik en meteen om mijn nek hing.
Na 5 maanden vakantie ziet ze er nog steeds superstrak uit met mooie tietjes, een heerlijk drijfnat kutje en strak in haar vel.
Ze zetten mij tegen de muur. Begon mij beetje bij beetje uit te kleden. Mijn bovenlichaam bloot, haar bh uit. Dicht tegen mij aan staan. Mijn tepels likken. Heerlijk haar lippen op de mijne en soms met tong.
Lekker....
Ze maakte mijn broek open en zocht mijn inmiddels keihard geworden pik. Door haar knieen pijpte ze mij meteen diep en zc. Erop spugen. Mij aankijken. Met een paar vingers over haar klitje in haar broekje wat ze nog aan had. Mijn broek ging uit. Die van haar ook. Mijn T-shirt op de stoel en ik moest plaats nemen. Helemaal over mij heen kruipend zoende ze mij weer overal. Ook een geile zoen op onze lippen tussendoor. Op haar knieen pijpte ze mij lang. Heel lang, diep en met veel spuug. Ik zat nog op de stoel en ze kwam op mijn schoot zitten. Haar kutje op de stam van mijn pik. Heen en weer bewegend en in een fijn lichaamscontact. Kom, zei ze en wees naar het bed. Ze ging op de rand van het bed zitten en deed haar benen wijder dan wijd. Mijn tong vond haar clit en ze lag te knorren en kreunen. Ga maar liggen jij en weer nam ze plaats op mijn schoot om pussy te sliden. Soms mijn mond zoekend om geil te zoenen. Ze draaide zich om en kwam in 69 met haar klitje in mijn mond en mijn harde pik in de hare. Slobberend, spugend, diep en in afwisselend tempo pijpte ze mij goddelijk. Als ik met mijn tong precies het juiste plekje raakte stopte ze met pijpen en lag te kronkelen en te kreunen op mij. Ik weet niet of ze echt klaarkwam maar drijfnat was ze echt wel.
Daarna pakte ze mijn pik in de hoogste versnelling. Zuigen, likken, spugen. Binnen no time kwam ik klaar. Beetje in haar mond en de rest vloog tegen het plafond zo ongeveer. Ik waarschuwde haar maar ze ging net zo lang door tot ik explodeerde.
Ik zei dat tegen haar. Ik wilde je het genot geven zei ze. Ik ben zo blij dat je er bent.
De boel schoon gemaakt en de € 50 extra aan haar gegeven die we tussendoor afgesproken hebben.
Er gebeurde iets bijzonders want er zaten 2 biljetten aan elkaar en dat merkte ze op en gaf mij er 1 terug. Dan kan ze niet meer stuk bij mij. Geweldig eerlijk. Telefoonnummers uitgewisseld. Nog even over DH gekletst en nog even gezoend. Wat een lekkertje is dit.
€ 150 euro betaald waarna ik tijdens mijn bezoek verlengd heb en likken erbij wat extra was. Mooi meisje wat doet wat ze zegt en een beetje meer dan dat.