Ramontiek. Aflevering van BOOS.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1. Er is dit forum
2. Er is een website
3. Er is Twitter

Nergens zie ik uitleg van de 'loverbaas' zelf, alleen van een soort v 2e stem via een ander enkel in dit topic.

Zolang ik geen uitleg hoor van Ramon persoonlijk is het voor mij 100% duidelijk dat er een heleboel niet klopt(e). En sta ik volkomen achter de dames, want dat er een vreemd spelletje wordt en werd gespeeld is wel zeker.

Ik heb nou 1x niets met kerels die op deze manier geld verdienen over de rug van vrouwen 😠 en niet eens zelf willen uitleggen hoe het zit.

Dus kom maar op meneer Tiek. Ben reuze benieuwd en ben vast niet de enige.
 
Joke,

Die keuze was geboden. Daar ging boos niet op in. Wat boos deedt was een verklaring in een link (de gehele email correspondentie) plaatsen ( https://drive.google.com/file/d/1LFJYHF49FKh6Wx9yDWuAIvxgL3SBe-PK/view ) . Daarin onderschrijven ze met name in het rood dat ze feitelijk alles betwisten dat Ramon schrijft. De video wordt vervolgens gepubliceerd, met vol gezicht, en bedrijfsnaam. Het kost 2,95 euro om een uitreksel bij de KVK te verkrijgen waar Ramontiek gevestigd is, op welk adres, en wat nog meer.

Waarschijnlijk omdat de video grotendeels al klaar was, en omdat het plan al voortopgezet was, zijn ze ook niet ingegaan. Ze hebben hun gram gehaald, wat er met ramontiek gebeurd of het nu werkelijk waar is of niet zal hun een worst wezen. En dat moet je dus niet doen; de media erbij betrekken. Want die zullen linksom, rechtsom, ook jouw branche in een slecht daglicht stellen. En dat ga je merken in latere regelgeving.

Succes met de registratie als sekswerker. Ik bedoel maar.
 
Laatst bewerkt:
Reacties op het youtube kanaal worden gemodererd, Alles dat niet in belang van Boos of de algemene buhne is wordt eruit geweefd.


Dat zijn ernstige aantijgingen dat je opnieuw zonder enige fundering plaatst over Ramontiek. Daar is een website zoals Girlsforum ook aansprakelijk voor als zij niet optreden tegen jou of anderen.
2 keer hetzelfde verschijnsel (moderatie) maar compleet tegenovergesteld door je gewaardeerd (slechte zaak/goede zaak). Niets menselijks is ons vreemd :).
 
I wilde ook nog even twee off-topic zaken toevoegen 🙂
Allereerst wilde ik het forumbeheer een compliment geven. Ik vind dat er, zeker in een shitstorm als deze, fair gemodereerd wordt, kost wat moeite om een discussie als deze binnen de lijntjes te houden zonder de boel op slot te gooien. Sjapo!
Daarnaast wil ik iedereen die komt vermelden dat het zo wel goed is en dat ze er klaar mee zijn etc vragen om even na te denken wat de zin is van zo'n bericht. Stop dan gewoon met lezen.
 
Hoi, hier ben ik weer!

Ik ben door niemand die bewuste dag eruit gehaald. Ik heb mezelf eruit moeten worstelen en een fluffer die zag dat ik ging flauwvallen, heeft me naar de keuken begeleid. Ramon was nergens te bespeuren. Naderhand kwam hij de keuken binnen. Hij vroeg mij zelfs terug aan het werk te gaan. Ik was zelf overigens nuchter. Ik zal ook NOOIT zoiets als GHB gebruiken, of ik nu werk of niet.

Ik som hier nu enkel feiten op. Ik geef geen mening. Ik maak niemand zwart. Ik verwacht weer een lading ellende over me heen te krijgen nu, maar ik ga het niet eens meer lezen allemaal. Ik vind het gewoon niet oke dat mensen het voor hem opnemen met leugens. Je was er niet eens bij. Mijn verhaal wordt echter wel door alle aanwezige meiden bevestigd.

Mijn bijdrage aan dit programma was puur ter bescherming van toekomstige meiden.
Hi Luna

ik weet waar je begon op die middag, ik heb in dezelfde ruimte nog even met een dame van een stel gespeelt, daarna werd het al snel veeel te warm en te druk.
Er had iemand bij moeten zijn om in te grijpen.of het nu je partner is of iemand anders. ik vind die Tim Hofland een *** en het filmpje eenzijdig maar je had niet in deze situatie mogen zijn.

sterkte en kop op.
 
We zochten een manier om zo snel mogelijk, zo veel mogelijk mensen (jullie bezoekers en toekomstige dames) te informeren wat er daadwerkelijk achter de gezellige glimlach en gladde praatjes van Ramon schuil ging. Hoe doe je dit? Juist, een tv programma. (zo als jullie weten wees de politie mij hun hulp af) En dan kom je uit bij een programma als BOOS. Zelf ben ik erg fan van het werk van Tim Hoffman en zijn team. Het is inderdaad een sensatie programma er moet natuurlijk ook aan verdient worden.
 
Joke,

Die keuze was geboden. Daar ging boos niet op in. Wat boos deedt was een verklaring in een link (de gehele email correspondentie) plaatsen ( https://drive.google.com/file/d/1LFJYHF49FKh6Wx9yDWuAIvxgL3SBe-PK/view ) . Daarin onderschrijven ze met name in het rood dat ze feitelijk alles betwisten dat Ramon schrijft. De video wordt vervolgens gepubliceerd, met vol gezicht, en bedrijfsnaam. Het kost 2,95 euro om een uitreksel bij de KVK te verkrijgen waar Ramontiek gevestigd is, op welk adres, en wat nog meer.

Waarschijnlijk omdat de video grotendeels al klaar was, en omdat het plan al voortopgezet was met de club, zijn ze ook niet ingegaan. Ze hebben hun gram gehaald, wat er met ramontiek gebeurd of het nu werkelijk waar is of niet zal hun een worst wezen. En dat moet je dus niet doen; de media erbij betrekken. Want die zullen linksom, rechtsom, ook jouw branche in een slecht daglicht stellen. En dat ga je merken in latere regelgeving.

Succes met de registratie als sekswerker. Ik bedoel maar.
Ik heb nog nooit iemand zo hard zien vechten voor iemand zoals jij dat doet. Ben jij getrouwd met die Ramon of iets? Lijkt bijna van wel zo 🤷
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze hebben hun gram gehaald, wat er met ramontiek gebeurd of het nu werkelijk waar is of niet zal hun een worst wezen. En dat moet je dus niet doen; de media erbij betrekken. Want die zullen linksom, rechtsom, ook jouw branche in een slecht daglicht stellen.
Trias poliltica, naast de wetgevende. de uitvoerende en de rechtsprekende macht is er nog een vierde macht en dat is de macht van de media.
Bij een hoop mensen zal Ramontiek en ook Ramon altijd herinnerd worden als die foute jongen met die gangbangfeestjes, ook als het achteraf anders in elkaar zit of als dingen onjuist zijn en zelfs helemaal verzonnen, Zelfs bij een rectificatie, zal in de ogen van velen, het programma van boos blijven hangen.

Ik hoop echt dat Ramon, Boos aanklaagt wegens smaad. Het lijkt mij dat hij een goede zaak heeft.
En nogmaals ik ben absoluut geen fan van Ramon, maar ik vind wat Tim Hofland doet met zijn programma boos, veel schadelijker dan wat Ramon doet,
 
Leg jij dan eens uit hier hoe hij zich hier tegen verdedigen kan, of de aantijgingen nu waar zijn of niet. Je trapt precies in het doel van shaming door media.
Ik trap precies nergens in. Jij bent nu shaming aan het creëeren tegen de doelgroep waar voor je werkt. Ik geloof dat de beste man net zoals wij gewoon vingers heb om zn verhaal te doen toch. Of zit ik nou verkeerd?
 
Leg jij dan eens uit hier hoe hij zich hier tegen verdedigen kan, of de aantijgingen nu waar zijn of niet. Je trapt precies in het doel van shaming door media.

Ehmm.. nou laat hij hier eens zijn mond opendoen? En op z'n website + op Twitter.

Iemand die zich niet verdedigd is bij voorbaat al schuldig bevonden. En dan bedoel ik niet via BOOS.

Denk dat iedereen daar wel geïnteresseerd is in. Of hij moet niet durven, omdat het allemaal waar is?
 
Trias poliltica, naast de wetgevende. de uitvoerende en de rechtsprekende macht is er nog een vierde macht en dat is de macht van de media.
Bij een hoop mensen zal Ramontiek en ook Ramon altijd herinnerd worden als die foute jongen met die gangbangfeestjes, ook als het achteraf anders in elkaar zit of als dingen onjuist zijn en zelfs helemaal verzonnen, Zelfs bij een rectificatie, zal in de ogen van velen, het programma van boos blijven hangen.

Ik hoop echt dat Ramon, Boos aanklaagt wegens smaad. Het lijkt mij dat hij een goede zaak heeft.
Hij zal geen poot hebben om op te staan HAHAHAHA. Hij is zelf de mist in gegaan om een waarschuwing bij te sturen over dat hij illegale praktijken uitvoert.
 
Ik hoop echt dat Ramon, Boos aanklaagt wegens smaad. Het lijkt mij dat hij een goede zaak heeft.

Rechters: Bewijs, bewijs, bewijs

Jou stem tegen meerdere dames en je moet alles op papier hebben staan. Ook over de bruto betalingen, wat jezelf eraan hebt verdiend...gewoon alles.

Heb je dat allemaal niet, bespaar je de moeite en kosten.
 
Rechters: Bewijs, bewijs, bewijs

Jou stem tegen meerdere dames en je moet alles op papier hebben staan. Ook over de bruto betalingen, wat jezelf eraan hebt verdiend...gewoon alles.

Heb je dat allemaal niet, bespaar je de moeite en kosten.
het gaat niet om een zaak tegen de dames, maar om een zaak tegen het programma boos, wat er op neer zal komen tegen BNR VARA
 
Dat zal moeten blijken, naar mijn idee is het een gewoon bedrijf. Weliswaar met een niet alledaagse bedrijfsactiviteit.
Een bedrijf dat de belasting onderduikt? Ja nee man die heeft geen poot om te staan. Maar dat begrijp je ondertussen wel toch, na alleen mondelinge afspraken en whatsapp berichten te versturen over de uitbetalingen van de sekswerkers.
 
Dus die remon gaf te weinig cente aan de damens maar zo te sien wel veel aan de vanlindemedia meneer?
En zelfbeschik recht is toch da mense je nie moge verkrachten? Hij doe steeds andersom zegge.
 
Een bedrijf dat de belasting onderduikt? Ja nee man die heeft geen poot om te staan. Maar dat begrijp je ondertussen wel toch, na alleen mondelinge afspraken en whatsapp berichten te versturen over de uitbetalingen van de sekswerkers.

Soms moet je met de billen even bloot, om je gelijk te halen. Als hij eventueele inkomsten niet opgegeven heeft valt dat altijd nog te corrigeren. Maar dat maakt nog steeds vrij of ruim baan naar Boos toe middels rechtsgang.
 
Een bedrijf dat de belasting onderduikt? Ja nee man die heeft geen poot om te staan. Maar dat begrijp je ondertussen wel toch, na alleen mondelinge afspraken en whatsapp berichten te versturen over de uitbetalingen van de sekswerkers.
Waaruit blijkt dat hij belasting ontduikt, dat is mij niet helemaal duidelijk, Het lijkt mij als hij dit al jaren doet, dat hij gewoon belastingaangifte doet, en neem maar aan dat het bedrijf van Ramon, wel degelijk met een vergrootglas bekeken wordt door de belastingdienst.
 
Waaruit blijkt dat hij belasting ontduikt, dat is mij niet helemaal duidelijk, Het lijkt mij als hij dit al jaren doet, dat hij gewoon belastingaangifte doet, en neem maar aan dat het bedrijf van Ramon, wel degelijk met een vergrootglas bekeken wordt door de belastingdienst.
Het account is 34 minuten geleden aangemaakt. En het is heel duidelijk iemand die hier op een tragische, kinderachtige manier zijn/haar gram komt halen. Ik zou de aantijgingen dan ook niet te serieus nemen.
 
Trias poliltica, naast de wetgevende. de uitvoerende en de rechtsprekende macht is er nog een vierde macht en dat is de macht van de media.
Bij een hoop mensen zal Ramontiek en ook Ramon altijd herinnerd worden als die foute jongen met die gangbangfeestjes, ook als het achteraf anders in elkaar zit of als dingen onjuist zijn en zelfs helemaal verzonnen, Zelfs bij een rectificatie, zal in de ogen van velen, het programma van boos blijven hangen.

Ik hoop echt dat Ramon, Boos aanklaagt wegens smaad. Het lijkt mij dat hij een goede zaak heeft.
En nogmaals ik ben absoluut geen fan van Ramon, maar ik vind wat Tim Hofland doet met zijn programma boos, veel schadelijker dan wat Ramon doet,

Als boos een bedrijfje of eenmanszaak zou zijn geweest, dan had het na 5 aflevering(en) weinig stand meer gehouden. Rechtzaken vlogen hun om de oren en dat kunnen ze financieel niet dragen. Ze worden echter gesubsidieerd door NPO of wat het ook boven hun is, dat feitelijk weer van belastinggeld wordt voorzien om "programma's" te maken. Ze verschuilen zich daarmee achter journalistieke regelgeving waarmee ze trachten "onschendbaar" te zijn en feitelijk te doen en laten wat men wil.

Maar het is niet echt je van het qua journalistiek bij Boos. Dat moge duidelijk zijn in deze maar ook andere afleveringen zijn die ik snel gekeken had. Ergens benoemen ze een ondernemer van iets wat in zijn zaak plaats zou hebben gevonden. De keuken komt niet overheen, en gaat het om een andere onderneming. Feit blijft wel dat die ondernemer nu voor kak staat met iets dat in zijn onderneming plaats zou hebben gevonden, wat niet waar is geweest. Nergens zie je ook een excuus, alles gaat gewoon frontaal in beeld.

En dan kom je terug op je bovenstaande en uitstekende punt, mensen zullen "die" ondernemer of individueel altijd herinneren als die ene slechterik die op een uitzending van Boos kwam. Of het nu waar was of niet. En dat is fucking kwalijk. Ik stond hier niet als ik als ik verdenkingen zou hebben gehad als het onderzoek enigzins goed uitgevoerd was, of met goede bewijsstellingen gekomen zou zijn. Hoe haal je het in je hoofd om met een item te komen over een seksvideo, penetratie zonder condoom, maar die niemand echter kan bewijzen, aantonen om dat ff te publiceren?

Het is hetzelfde als Marco borsato. Zolang een rechter of het OM nog geen bewijs voor bepaalde aantijgingen heeft kunnen vinden, is men hier in Nederland en in heel europa zelfs, onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar blijkbaar is er een hoge nood dat graag trial bij media wilt. Dan hoop ik van harte dat ook de volgende in de valkuil flikkert die programma's zoals boos op aan het zetten zijn en waar juridisch weinig te verantwoorden valt omdat ze zich schuilen achter "journalistiek".

Dat wordt door zulk soort idioten volledig uitgehold, waar een al berecht kan worden, op straat of de rest van zijn of haar leven nog na kan volgen zonder dat het tegendeel bewezen is!
 
Dus jij vindt eigenlijk alles maar oke? Is dat een normale gang van denken als je ondertussen zo van alles heb gezien in de branche?

Ik loop 14 jaar mee in de erotische branche. Ik heb aardig wat gezien. En als dat inderdaad zo'n issue is, dan valt dat altijd te corrigeren. Het benadeeld de belastingdienst niet, als iemand een aangepaste hertelling in adminstratie aanlevert en betaald.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan