Rare vraag dit weekend van iemand die hier net lid is

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 56

Meubelstuk
Forumpionier
1.244
30/06/21
2.324
8
Kreeg dus een vraag van iemand die exact twee uur lid was, 0 Posts had en een studente in de aanbieding gooide die voor 100 euro graag genomen wilde worden door een 'oudere man', liefst 60+.
Als hij maar mee mocht kijken.

Toen ik weigerde of althans mijn vraagtekens plaatste bij zo'n vraag van een totaal onbekende werd de prijs ineens verdubbeld. Toen kon het ineens voor 200 euro (als ik de boel niet vertrouwde).

Dat maakte het nog erger. Ik stuurde een reply dat ik helemaal niet van dit soort verzoekjes gediend was, en bovendien geen 60+. En sowieso geen meekijkers wil.

Tegen de tijd dat ik deze conversatie wilde melden bij de forumleiding had hij de conversatie verwijderd.
De naam van het forumlid weet ik niet meer.

Gebeurt dit vaker? Of zijn anderen hier ook slachtoffer van dit soort grapjassen?
Ik ben hier in ieder geval totaal niet van gediend.
Maar er nu nog iets aan doen lukt ook niet.
 
Als het goed is kunnen de beheerders de activiteit per gebruiker zien misschien kunnen ze het achterhalen.
 
Iemand kan een bericht niet uit jouw inbox wissen, dus dan heb je waarschijnlijk zelf het gesprek verlaten.

Als je een privebericht rapporteert kunnen we meelezen, maar dat gaat in dit geval niet meer lukken.
 
1 keer gehad door een fake account. Maar dat account werd ook al binnen een dag verwijderd door de forumleiding gelukkig.

AVG is een smet en een zegen tegelijk. Uit databescherming mag info niet langer bewaard (meer) worden als dat niet noodzakelijk meer is of wanneer de deelnemende partij dat niet meer wil.
 
Iemand kan een bericht niet uit jouw inbox wissen, dus dan heb je waarschijnlijk zelf het gesprek verlaten.

Als je een privebericht rapporteert kunnen we meelezen, maar dat gaat in dit geval niet meer lukken.
Ik had pas ook een privebericht van een account die later was verdwenen die om het telnr van een dvp vroeg, ik had het gesprek zelf niet verlaten dus ik neem aan dat het account en de gesprekken door moderators is verwijderd oid, andere klanten van de dame hadden hetzelfde, werden benadert en daarna was alles verwijderd
 
Aub gewoon direct raporteren ipv post te maken volgende keer. Kunnen we direct actie ondernemen.
Dat had ik graag gedaan, maar ik heb geen gesprek verwijderd en de conversatie was verdwenen voor ik jullie kon inlichten (2 uur na starten conversatie). Ik vroeg me zodoende af of dit vaker gebeurt.
Niet meer, niet minder. 😊
 
Ik had dezelfde mail in mijn pb..
Nu is de hele conversatie verdwenen uit mijn inbox
Is het niet gewoon zo dat privé conversaties van verbannen leden automatisch ook verwijderd worden?
 
Ik weet het niet.
Heb wel prive conversaties met mensen die zichzelf uitgeschreven hebben, die zie ik gewoon nog met de aanduiding voormalig lid xxx
 
Ik weet het niet.
Heb wel prive conversaties met mensen die zichzelf uitgeschreven hebben, die zie ik gewoon nog met de aanduiding voormalig lid xxx
Correct. Maar kan zijn dat die persoon zelf heeft gevraagd aan de mod om de conversatie te verwijderen. Maar waarom zou die persoon denken of weten dat de ontvangers een bepaalde leeftijd hebben?
 
Het lijkt erop dat die accounts helemaal worden verwijderd incl gesprekken dus geen voormalig lid maar helemaal weg
 
Tegen de tijd dat ik deze conversatie wilde melden bij de forumleiding had hij de conversatie verwijderd.
De naam van het forumlid weet ik niet meer.

Gebeurt dit vaker? Of zijn anderen hier ook slachtoffer van dit soort grapjassen?
Bericht heb ik ook gekregen, meteen gemeld als spam en verder niet gereageerd.
Even later stond het niet meer in mijn inbox.
 
Nee hoor. Die blijven staan in je inbox. Ik heb er bijvoorbeeld ook nog eentje van een voormalig lid staan.
Er zijn dus blijkbaar uitzonderingen waar geen verklaring voor is wat flodg al aan gaf en wat ik zelf ook had, dat heb ik net beschreven, ik werd benaderd via pb en daarna was het gesprek weg, zelfs mijn recensie topic waar het over ging was even weg, ook afgetrokken van de teller en later was het weer terug, het gesprek niet trouwens
 
Daarom kan je er ook maar gewoon beter op ingaan. Dan blijft het gewoon staan. Was heerlijk, mooie meid ook! Had bij de eerste 100 al ja gezegd, maar was toch mooi meegenomen.
 
Ik had er ook op gereageerd maar het hele gesprek was later gewoon weg
 
ooit ook eens gehad staat er nog steeds hoor , heb er nooit op gereageerd.
1680630798389.png
 
Voor de duidelijkheid van mij was 1 April grapje, 3 dagen te laat hé.
 
Is de melding van het privébericht wellicht nog in de lijst met meldingen te zien? Als je er ook e-mails van krijgt, dan is het lid daar nog wel te achterhalen.
 
Correct. Maar kan zijn dat die persoon zelf heeft gevraagd aan de mod om de conversatie te verwijderen. Maar waarom zou die persoon denken of weten dat de ontvangers een bepaalde leeftijd hebben?
Omdat we in dit topic geconverseerd hebben:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan