WHEM Rannah, real zuigkoningin in Hoogvliet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen foto's en geen telefoonnummer.
Wel advertentie sinds 2018 maar nog geen reviews hier?
Volgens mij noemde deze dame zich eerst Steffie ofzo.
Als ik het mij goed herinner.
Surinaamse pijpmevrouw in Hoogvliet.
Advertentie had toen wel een foto.
En er waren berichten/reviews van.
 
Op een ander forum is hier over geschreven.

De eerste x dat ik er zelf ben geweest was het een goeie bj. Tweede x was ze vaag en onder invloed.

Deze afspraken waren eerder dan dat ik de forums had gelezen.
 
Dame is zeer in de war en doet ook alles zonder voor een kleine vergoeding. Is echt type junk. Als je een groot risico op een soa wilt moet je zeker naar haar toegaan en anders vermijden. Als alternatief heb je Bianca in Hoogvliet. Doet alleen pijpdates maar doet dat wel verdienstelijk en ziet er redelijk goed uit. Staat ook op seksjobs.
 
Wie heeft er zin om samen naar rannah te gaan voor een pijpdate
Als je toch Russische roulette wilt spelen; Neem een grote baddoek en een flesje antibacteriële zalf mee. Leg het op die smerige bankstel daar voordat je gaat zitten. Trek je schoenen niet uit. De vloer plakt, het hele huis zit onder een laagje smerige stof en etensresten. Bank zit onder de vlekken. Raak niks aan. Smeer je pik na de zuigbeurt in met de antibacteriële gel. Eenmaal thuis was je pik minstens 10 minuten lang. Het is een gore teringbende daar. Elke jeer als je daar binnenkomt is ze zogenaamd aan het vegen. Elke keer weer hetzelfde
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan