WHEM Rebeca, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ontvangt samen met Karmen https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/1771443-karmen op één kamer in een hotel. Als de een bezig is zit de ander in de badkamer. Voor en na douchen kan eventueel thuis. Had met Karmen afgesproken. Aangekomen moest ik 10 minuten wachten want ze moest nog douchen. Na die 10 minuten vroeg ze, toen ik al op de verdieping was waar haar kamer is, of ik nog 5 minuten wilde wachten op die verdieping, want ze moest nog douchen (sic). Dat was erg ongemakkelijk omdat personeel op die verdieping rondliep om kamers schoon te maken. Uiteindelijk in de kamer terecht gekomen, bleek (wat vooraf als mogelijk was besproken via WA) dit niet en dat niet mogelijk. Ik zag dat ze haar bevestigingen in het WA-gesprek had verwijderd (met de mogelijkheid van Verwijderen voor iedereen). Was me niet eerder opgevallen. Dus ze ontkende dat ze dat met me besproken had. Ze zag er wel lekker uit, maar ben weggaan. Kreeg de indruk dat het alleen afwerk-sex is (ook door twee dames die om beurten een kamer delen).
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan