Volgens mij is dit typisch een hoertje waarmee je vooral een prima tijd hebt als je flinkt dokt.
Ik zag haar staan en dacht bij gebrek aan Diana; let's try! Heel leuk gesprekje mee gevoerd, was gezellig. Kijkt me geil aan en is vrolijk. Vervolgens pijpen en dat doet ze redelijk verdienstelijk.
Daarna zij on top, maar dat duurde niet langer dan 1 minuut en toen zei ze: "Man fuck woman!" Nou haha daar zit iets in. Vervolgens doggy. Prima reet, mag je lekker tegenaan stoten en ook wat tikken op geven. Toen ik aangaf dat ik nog wilde wisselen naar missio reageerde ze ineens bijzonder en toen sloeg de sfeer om: "je hebt betaald voor 15 minuten, dat zijn twee standjes". Dus ik zei haar dat ze me maar heel kort had bereden en dat ik op dat moment 9 minuten binnen was (horloge om) dus vroeg me af waar ze zich zo druk om maakte. "Neuk me nou maar gewoon doggy en kom klaar" zei ze daarna. Heb er toen verder maar geen punt van gemaakt en haar gewoon hard genomen (wat ze overigens goed oppakte) want ik moest immer afkomen.
In haar kut mc klaargekomen, daarna zat ze nog een beetje op haar telefoon en ben ik weggegaan.
In potentie een geweldige hoer, zowel qua looks als qua enthousiasme. Maar het slaat allemaal erg snel om en dat maakt haar grillig. Houd ik niet zo van…