Recensie Rebecca (Roe), Den Haag, Geleenstraat 86 k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/6685583-mistress-rebecca
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Guys help me even met het juiste raamnummer ben niet 100% zeker dat dit 86 k3 is waar ze zit.
Zondagavond liep langs blonde Rebecca en die kende ik nog van voor de lockdown, altijd een pretje om haar poesje uit te likken omdat het me telkens lukt haar te laten finishen. Dus maar weer naar binnen, is wel een beetje krap op dat bed van haar. Kamer staat vol met attributen, lijkt wel een museum. Ze heeft niet een heel mooi lichaam en een beetje vormeloze kont, sportschool zou haar goed doen denk ik. Ze is wel lief en rustig. Trekt haar schaamlippen helemaal open als ik bezig ben, heerlijk. Ze finished deze keer een beetje stilletjes. Denk dat ik een beetje aan mijn skills moet gaan werken... Praatje pot na afloop en ga zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/6685583-mistress-rebecca
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was op zoek naar Anastasia 86 k4 maar die was aan het uitrusten. Maar ik werd zowat naar binnen getrokken door haar buurvrouw met zilverblond haar. Ik hou wel van een dame met initiatief, dus hup naar binnen bij Rebecca. Zal het kort houden, geweldige pijpbeurt al is het geen deepthroat, moest me inhouden om niet te finishen, daarna zij on top, hield ze niet erg lang vol dus overgegaan op doggie waarbij ik heerlijk uitzicht had op haar sterretje, ze was een beetje aan het kreunen en moedigde me aan met dirty talk, heerlijk gefinished, liet hem er nog effe inhangen want dat gevoel is gewoon te lekker. Ze is niet heel knap en heeft ook niet een echt mooi lichaam maar op de een of andere manier heb ik een zwak voor haar en ze heeft mij nog nooit teleurgesteld. Met een lege zak en voldaan gevoel terug naar huis. Voor de bdsm fans, ze heeft een kruis en een rits aan attributen dus laat je eens een keer lekker verwennen door haar ? Ps ze had een zwart latex jurkje aan met niks eronder...
 
Laatst bewerkt:
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/6685583-mistress-rebecca
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ondertussen 6 keer bij rebecca geweest voor een sm sessie. Ze is meer een kinky girl de eerste keer was even wennen viel een beetje tegen. Maar was toch voldoende om weer eens te proberen de tweede keer was al stukken beter. Ik vind haar er leuk uit zien dus toch maar weer een derde keer bezocht. We zijn nu aardig aan elkaar gewend en vind haar sm spel er een heel stuk op vooruit gegaan. Ze heeft ondertussen ook aardig wat nieuw speelgoed erbij Ze luistert goed naar de klant. Ik had speciale wensen en daar heeft ze prima gehoor aan gegeven. Met haar valt er een goed sm spel te spelen.ik vind haar nu wel een toppertje Ga ik haar nog vaker bezoeken jazeker wel
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/6685583-mistress-rebecca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag avond bij Rebecca aanbeland, nu denk al weer voor de 5e 6e keer, eerst voor sm maar nu voor nipple tease en beffen en touching. Voor mij een super leuke aardige dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/6685583-mistress-rebecca
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag de reviews hier en de advertentie op Kinky en dacht even gokken of dit wat gaat worden. Korte babbel en ik stond binnen eenmaal binnen ging ik naar de wasbak en gaf ze me een platte hand op me kont en zei baby you gonna fuck me rough? Nou de sfeeer was gezet daarna op bed gaan liggen en ze begon met ontzettend veel tuf met me pik te spelen. Het was echt heerlijk en ik maak dit niet vaak mee bij de ramen daarna heeft ze goed gepijpt waarbij ook zeker diep. Toen was het tijd haar te neuken in doggy waarbij klappen op dr kont en haartrekken zeker een goed effect hadden daarna missio waarbij ze in me keel kneep en een tikje in mn gezicht gaf op de een of andere manier had het wel wat en ze zei baby you wanna cum in my face? Dat liet ik me niet tweee keer zeggen condoom af en ze trok heel hard met veel tuf en allerlei dirty talk tot ik explodeerde in dat gezichtje. Daarna beide opfrissen en weer naar buiten.

Al met al een wild bezoek voor de 1e keer en ik zie zeker dat hier nog veel mogelijk is.

Mij ziet ze terug
 
Zag de reviews hier en de advertentie op Kinky en dacht even gokken of dit wat gaat worden. Korte babbel en ik stond binnen eenmaal binnen ging ik naar de wasbak en gaf ze me een platte hand op me kont en zei baby you gonna fuck me rough? Nou de sfeeer was gezet daarna op bed gaan liggen en ze begon met ontzettend veel tuf met me pik te spelen. Het was echt heerlijk en ik maak dit niet vaak mee bij de ramen daarna heeft ze goed gepijpt waarbij ook zeker diep. Toen was het tijd haar te neuken in doggy waarbij klappen op dr kont en haartrekken zeker een goed effect hadden daarna missio waarbij ze in me keel kneep en een tikje in mn gezicht gaf op de een of andere manier had het wel wat en ze zei baby you wanna cum in my face? Dat liet ik me niet tweee keer zeggen condoom af en ze trok heel hard met veel tuf en allerlei dirty talk tot ik explodeerde in dat gezichtje. Daarna beide opfrissen en weer naar buiten.

Al met al een wild bezoek voor de 1e keer en ik zie zeker dat hier nog veel mogelijk is.

Mij ziet ze terug
Prachtige recensie. Ontvangt ze alleen in de Geleenstraat? Als inwoner vermijd ik (helaas) de ramen in Den Haag….
 
Hier haar advertentie (uit het topic van dames met advertenties), momenteel niet in de Geleenstraat, dus weet niet of ze in het land is
Ze ontvangt alleen in de Geleenstraat maar ze is nu op vakantie voor 2 weken.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/6685583-mistress-rebecca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag weer veel te lang door de Geleen/Hunse gewandeld, wachtend op dames die niet tevoorschijn kwamen, twijfelend tussen een oude bekende bezoeken of een nieuwe dame.
Aangezien ik mijn collega's van GR graag van dienst ben met recensies, gekozen voor een voor mij nieuwe dame: Rebecca. Ik had haar al vaak gezien maar nooit bezocht.

Het bleek dat zij mij ook al vaak gezien had, en ze vroeg zich af waarom ik nu pas binnenkwam: I see you here every weekend for four years and you never visit me, zei ze. Oeps 😮 licht confronterend. Het valt niet te ontkennen dat ik veel te vaak door de Haagse straten wandel.

Prijzen die ze hanteert: standaard voor de Geleen, 100 euro voor 30 minuten. PZC was ook mogelijk, maar dan had ik geen half uur tijd. Geen probleem, gekozen voor een korte PZC-sessie + afmaken met handjob. (CIM niet mogelijk.)

Wassen van je geslachtsdeel doet zij voor je, altijd een pluspunt. Je hoopt dan ook dat dat op een beetje sexy manier gebeurt, maar daar was niet echt sprake van. Nou ja, geen ramp.

PZC-sessie was prima, op mijn verzoek langzaam en zachtjes. En afsluitende handjob met olie terwijl ze naast me lag en ik haar mooie gezichtje kon bekijken ook prima. Erg prettig ook dat het stil was op de kamer, geen radio of andere muziek, dat helpt toch bij de concentratie en het focussen op de dame.

Misschien een volgende keer eens iets kinky's proberen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan