WHEM Ranya, Harderwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recensie klinkt als even alle vinkjes op groen zetten.
Imo een red flag is gebrek aan detail(hoef niet te weten wat ze aanhad ofzo maar wel wat hier gemeengoed is namelijk een globale beschrijving van de activiteiten in de (slaap)kamer. )

Recensies op Kinky schijnen niet meer te zijn wat geweest is. Dus beste is om de sprong te wagen en ons te informeren 😅.
 
Recensie klinkt als even alle vinkjes op groen zetten.
Imo een red flag is gebrek aan detail(hoef niet te weten wat ze aanhad ofzo maar wel wat hier gemeengoed is namelijk een globale beschrijving van de activiteiten in de (slaap)kamer. )

Recensies op Kinky schijnen niet meer te zijn wat geweest is. Dus beste is om de sprong te wagen en ons te informeren 😅.
Bedoel je dat de vrouw mss de recensie zelf heeft geplaatst om klanten te lokken? wel grappig want ergens dacht ik hier ook aan, aangezien ze al wat vaker op kinky stond en nooit een review bij stond, wellicht dat ze recensie zelf heeft geplaatst, en inderdaad, weinig detail en info. Ook geen negatieve dingen.
 
Als je de reviews bekijkt die hij heeft geschreven dan vallen de volgende dingen op:

1 dame had blijkbaar een mooi servies 🤪
2 recensies zijn inconsistent als het gaat om de sfeer (ja grammar, of recensent is dyslectisch)
4 recensies zijn summier en heel positief

Ik zou wegblijven.
 
Ik denk dat het een vriendin van Diana is:

Het valt op dat deze 2 of meer vaak in de zelfde buurt zijn. (waar ik kiijk) Kan het niet met zekerheid zeggen.
Heb Diana al eens bezocht 😁Dus durf de gok wel te nemen. Weglopen is een optie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan